Współpraca z firmą Dynamicom
2010
Realizacja koncepcji organizacji publicznego oglądania rozgrywek piłkarskich - Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA 2010 w RPA na placu Solnym we Wrocławiu w dn. 11.06-11.07.2010; - 49000 zł
2011
Zakup koncepcji promocji po unieważnionym konkursie na koncepcję promocji Wrocławia podczas poprzez UEFA EURO 2012 - 45.000 zł (za identyczną kwotę miasto odkupiło koncepcję od drugiej startującej w konkursie firmy - agencji Czart)
Koordynacja eventu na rok przed EURO 2012 na Pergoli - One Year to Go - 32.500 zł
Produkcja filmu promocyjnego o Wrocławiu na potrzeby imprez i spotkań oraz do emisji w mediach wraz z przeniesieniem praw autorskich - 47.000 zł
2012
Organizacja spotkania promocyjnego dla dziennikarzy, środowiska biznesowego i politycznego w Pradze w siedzibie Prezydenta Pragi - 54.300 zł
Firma odpowiada za przygotowanie eventu, technikę, logistykę, produkcję materiałów multimedialnych, a także programu rozrywkowego.
W latach 2010 - 2012 miasto współpracuje z firmą Dynamicom w zakresie produkcji/koprodukcji i prowadzenia portalu www.wroclove2012.com. Firma została wybrana w konkursie, który został ogłoszony w 2010 roku.
Według magistratu, podstawową zasadą funkcjonowania portalu było to, że miasto ponosi koszty prowadzenia portalu, które w latach 2010 - 2012 wyniosły:
2010 - 302.439 zł
2011 - 606.680 zł
2012 - 606.587 zł
1.515.706 zł
Miasto ma umownie zagwarantowane przychody z funkcjonowania portalu, które - według ratusza - w 100 procentach pokrywają koszty.
Podsumowując firma Dynamicom miała z Miastem do chwili obecnej 6 umów, z czego 5 na kwotę ogółem 227.402 zł oraz umowę na prowadzenie portalu, gdzie wydatki równoważone są wpływami.
Dodatkowo miasto współorganizowało z firmą Dynamicom festiwal Rock in Wrocław (koncert Queen) oraz turniej piłkarski Polish Masters (łączny koszt ok. 21 mln zł).
Stowarzyszeniem Forum Medicum
("Miasto w formie", karta Open Wrocław, "Szkoła w formie")
Do 1 października 2012 prezesem stowarzyszenia Forum Medicum był Tomasz Góralski.
Po ogłoszonych otwartych konkursach i wyborze ich oferty przez komisję konkursową podpisało na lata 2010 - 2014 trzy umowy z miastem.
1.09.2010 - 31.12.2012
Konkurs: Opracowanie i wdrożenie zintegrowanego programu działań informacyjnych, edukacyjnych, profilaktycznych ukierunkowanych na promowanie zdrowego stylu życia oraz przeciwdziałania zagrożeniom zdrowotnym wśród mieszkańców Wrocławia z wykorzystaniem nowoczesnych technologii i systemowych rozwiązań w ochronie zdrowia.
Nazwa własna zadania: Zaprojektowanie i wdrożenie internetowo- społecznościowego programu promocji zdrowia i profilaktyki chorób z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, programu lojalnościowego i systemów informatycznych w oparciu o "Kartę Zdrowego Wrocławianina"- "Wrocławianie na Badanie"
Czas trwania umowy 28 miesięcy
2010 - 300.000 zł
2011 - 500.000 zł
2012 - 300.000 zł
Razem 1.100.000 zł
W ratuszu zastrzegają, że ten projekt przyniósł do tej pory ponad 1 mln zł zewnętrznych przychodów od sponsorów.
31.10.2011 - 31.12.2012
Konkurs: Opracowanie i wdrożenie zintegrowanego programu działań: logistycznych, edukacyjnych oraz popularyzacja multifunkcjonalnej karty miejskiej z wykorzystaniem nowoczesnych technologii i systemowych rozwiązań informatycznych
Nazwa własna zadania: Karta Open Wrocław - nowoczesne narządzie generujące wzrost ruchu turystycznego, ułatwiające poruszenie się komunikacja miejską oraz korzystanie z oferty kulturalno - sportowo - rekreacyjnej Miasta. Umowa D/BEU/1069/1/2011
Czas trwania 14 miesięcy
2011 - 100.000 zł
2012 - 2.000.000 zł
Razem 2.100.000 zł
450.000 zł wkład własny Stowarzyszenia.
1.03.2012 - 31.12.2014K
Konkurs: Opracowanie i wdrożenie zintegrowanego programu edukacji zdrowotnej ukierunkowanego na promowanie wśród dzieci i młodzieży zdrowego stylu życia, przeciwdziałanie zagrożeniom zdrowotnym oraz kształtowanie odpowiedzialnych postaw społecznych - II edycja.
Nazwa własna zadania: Zaprojektowanie i wdrożenie zintegrowanego programu edukacji zdrowotnej pn. Szkoła w Formie. Umowa D/ WZD / 1142/1/2012-2014.
Czas trwania 34 miesiące
2012- 500.000 zł
2013- 350.000 zł
2014- 350.000 zł
Razem: 1.200.000 zł
Podsumowując Forum Medicum ma z Miastem 3 umowy na kwotę ogółem 4.400.000 zł przez 5 lat (2010 - 2014). Minimalny wkład własny Forum w tych umowach to na chwilę obecną ponad 2.500.000 zł w gotówce oraz ponad 2.000.000 zł w barterze.
Współpraca z GT Consulting
2010
- Organizacja stoiska informacyjnego podczas wydarzenia promocyjnego "2 lata do UEFA EURO 2012", na skwerze pomiędzy Galerią Na Odwachu a skrzyżowaniem ulic Świdnickiej i Podwale; na podstawie konkursu ofert, wartość - 25 700 zł
2011
- Opracowanie i koordynacja kampanii odsłonowych dla portalu www.wroclove2012.com na portalach zewnętrznych; na podstawie konkursu ofert; wartość - 40 447 zł.
Łącznie w latach 2010 - 2011 - 66 147 zł
Współpraca z Famą PR
2010
- Nagranie i przygotowanie materiału muzycznego Łukasza Rostkowskiego (LUC) do emisji w radiu, telewizji i internecie; na zasadzie wyłączności (FAMA jest opiekunem muzycznym artysty dla projektu "Kosmos Stu Mostów), ponadto usługi produkcji i koprodukcji materiałów do emisji są wyłączone ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych); wartość - 120 000 PLN
- Opracowanie i koordynacja działań promocyjnych portalu www.wroclove2012.com; na podstawie konkursu ofert; wartość - 30 000 zł.
2011
- Opracowanie i koordynacja działań promocyjnych portalu www.wroclove2012.com; na podstawie konkursu ofert; wartość - 37 805 zł.
- scenariusz i organizacja przestrzenna imprezy plenerowej na terenie wrocławskiej Pergoli od 08.06.2011 godz. 19.30 do 09.06.2011 do godz. 01.00 oraz wykonanie specyfikacji technicznej; wartość 48 000 zł.
- Zakup 500 sztuk ekskluzywnego pakietu wydania płyt LUC-a "KOSMOS STU MOSTÓW", zawierające płytę ze ścieżką dźwiękową, materiały multimedialne, komiks, dedykowaną okładkę z logotypem Miasta-Gospodarza, całość przed fabrycznym oznaczeniem opatrzona autografem twórcy; na zasadzie wyłączności (FAMA jest opiekunem muzycznym artysty w projekcie Kosmos Stu Mostów); wartość - 49 000.
2012
- Przeprowadzenie działań Public Relations na rynku czeskim, rosyjskim, greckim i niemieckim (w tym przygotowywanie raportów mediowych), budujących zainteresowanie Miastem oraz aktywnością Strefy Kibica podczas Turnieju UEFA EURO 2012™; na podstawie konkursu ofert; wartość - 54 000 zł.
Łącznie w latach 2010 - 2012 - 338 805 zł.
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?