Menu Region

Zderzenie trzech tirów. Zginął jeden z kierowców (ZDJĘCIA)

Zderzenie trzech tirów. Zginął jeden z kierowców (ZDJĘCIA)

Data dodania: Ostatnia aktualizacja:

Gazeta Wrocławska

WSK, MAG, fot. Tomasz Hołod

101Komentarzy Prześlij Drukuj
Jedna osoba nie żyje, dwie są ciężko ranne - to bilans wypadku do jakiego doszło tuż przed godz. 5 rano na drodze krajowej nr 94 w w powiecie średzkim pomiędzy miejscowościami Komorniki - Źródła.
Ciężarówki biorące udział w wypadku to cysterna Scania oraz tiry Daf i Man. Cysterna wiozła łatwopalną substancję smolistą o wysokiej temperaturze, Daf przesyłki kurierskie w metalowych skrzyniach, a Man części samochodowe.

Ze wstępnych ustaleń policji wynika, że pojazdy jechały jeden za drugim. Z nieznanych dotąd przyczyn jadący jako pierwszy man, nagle zatrzymał się na prawym pasie drogi 94.
Na niego wjechał kierowca Dafa. Oboje są ciężko ranni, w stanie krytycznym trafili karetką do Akademickiego Szpitala Klinicznego przy ul. Borowskiej we Wrocławiu.

Kierowca cysterny niestety nie przeżył. Jego Scania najechała na przyczepę Dafa. Kabina została doszczętnie zniszczona. Nie miał szans, by wyjść z tego cało.

W wypadku brali udział jedynie kierowcy ciężarówek, nie przewozili pasażerów. Policja i prokurator wciąż są na miejscu zdarzenia i badają jego przyczyny.

- Na szczęście cysterna nie rozszczelniła się i smoła nie wylała się na jezdnię. Niestety z tirów rozlały się substancje eksploatacyjne takie jak paliwo czy płyn hamulcowy. Neutralizuje je straż pożarna. Z mana wysypały się także części samochodowe, które trzeba było pozbierać - mówi Marta Stefańska, rzeczniczka średzkiej policji.

Po wypadku droga nr 94 Wrocław - Środa Śląska długo była nieprzejezdna. Wytyczono objazd. Kierowcy do Wrocławia ze Środy Śląskiej mogli przejechać przez Kąty Wrocławskie, natomiast z Wrocławia do Środy Śląskiej przez obwodnicę autostradową Wrocławia do A4 następnie przez Kąty Wrocławskie do Środy Śląskiej.


Reklama
101

Komentarze

zwiń wszystkie wątki najnowsze najstarsze

Dodajesz jako: Gość

Ilość znaków do wpisania:

Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

zaloguj się

Brawa dla redaktora

+19 / -18

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

Płyn hamulcowy (gość)  •

nie wnikam już w dyskusje kto winny ale redaktor znawca "płynu hamulcowego" w ciężarówkach nie ma hamulce są pneumatyczne xD

odpowiedzi (0)

skomentuj

znam

+46 / -35

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

hoper (gość)  •

znam doskonale te SZYBKIE STRZAŁY.......ale jak ktos jest dupa i sie boi spedycji to tak sie własnie to póżniej kończy.....

odpowiedzi (0)

skomentuj

połowa z was nie ma pojecia

+39 / -30

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

hoper (gość)  •

nie dosc ze jada 70km/h to jeszcze zaspane gamonie...kasa kasa kasa!!!!!!!!!!!to prowadzi ich myślami.

skomentuj

ddd

0 / 0

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

hoper debiulu (gość)  •

po twojej wypowiedzi widac ze jestes kompletnym kretynem ktory chuja wie o zyciu i tyle widzial co d*** w murzyna.. idz byc cwelem gdzie indziej a nie wypowiadaj sie na tematy w ktorych jestes lajkiem

pozdro pocwicz

odpowiedzi (0)

skomentuj

połowa z was nie ma pojęcia

+41 / -27

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

hoper (gość)  •

ludzie...patrzcie zdjecia.jak nie to jedzcie tam zobaczcie jaka droga....powtarzam.dwa pasy ruchu.pobocze,.Marcin z mana mial awarie.co mial sie zesrac czy moze popchnac sobie 30 ton w krzaki? a pierdolniety zaspany schenker oczywiscie nia zauwazyl..bo ciagnik z naczepa jest tak maly ze o 5 rano nawet go nie widac

skomentuj

do hoper

+36 / -22

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

gość (gość)  •

miał awarie? hmmmm ciekawe :) ponoć z jego zbiornika zwisał wąż hahahaha super awaria hahahaha

odpowiedzi (0)

skomentuj

śmierć

+61 / -62

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

śmierć (gość)  •

i tak dówch nie żyje, nic po naszym gadaniu. Jeżdzisz ciężarówką, musisz się liczyć ze śmiercią!

odpowiedzi (0)

skomentuj

kurierka

+91 / -49

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

gość (gość)  •

z opisow kolegow mozna wnioskowac ze tam w schenker potzrebna jest kontrola organizacji pracy kurierow i kierowcow miedzyoddzialowych !!! powina sie tym zainteresowac policja i ITD. A moze czas zmienic organizatorow pracy tych kierowców.Jeśli nie posiada wiedzy logistycznej i nie znaja tematu tachografu !!! zmuszanie do pracy pod presja zwolnienia albo donosu do szefostwa jest karalne !!!

skomentuj

do gosc

+56 / -52

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

ona (gość)  •

gosciu o czym ty mowisz jesli nie wiesz jaki jest ich system pracy wiec zamknij sie!

odpowiedzi (0)

skomentuj

do ona

+74 / -70

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

gość (gość)  •

to moze kobieto wyjasnij nam jaki oni maja system pracy !!!! poczytaj ze zrozumnieniem opisy kolegow o systemie pracy i nie irytuj sie pochopnie :) czekam na odpowiec o tym ich systemie pracy hahahaha

odpowiedzi (0)

skomentuj

DB Schenker

+130 / -104

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

Schenker (gość)  •

Jechał na szybki "strzał" Wrocław - Zielonka - Wrocław. 21 wyjazd ok 5 na miejscu. Tak wygląda jazda w kurierce.

skomentuj

kierowca db schenker o/wrocław

+86 / -45

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

kierowca db (gość)  •

kolego nie wiesz a piszesz w schenkerze czas przelotu jest tak naliczany że spokojnie można jechać bez przeginania kierowca który brał udział w tym wypadku MARIUSZ jeżdzi na tej lini stale i drogę zna na pamięć zawiodła rutyna a do tego dołożył się nieszczęśliwy zbieg okoliczności i nieszczęście gotowe to był jego ostatni kurs przed urlopem może zabardzo się rozlużnił nie wiem może już myslami był na urlopie a w schenkerze nikt ci nie każe wciskać pedału w podłogę jak masz spóżnienie to można to obejść nikt nikomu głowy nie urywa to tylko kierowca decyduje co robi nikt inny

odpowiedzi (0)

skomentuj

nie musial wciaskac....

+77 / -61

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

hoper (gość)  •

wystarczy ze przysnal.....szkoda chłopaka,trudno nie zauwazyc ciezarowki stojacej na poboczu...jebal ktoras noc i po robocie...takie jest moje zdanie...a jezdze duzo...GM opel gliwice......chyba nie musze tłumaczyć....

odpowiedzi (0)

skomentuj

do hoper

+34 / -21

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

gosc (gość)  •

widzę kolego ze sie strasznie spinasz hahahaha jeśli nie znasz faktów i notatki policyjnej to lepiej puknij sobie w jajo bo ci żyłka pęknie:)

odpowiedzi (0)

skomentuj

do hoper

+47 / -22

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

gosc (gość)  •

ty widze kolego ze strasznie sie spinasz :) moze i jebal ktora noc ale w dzien lezał :) jesli nie znasz notatki policji to lepiej jebaj dalej w tym GM opel gliwice

odpowiedzi (0)

skomentuj

kierowca db schenker o/wrocław

+66 / -46

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

gość (gość)  •

hmmm co ma piernik do wiatraka ze jezdzi stale na tej trasie? ze srednia 40km/h co mozna przeginac?''nieczesliwy zbieg okoloicznosci'' tz mial polem jechac zeby nie spotkac innych samochodow? droga jest publiczna !!! smiem myslec ze sugerujesz kolego ze ktos wciskal gas do podlogi !!!! moze za duzo sie bajerow nasluchales ze sugerujesz ze ktos wciskal gaz do dechy !!!

odpowiedzi (0)

skomentuj

szybki strzał

+85 / -54

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

gość (gość)  •

a co to znaczy ''szybki strzał''? 8 godz na wroclaw-zielona-wroclaw to bardzo bezpieczny czas na 320km. srednia predkosc 40km/h. kosmos :)

odpowiedzi (0)

skomentuj

olo

+66 / -72

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

cień (gość)  •

dolicz to że przed załadunkiem trzeba być wcześniej ok 3 godziny, póżniej w nocy rozładunek i załadunek w Zielonej i powrót do Wrocławia, rozładunek trwa czasami ok 2-3 godziny (stoisz i czekasz w kolejce) i tak dzień w dzień po ok 12 godzin na nogach. Nie wspomnę że czasami trzeba jechać na jakiś odwóz dzienny. Oni tam chodzą jak cienie, sama jazda to pryszcz. Kurierka to najgorsze bagno !

odpowiedzi (0)

skomentuj

cienie

+101 / -70

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

odwoz (gość)  •

2-3 godz na rozladunek? w kurierce? ewidentny brak organizjacji pracy !!!! albo zawodza czynniki pracownicze.Jakie znowu odwoz dzienny? co to jest ? kierowca po nocy ma jeszcze jezdzic w dzien? czas pracy w nocy jest skrocony do 10 godz. Juz czas przygladnac sie pracy dysponentow aut schenkera.Policjoooooo blagamy rozbrojcie ta bombe bo sami sie pozabijaja a jeszcze innym narobia nieszczescia.

odpowiedzi (0)

skomentuj

db schenker

+66 / -47

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

kierowca (gość)  •

schenker ma do dyspozycji kierowców dziennych którzy realizują odwozy i dowozy pozatym są kierowcy RWO którzy też to robią tak więc kolego nie pisz głupot a jeżeli po powrocie z lini sam jeżdzisz z odwozami to robisz to na własne ryzyko bo jestes chytry na parę złoty więcej do wypłaty a jak robisz to darmo to jesteś frajerem który powinien nie jeżdzić nawet rowerem

odpowiedzi (0)

skomentuj

nowy

+65 / -43

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

nowy (gość)  •

guwno sie znacie

odpowiedzi (0)

skomentuj

zielony jesteś?

+75 / -62

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

kolo (gość)  •

To już nie chodzi o to że robisz dzienny odwóz, ale jak jedziesz np. z jednego końca polski na drugi, czyli z X do Y to śpisz w kabinie a dzienny kierowca śmiga po okolicach Y i rozwozi towar a ty gnijesz w szoferce na łóżeczku. I jak tu póżniej bezpiecznie wracać w nocy do X ? Niby w papierach wszystko jest ok, ale odpoczynek to żaden !

odpowiedzi (0)

skomentuj

*

+80 / -43

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

KOLEGA (gość)  •

ODPOCZYWAJ W SPOKOJU*****

odpowiedzi (0)

skomentuj

*

+66 / -53

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

KOLEGA (gość)  •

Wdpoczywaj w Spokoju *****

odpowiedzi (0)

skomentuj

Kolega z Firmy

+75 / -48

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

Tomek (gość)  •

R . I . P . Tomaszu ...

odpowiedzi (0)

skomentuj
1 3 4 5 6 »
Reklama
Reklama