Pani Agnieszka C. pisze do nas:
Szanowni Państwo
W niedzielę w okolicy godz. 14 biletomaty znajdujące się na Rondzie Reagana [począwszy od przystanku linii 2, przez przystanek linii 4 - sprawdziliśmy podobnie jak wielu zniecierpliwionych pasażerów 3 kolejne automaty] nie przyjmowały bilonu w ramach opłaty za bilet. Każdy z biletomatów miał prawdopodobnie "zapchany" otwór wlotowy monet, gdyż monet nie dało się nawet włożyć do środka.
Czy nie mogą Państwo zainstalować odpowiedniego oprogramowania, które umożliwi śledzenie urządzeń ? Potencjalnie użytkownicy uszkadzający biletomaty działają pod osłoną nocy, więc czy nie ma na prawdę możliwości codziennie rano sprawdzić czy automat dokonał od rana choć jednej transakcji gotówkowej ? Jeśli przerwa w dokonywaniu w danym biletomacie transakcji gotówkowych będzie wynosiła więcej niż X minut, wówczas biletomat mógłby wysyłać do centrali sygnał o potencjalnym problemie, a tym samym ekipa serwisowa miała by informację które biletomaty powinna odwiedzić i sprawdzić ich stan.
Problem z biletomatami na Rondzie Reagana jest bardzo częsty, stąd przydałoby się wprowadzić jakieś rozwiązanie technologiczne umożliwiające śledzenie sprawności urządzenia.
Pozdrawiam,
Agnieszka C.
CZYTAJ WIĘCEJ: O PROBLEMACH Z ODZYSKANIEM BILONU "ZJEDZONEGO" PRZEZ BILETOMAT
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?