Magistrat wskazuje, że musi to zrobić na trzy dni robocze przed dniem, w którym chciałaby załatwić sprawę w urzędzie.
To nie wszystko, bo musi zgłosić też sposób komunikowania się. Z wrocławskim urzędem miejskim można skontaktować się w tej sprawie telefonicznie pod nr 71 777 7777, elektronicznie na adres e-mail: [email protected], faksem na nr 71 777 8655, osobiście w wybranym Centrum Obsługi Mieszkańca, listownie na adres urzędu na specjalnym formularzu, który zamieszczono na internetowych stronach urzędu.
Możemy się cieszyć z ułatwienia życia niedosłyszącym mieszkańcom, jednak trudno się oprzeć wrażeniu, że biurokracja rządzi magistratem.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?