Menu Region

Kierowca MPK w Dniu Życzliwości: "nie zawracaj pan d***"

Kierowca MPK w Dniu Życzliwości: "nie zawracaj pan d***"

Data dodania: Ostatnia aktualizacja:

Gazeta Wrocławska

Marcin Moneta

101Komentarzy Prześlij Drukuj
Kierowca MPK w Dniu Życzliwości: "nie zawracaj pan d***" Kierowca MPK w Dniu Życzliwości: "nie zawracaj pan d***"

(© fot. Janusz Wójtowicz)

Kierowcy wrocławskich autobusów potrafią być wyjątkowo mili dla pasażerów. Przekonał się o tym wczoraj, czyli w Dniu Życzliwości, 67-letni wrocławianin Wojciech Dzięcioł.
Przed godz. 10 wyszedł z badań po udarze mózgu ze szpitala przy ul. Koszarowej. Poszedł na przystanek i wsiadł do autobusu nr 116. - Autobus miał jechać na plac Grunwaldzki. Było tam już sporo ludzi, niektórzy pokasowali bilety, po czym nagle kierowca zmienił tablice informujące o stacji docelowej i powiadomił ludzi, że autobus nie jedzie w kierunku placu Grunwaldzkiego, tylko do zajezdni przy ul.
Obornickiej - opowiada Wojciech Dzięcioł.

- Większość pasażerów od razu wysiadła, a ja podszedłem do kierowcy i spytałem go którędy jedzie. Nie znam dokładnie okolicy, a chciałem wysiąść gdzieś w okolicy ul. Boya - Żeleńskiego. Usłyszałem w odpowiedzi "nie zawracaj Pan dupy, pilnuj Pan swojej" - dodaje pasażer.

Wg niego kierowca był skrajnie nieuprzejmy. Mężczyzna dojechał tylko do najbliższego przystanku i wysiadł. - Nie rozumiem dlaczego nie mógł mi kulturalnie odpowiedzieć na pytanie - dziwi się.

- Trudno nam ustalić na szybko i bez konkretnego numeru bocznego autobusu konkretnego kierowcę (tym bardziej że na pętli Koszarowa linie się "przebierają", czyli podjeżdżają np. jako 149, a odjeżdżają jako 116), ale żaden prowadzący nie powinien w ten sposób odpowiedzieć pasażerowi i to jest jasne. Jeśli rzeczywiście taka sytuacja miała miejsce to z góry przepraszamy za jego zachowanie - mówi Janusz Krzeszowski z biura prasowego MPK.

- Pasażera prosimy o podesłanie bardziej szczegółowej skargi do naszego Biura Obsługi Pasażera (ul. B. Prusa 75-79, tel.: 71 321 72 71, e-mail: reklamacje@mpk.wroc.pl). Na pewno zostanie dokładnie sprawdzona i dostanie wyczerpującą odpowiedź, a wobec kierowcy zostaną wyciągnięte konsekwencje służbowe - dodaje.

Pokrzywdzony pasażer zamierza złożyć skargę u rzecznika klientów Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego.
Reklama
101

Komentarze

zwiń wszystkie wątki najnowsze najstarsze

Dodajesz jako: Gość

Ilość znaków do wpisania:

Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

zaloguj się

praca kierowcy

+25 / -12

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

Wrocław (gość)  •

Proszę nie dziwić się zachowaniu kierowców autobusów. Kierowcy na co dzień w pracy spotykają się ze znakomitymi nauczycielami dobrych manier i różnego rodzaju życzliwościami jakimi padają z ust pasażerów pod ich adresem. Także trudno wymagać od pana pracującego po 10 godzin dziennie , aby operował innym jeżykiem, niż takim którego nauczyli go sami pasażerowie

odpowiedzi (0)

skomentuj

To właśnie było uprzejmie

+14 / -9

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

seba (gość)  •

No, to właśnie kierowca był uprzejmy. Normalnie by odpoiwedział używając dużo bardziej obraźliwych słów i mógłby jeszcze z bańki dowalić. A tak uprzejma (jak na kierowcę wrocławskiego MPK) odpowiedź.

odpowiedzi (0)

skomentuj

MPK

+16 / -16

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

Obserwatorka. (gość)  •

Po przejściu na emeryturę często jeżdżę autobusami MPK w związku z tym pragnę podzielić się z kilkoma uwagami na ten temat.
1. Ogólnie wrażenie moje jest takie,że większość pasażerów przewozów miejskich to smutni starzy ludzie, którzy żeby nie siedzieć samotnie w domu i oglądać durne seriale wybierają się gdzieś na miasto do galerii albo żeby pospacerować po ulicach - czas szybciej zleci.
2. Kierowcy MPK to przepracowani zestresowali ludzie i w dodatku słabo opłacani.
3. Wówczas wystarczy mała iskierka żeby wybuch pożar.
ALE CHAMSTWA Z JEDNEJ JAK I Z DRUGIEJ STRONY NIE POWINNO SIĘ TOLEROWAĆ.

odpowiedzi (0)

skomentuj

a

+19 / -35

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

ad (gość)  •

Pracują z ludźmi i to jest ich zasrany obowiązek byc uprzejmym. Zachowują się jakby byli królami szos. Nie wszyscy tacy są, ale mówimy tu o marginesie, który trzeba zlikwidować. Oczywiście pasażerowie też nie zawsze pozostają bez winy, ale nie dajmy się zwariować - płacę horrendalną kwotę za bilet, to chce jechać komfortowo pod każdym względem.

skomentuj

.

+11 / -7

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

. (gość)  •

To moze jeszcze pałę ma ci robić

odpowiedzi (0)

skomentuj

hahah

+17 / -14

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

gg (gość)  •

komunikacją miejską komfortowo??? :) Mercedesa sobie kup,będziesz miał komfort :)

odpowiedzi (0)

skomentuj

a

+26 / -8

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

a (gość)  •

Durny artykuł, wysłuchaliście jednej strony i wyciągacie wnioski. A może pytanie brzmiało "co tak zmianiasz te tabliczki debilu?". Może i kierowca zachował się niekulturalnie a może było to odekwatne do tego co usłyszał, ale autor tej notki wyraźnie wybrał już stronę.

odpowiedzi (0)

skomentuj

mpk

+48 / -31

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

wrocławianka (gość)  •

Może ta gazeta w końcu weźmie się za pisanie czegoś lepszego niż ciągle atakowanie mpk czy kierowców autobusów proponuje samemu spróbować pokierować autobusem i użerać się wiecznie nie zadowolonymi pasażerami!!!!!!!!!!

odpowiedzi (0)

skomentuj

71 321 72 71

+37 / -5

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

Głuchy telefon (gość)  •

I tak nikt go nigdy nie odbiera.

odpowiedzi (0)

skomentuj

nie kumam

+7 / -26

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

bolo (gość)  •

Dzięcioł wygrałeś Big Brothera i jeździsz mpk?

odpowiedzi (0)

skomentuj

b/t

+35 / -30

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

irek (gość)  •

pieprzyć mpk

odpowiedzi (0)

skomentuj

!

+38 / -28

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

!!! (gość)  •

po udarze autobusem????????

skomentuj

służba zdrowia ma w d... pacjentów

+8 / -7

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

(gość)  •

Szpitale i przychodnie oszczędzają, więc nie będą trzymać chorego. Badanie zrobili i niech się wynosi. Może po niego przyjechać krewny, albo niech sobie zamówi taksówkę... albo niech zdycha, ale poza terenem budynku "służby" zdrowia.

odpowiedzi (0)

skomentuj
1 3 4 5 »
Reklama
Reklama