Sprawą zajęła się reporterka Sylwie Foremna:
- Jeśli zdarzy się taka sytuacja, należy w miarę możliwości zgłosić kierowcy lub motorniczemu, że ma źle ustawiony czas w kasownikach. Kierujący na postoju zweryfikuje tę informację i naklei naklejkę o uszkodzonym kasowniku. Jeśli zgłoszenie będzie potwierdzone, odnotuje także taką informację w swojej karcie pojazdu i zgłosi to do Centrali Ruchu - zapewnia Agnieszka Brzezińska-Mandat, kierownik Biura Obsługi Pasażera MPK we Wrocławiu.
Tłumaczy, że jeśli Pasażer w danym dniu będzie miał kontrolę biletową i kontroler nie będzie mógł na miejscu zweryfikować tego, czy w pojeździe, w którym jego bilet został skasowany, godzina była ustawiona dobrze, wtedy wystawi mu wezwanie. Pasażer powinien, jak najszybciej złożyć odwołanie.
- Przy rozpatrywaniu odwołania będziemy mieli możliwość zweryfikowania, czy takie zdarzenie zostało przez kierowcę odnotowane lub zgłoszone Centrali Ruchu - mówi Brzezińska-Mandat.
Wyjaśnia też, że jeśli kontroler będzie mógł taką sytuację zweryfikować na miejscu, odznaczy to na bilecie, potwierdzając to swoim numerem służbowym i podpisem. Wtedy pasażer będzie mógł dalej korzystać z biletu.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?