Ma ona skrócić podróż pociągiem z Wrocław do stolicy do 3,5 godziny. Warunkiem jest jednak wybudowanie 49 km nowej linii między Wieruszowem i Sieradzem, a także elektryfikacja ponad 44-kilometrowego odcinka między Oleśnicą i Kępnem.
Obremski, który dzisiaj ekspertyzę prezentował na konferencji prasowej, mówił, że proponowaną przez niego trasą moglibyśmy do Warszawy pojechać już 2017 r. Po warunkiem jednak, że znajdzie się 3,5 mld zł i uda się przekonać ministerstwo transportu. Problem jednak w tym, że resort postawił już na remont trasy przez Częstochowę i Koniecpol. Ona też ma skrócić czas przejazdu między Wrocławiem i Warszawą do 3,5 godziny.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?