Od rana nie działały biletomaty mobilne, czyli te, które są zainstalowane w autobusach i tramwajach. - Dostajemy zgłoszenia od kierowców od samego rana. Pierwsze już o 5 rano - przyznaje Janusz Krzeszowski z biura prasowego MPK. - Kłopoty są na różnych liniach, jeżdżących po całym mieście. Zgłosiliśmy problem operatorowi - dodaje Krzeszowski.
Czytaj też: Koniec Urbancard? Operator karty i biletomatów chce od miasta więcej pieniędzy
Ekrany biletomatów były czarne m.in. w tramwajach linii: 6, 10, 17, 20, 32 Plus i 33 Plus. - Nie da się kupić biletu. Sprawdzałam w trzech tramwajach, które jechały w stronę Pilczyc - zadzwoniła do nas ok. 10.30 pani Joanna, nasza Czytelniczka.
Mennica bagatelizuje problem. - Nie ma mowy o wielkiej awarii, bo nie działało tylko część biletomatów - mówił Mariusz Przybylski, rzecznik prasowy Mennicy Polskiej. - Z moich informacji wynika, że teraz działa już wszystko poprawnie. Dodam, że do godz. 9 sprzedaliśmy ok. tysiąc biletów w tramwajach i autobusach.
Przypomnijmy, że jeśli w tramwaju nie działa biletomat, to kontrola nie może nam wlepić mandatu.
Czy jechaliście dziś autobusem lub tramwajem, w którym nie działał biletomat? Wpisujcie ulice i środki komunikacji miejskiej, którymi jechaliście
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?