Chętnych było 1861 osób, czyli o jedno miejsce walczyło 37,22 osoby. - Cieszymy się, że studenci tak licznie wybierali ten nowy kierunek - mówi Jacek Przygodzki z Uniwersytetu Wrocławskiego. Uczelnia wprowadziła go w tym roku i nie pozostała obojętna, wobec tych, którzy się nie dostali. Postanowiła powiększyć liczbę miejsc z 50 do 90.
- Absolwenci w przyszłości mogą m.in. być rzecznikami prasowymi i doradcami wizerunkowymi, pracować w agencjach public relations oraz studiach graficznych i projektowych. Aplikować mogą też do filmowych i reklamowych grup producenckich oraz agencji interaktywnych - wyjaśnia Przygodzki z Uniwersytetu Wrocławskiego.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?