Koniec pstrokatych ogródków piwnych

    Koniec pstrokatych ogródków piwnych

    Janusz Krzeszowski

    Gazeta Wrocławska

    Aktualizacja:

    Gazeta Wrocławska

    Wszystkie ogródki piwne w centrum Wrocławia mają być od najbliższego sezonu w kolorze ecru.
    Nie będą mogły mieć za dużych reklam, a do tego reklamy mają mieć odcienie monochromatyczne. W ogródkach będzie też więcej roślin i zieleni. Parasole nie mogą też w sposób znaczący zasłaniać fasad kamienic.

    To najnowsze wytyczne urzędników miejskich co do wyglądu markiz i parasoli na sezon letni.
    - Chcemy, żeby w centrum turyści mogli obejrzeć kamienice, a nie krzyczące do nich reklamy w tysiącach kolorów. Gdy stonuje się ich barwy, to osiągniemy taki efekt - mówi Beata Urbanowicz, estetyk miejski.

    Choć do wiosny jeszcze daleko, pomysł już budzi sprzeciw restauratorów.
    - To tak jakby pomalować kamienice w jednym kolorze. Będzie nudno i smutno - narzeka Danuta Kukuła, dyrektor restauracji Spiż przy Rynku.
    Rozporządzenie już zaczęło obowiązywać i każdy ogródek, który odtąd stanie w centrum, musi spełniać nowe wymogi.

    Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

    Czytaj także

      Komentarze (1)

      Dodajesz komentarz jako: Gość

      Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

      Liczba znaków do wpisania:

      zaloguj się

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Nudno i smutno?

      Kytutr

      Zgłoś naruszenie treści / 5 / 14

      "Nudno i smutno"? Przecież ludzie, którzy przyjdą do ogródka, napiją się piwa i zaraz będą weseli.

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      Najczęściej czytane

      Polecamy

      Wideo

      Gry On Line - Zagraj Reklama