- Na wysokości ulicy Terenowej planowane jest rondo i dwa pasy do niego. A do kolejnego ronda poprowadzi już tylko jedna jezdnia - mówi Marek Szempliński z Wrocławskich Inwestycji. Dodaje, że w przyszłości będzie możliwość dobudowania drugiej.
Prace ruszą tu najwcześniej w 2017 roku, bo dopiero w tym terminie urzędnicy zaplanowali fundusze na przebudowę jezdni. W kasie miejskiej zabezpieczono na ten cel ponad 67 mln zł.
Kolejnym wyzwaniem jest przebudowa wiaduktu nad ul. Bardzką. Z dotychczasowych rozmów miasta i kolei wynika, że pod wiaduktem nie będzie tzw. wąskiego gardła i po przebudowie będą tutaj cztery pasy. Prace przy wiadukcie mają być skoordynowane w czasie z przebudową ulicy.
Co do dalszego fragmentu drogi, to niestety na razie w Dolnośląskiej Służbie Dróg i Kolei mówi się o rozwiązaniu, by nie poszerzać jezdni. Jednak tak jak w przypadku Wschodniej Obwodnicy Wrocławia ma być ona jednopasmowa, z możliwością dobudowy drugiej jezdni w przyszłości. Być może te plany się zmienią, gdy zacznie już funkcjonować Wschodnia Obwodnica Wrocławia i zostaną wykonane nowe badania natężenia ruchu.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?