Tak zmieni się ulica Wyszyńskiego (WIZUALIZACJE, WIDEO)

    Tak zmieni się ulica Wyszyńskiego (WIZUALIZACJE, WIDEO)

    MAT

    Gazeta Wrocławska

    Aktualizacja:

    Gazeta Wrocławska

    Tak zmieni się ulica Wyszyńskiego (WIZUALIZACJE, WIDEO)
    Zobacz, jak będzie wyglądała ulica Wyszyńskiego po planowanej przez miasto przebudowie. Chodzi o odcinek od skrzyżowania z ul. Sienkiewicza do skrzyżowania z ul. Jedności Narodowej. Zgodnie z koncepcją mają powstać tam dwa pasy ruchu w kierunku północnym i jeden pas ruchu w kierunku centrum miasta. Planiści chcą też, aby Wyszyńskiego w obie strony - po wydzielonych torowiskach - jechał tramwaj. Przy jezdni zaplanowano ścieżki rowerowe, chodniki oraz tereny zielone. Terminu przebudowy na razie nie ustalono.
    Tak zmieni się ulica Wyszyńskiego (WIZUALIZACJE, WIDEO)

    Czytaj treści premium w Gazecie Wrocławskiej Plus

    Nielimitowany dostęp do wszystkich treści, bez inwazyjnych reklam.

    Komentarze (39)

    Dodajesz komentarz jako: Gość

    Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

    Liczba znaków do wpisania:

    zaloguj się

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    a ja stracę według projektu wszystkie okna pod domem

    edyta (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 20 / 2

    I z czego się cieszyć. Wedlug projektu zetną mi wszystkie drzewa .płuca tej ulicy. Chronią przed hałasem i słońcem w lecie.a teraz będą mi centralnie jechały auta. Dziękuję projektantowi za...rozwiń całość

    I z czego się cieszyć. Wedlug projektu zetną mi wszystkie drzewa .płuca tej ulicy. Chronią przed hałasem i słońcem w lecie.a teraz będą mi centralnie jechały auta. Dziękuję projektantowi za bezmyślność!!!!!!zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    POLAK ZAWSZE NARZEKA

    PT (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 25 / 13

    Czy w tym kraju wszyscy muszą zawsze narzekać. Jest stara, falista kostka i dziury, a będzie ładnie, równo itp. Dzielnica zyska dodatkowe połączenie komunikacją miejską. Będą ścieżki rowerowe. W...rozwiń całość

    Czy w tym kraju wszyscy muszą zawsze narzekać. Jest stara, falista kostka i dziury, a będzie ładnie, równo itp. Dzielnica zyska dodatkowe połączenie komunikacją miejską. Będą ścieżki rowerowe. W mieście jest robiony ITS wiec sygnalizacja będzie powiązana w system i zsynchronizowana. Torowisko będzie nowe, a w nocy tramwaje nie jeżdzą wiec nie będzie chałasu. Jak ktoś szuka ciszy i spokoju to trzeba sprzedać mieszkanie w mieście i wyprowadzić się na peryferje.
    POLAKOWI NIGDY NIE DOGODZISZ. Przestańcie narzekać i weście się do roboty.zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Co za baran to projektował

    Jaś (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 20 / 9

    Na całej długości ulicy, od Mostów Warszawskich do sienkiewicza zliwkiwowano większość lewosktrętów.
    Nie można skręcić w lewo w Daszyńskiego, Orzeszkowej, Nowowiejską, Prusa. jedyny lewoskręt jest...rozwiń całość

    Na całej długości ulicy, od Mostów Warszawskich do sienkiewicza zliwkiwowano większość lewosktrętów.
    Nie można skręcić w lewo w Daszyńskiego, Orzeszkowej, Nowowiejską, Prusa. jedyny lewoskręt jest w ul. Damrota.
    Czyli jaśnieoświecony projektant założył, że cały ruch lewoskrętów będzie odbywał się osiedlowymi uliczkami uspokojonego ruchu ( ograniczenie do 30km/h) ul. Damrota i Jaracza do Nowowiejskiej.
    Kolejny lewoskręt jest dopiero w ul. Sienkiewicza - skrócony do długości 2 samochodów.
    Piękny jest ten widod na wizualizacji jak samochód wali w stojący tramwaj przed Sienkiewicza.

    Przystanki tramwajowe są co 100m Browar, Daszyńskiego, Wyszyńskiego, Prusa, Sienkiewicza - bez wysepek, czyli wysiadajacy będą blokować ruch na każdych światłach. I ten piękny tramwaj plus - z szybkością ślimaka - gratulacje.

    I jeden pas w kierunku centrum bez poszerzenia dla prawoskrętów - znowu blokada ruchu.

    Gratulacje, tylko tak dalej - lepiej zostawcie tak jak jest - jak to Niemiec zaprojektował i wybudował.zwiń


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Skrecaj w prawo

    po co ci w lewo (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 27 / 8

    a jak sie niepodoba to sobie kup rower na zime

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Jedna wielka fikcja

    KK (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 27 / 9

    Ciekawe są dla mnie te oderwane od rzeczywistości koncepcje. Dlaczego zawsze mam wrażenie że ludzie projektujący drogi/skrzyżowania, itp. nigdy nie byli w okolicy, którą się zajmują? A wystarczy...rozwiń całość

    Ciekawe są dla mnie te oderwane od rzeczywistości koncepcje. Dlaczego zawsze mam wrażenie że ludzie projektujący drogi/skrzyżowania, itp. nigdy nie byli w okolicy, którą się zajmują? A wystarczy posłuchać okolicznych mieszkańców.
    - przy ul. Wyszyńskiego (zwłaszcza wieczorem) można zostawić auto jedynie przy tej drodze. Na wizualizacji takiej możliwości nie ma. W podwórkach o tej porze też się nie da zaparkować. Nieraz kręciłem się pół godziny po okolicy.
    - jeden pas ruchu oraz światła co 50m (założę się że nie zsynchronizowane) spowodują że ta ulica utknie w korku totalnie a przecież to ważna arteria północ-południe,
    - po nowym torowisku pewnie nic nie będzie jeździć żeby nie przeszkadzać tramwajom plus w okolicach centrum. A jeśli nawet jakiś tramwaj tam się pojawi to na bank będzie skierowany na stadion (jak większość tramwajów w tym mieście)
    - jeśli już jakiś tramwaj się tam pojawi to nie zazdroszczę mieszkańcom kamienic oddalonych o 2m od drogi bo hałas tramwajów będzie konkretny.

    A poza tym to jest to już nie pierwsza wizja, która może się ziści za 100 lat. A przy okazji, jeśli magistrat chce znowu zabierać pasy na ważnych drogach to może niech najpierw zamknie pierścień obwodnicy środmiejskiej tak żeby od północno-wschodniej strony miasta można było jechać z pominięciem centrum (teraz tylko Wyszyńskiego lub Plac Grunwaldzki). Wydaje mi się że to jest najważniejsza inwestycja dla miasta a nie zabieranie kolejnych pasów ruchu. Tymczasem jakoś nic się o niej nie mówi.zwiń


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    mądra i konkretna wypowiedz

    noix (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 22 / 13

    mam nadzieję, że tak koncepcja sie jeszcze zmieni

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Czy Gazeta Wrocławska robi za Dynamicom?

    wieszcz

    Zgłoś naruszenie treści / 43 / 8

    Czy jeden z nadwornych piewców magistrackich pomysłów, red. Torz, z braku innych pomysłów po miesiącu odgrzał tego tego kotleta, czy też mocodawcy z ratusza dopiero teraz podrzucili wizualizację...rozwiń całość

    Czy jeden z nadwornych piewców magistrackich pomysłów, red. Torz, z braku innych pomysłów po miesiącu odgrzał tego tego kotleta, czy też mocodawcy z ratusza dopiero teraz podrzucili wizualizację wykonaną - ciekawe za jakie pieniądze - przez Biuro Projektów Dróg i Mostów BBKS-PROJEKT? A, może nie ma co się czepiać red. Torza, bo to jego Gazeta zaczęła po cichu robić kampanię wyborczą Dutkiewiczowi, jak w 2011 dutkiewiczowym kandydatom do Senatu RP? Nie zapomnijmy też, że w 2010 r. Dutkiewicz swoje zwycięstwo w dużej mierze zawdzięcza redakji Gazety Wrocławskiej, która szeroko otwarła swoje łamy na prezentowanie przez niego, niby jako przez urzędującego prezydenta miasta, swoich wizji, pomysłów etc., etc.zwiń


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    P.S. Czy Gazeta Wrocławska robi za Dynamicom?

    wieszcz

    Zgłoś naruszenie treści / 39 / 10

    Moim zdanie Gazeta już wcześniej przygotowywała grunt pod to co 04.12.2012 r. miał ogłosić Dutkiewicz:
    - 08.11.2012: "Poseł PO: Prezydent Wrocławia z Platformy? Dutkiewicz musiałby iść do...rozwiń całość

    Moim zdanie Gazeta już wcześniej przygotowywała grunt pod to co 04.12.2012 r. miał ogłosić Dutkiewicz:
    - 08.11.2012: "Poseł PO: Prezydent Wrocławia z Platformy? Dutkiewicz musiałby iść do więzienia" - autor: Marcin Torz
    - 02.12.2012: "Prezydent Dutkiewicz chce decentralizacji Wrocławia. Wiosną 2013 wybory" - autor: Magdalena Kozioł;
    - 03.12.2012: "Kto może wygrać z Rafałem Dutkiewiczem? (SONDA)"
    - 03.12.2012: "Internauci: Nikt nie pokona Dutkiewicza. No, chyba że Zdrojewski. Kto wygra? Głosuj!"

    - 04.12.2012: "Dutkiewicz: Będę walczył o czwartą kadencję i o władzę na Dolnym Śląsku. Nie boję się rywali" - autor: M. Torz;

    Po ogłoszeniu decyzji o ubieganiu się o czwartą kadencję, wzorem kamoanii z 2010 r., Gazeta pilnuje by o Dutkiewiczu, o tym czego o chce (i jego urzędnicy) ciągle się mówiło. A jak nie będzie o czym, to o czymkolwiek, aby ciągle mówić na jego temat:

    - 04.12.2012: "Prezydent Dutkiewicz pewny siebie: Chciałbym mieć za rywala w wyborach... Julię Roberts" - autor: RED.
    - 09.12.2012" ""Trzaskają mnie. Robią mi akcję: spuszczanie powietrza z Dutkiewicza" - autorzy: Paweł Siennicki, Joanna Miziołek
    - 10.12.2012: "Na Niskich Łąkach gruntownie przebudują stadion. Za trzy lata." ("Urzędnicy chcą, aby przy ulicy Na Niskich Łąkach powstał stadion z prawdziwego zdarzenia...") - autor: M. Torz;
    - 10.12.2012: "Prezydent Dutkiewicz na otwarciu budynku ASP: Przyznam się, że zgrzeszyłem" - autor: Alina Plata:
    - 11.12.2012" "Prokurator? Schetyna? Solorz? Kogo boi się Rafał Dutkiewicz (ROZMOWA)" - autor: Arkadiusz Franas (red. naczelny),
    - 12.12.2012: remake artykułu M. Torza z 12.11.2012: "Tak ma wyglądać ulica Wyszyńskiego. Tramwaje pojadą tędy do Jedności (WIZUALIZACJE)"
    - 13.12.2012 - ?zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Jeden pas ?

    zdziwiony300 (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 31 / 28

    Jeden pas na tej ruchliwej ulicy ? Na tej symulacji brak samochodów, ruch jak w Nowy Rok, czy inne święto i zielonej fali też nie będzie...Będą korki.

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    No no, poczekamy

    nasciturius (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 39 / 32

    No, więc, gdyby Smyk mi z Prusa zrobił prawoskręt na środkowy, zrobił bym to bez namysłu..a kiedyś, zostałbym dzięki temu honorowym obywatelem W.

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    TA WIZUALIZACJA PRZEKONALA MNIE DO ZAGLOSOWANIA NA DUTKIEWICZA

    MIESZKANIEC DAMROTA (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 39 / 17

    PO RAZ KOLEJNY, BO BARDZO MI SIE ONA PODOBA, BYLBYM DUMNY Z TEJ ULICY GDYBY TAK TO MIALO WYGLADAC


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Jak WJEDZIESZ na Damrota z Wyszyńskiego

    WK (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 33 / 28

    skoro zlikwidowano lewoskręty?


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    patrz uważniej

    B. (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 20 / 14

    to zobaczysz,że akurat w Damrota jest lewoskręt...

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    tramwaj??

    mieszkanka (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 39 / 9

    Czy ktoś zbadał rentowność takiego rozwiązania? Przecież na Jedności czyli prawie równolegle do Wyszyńskiego jeździ tramwaj. Zamiast tego rozwiązania proponuję porządny remont wraz z wprowadzeniem...rozwiń całość

    Czy ktoś zbadał rentowność takiego rozwiązania? Przecież na Jedności czyli prawie równolegle do Wyszyńskiego jeździ tramwaj. Zamiast tego rozwiązania proponuję porządny remont wraz z wprowadzeniem wydzielonego pasu dla autobusów i przywrócenia pospiesznego autobusu M (czy ktoś go jeszcze pamięta). Obecnie podroż z Wyszyńskiego na Nowy Dwór to min 40 min. A propos tramwaju jeszcze. Coś za pięknie im wyszło rozwiązanie na odcinku Prusa-Sienkiewicza :))zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Kwestia tramwajów...

    maciej (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 51 / 41

    Wygląda nieźle, ale zastanawiam się tylko czy władze miasta planują wykorzystać jakoś to torowisko? Aby dobrze je wykorzystać przydałoby się puścić tamtędy jakieś dwie nowe linie. Połączyć np....rozwiń całość

    Wygląda nieźle, ale zastanawiam się tylko czy władze miasta planują wykorzystać jakoś to torowisko? Aby dobrze je wykorzystać przydałoby się puścić tamtędy jakieś dwie nowe linie. Połączyć np. Kromera z Sępolnem (Wyszyńskiego-Sienkiewicza-Różyckiego) i np. Tarnogajem, którego mieszkańcu narzekają na jedynie jeden tramwaj (Tarnogaj-Gliniana-Dyrekcyjna-Pl. Społeczny-Wyszyńskiego).
    Jeśli natomiast chcecie zamiast tego odebrać linię z Jedności Narodowej (a znając naszych urzędników tak pewnie się stanie i tylko 11 pojedzie nowym torowiskiem) nie będzie miało to sensu. Błędem jest budowa torowisk którymi porusza się zaledwie jedna linia kursująca co 15 minut. Powinny być przynajmniej dwie i wtedy można będzie powiedzieć, że torowisko spełnia swoją funkcję i że jest wykorzystywane (nie tylko przez puste tramwaje).zwiń

    Najnowsze wiadomości

    Zobacz więcej

    Najczęściej czytane

    Polecane

    Wideo