Wielki korek na A4. Autostrada w naprawie do końca lipca

    Wielki korek na A4. Autostrada w naprawie do końca lipca

    Przemysław Wronecki

    Gazeta Wrocławska

    Aktualizacja:

    Gazeta Wrocławska

    Wielki korek na A4. Autostrada w naprawie do końca lipca
    1/8
    przejdź do galerii

    ©fot. Przemysław Wronecki

    Kierowców czekają dwa tygodnie korków na autostradzie A4. Wczoraj zatory miały ponad dwa kilometry długości i tak może być nawet do końca lipca.
    Kierowcy trafią na utrudnienia jadąc z Legnicy w kierunku Wrocławia na wysokości Pietrzykowic. Dziś, a także w kolejne dni do końca lipca, od godz. 16.30 do 21.30 robotnicy będą wymieniać gumowe uszczelnienia pomiędzy betonowymi płytami autostrady.

    W fachowym języku drogowcy nazywają to uszczelnieniem dylatacji poprzecznych. A więc wymianą masy, która znajduje się w szczelinach między betonowymi płytami, poprzecznie do naszego kierunku jazdy. Prace wymagają zamknięcia jednego pasa ruchu.

    Wczoraj zwężenie spowodowało, spore utrudnienia na autostradzie. W niektórych momentach korek miał dwa kilometry. Utrudnienia trwały do wieczora.

    Niestety drogowcy mają jeszcze do wymiany około 5 km do węzła Bielany Wrocławskie. W ciągu jednegodnia robotnicy są wstanie wymienić dyletacje na odcinku jednego kilometra na jedenym pasie. Co oznacza, że korki na autostradzie będą przez najbliższe dwa tygodnie.

    Przypomnijmy, że remont nawierzchni zaczął się jeszcze w maju. Jednak z powodu dużych utrudnień, jakie się tworzyły na autostradzie Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad zdecydowala się przesunąć prace na czas po Euro 2012.

    Czytaj także

      Komentarze (16)

      Dodajesz komentarz jako: Gość

      Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

      Liczba znaków do wpisania:

      zaloguj się

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      To wszystko przez Tuska!

      Ania (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 38 / 35

      I jego ekipę.

      Powinni przeprosić!

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      POlskie drogi, płacić i milczeć

      ss (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 55 / 35

      Nie ma co narzekać na remonty . Jak jest remont, to jest przetarg. Jak jest przetarg to są lody do ukręcenia. To są normalne polskie dzieje... Należy bać się pomysłowości urzędników GDDKiA, oni...rozwiń całość

      Nie ma co narzekać na remonty . Jak jest remont, to jest przetarg. Jak jest przetarg to są lody do ukręcenia. To są normalne polskie dzieje... Należy bać się pomysłowości urzędników GDDKiA, oni mogą np. dla uzyskania nagrody za INOWACJE kazać zbudować progi zwalniające, aby samochody za szybko nie jeździły.
      A, posłuszne dziennikarzyny ogłoszą to za sukces i nadzwyczajną dbałośc i troskę o bezpieczeństwo użytkowników autostradki. Niespotykaną nigdzie indziej na świecie.zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Brawo drogowcy! Jaki fajny kraj, wciąż się coś robi, wciąż się naprawia.

      wroclove (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 85 / 37

      Fajnie mieszkać w Polsce, fajne autostrady do poprawki, fajnie dojeni obywatele na wzrastających obciążeniach PO-datkowych, tudzież ukrytych PO-datkach. Fajnie bankrutuja firmy, fajnie rośnie...rozwiń całość

      Fajnie mieszkać w Polsce, fajne autostrady do poprawki, fajnie dojeni obywatele na wzrastających obciążeniach PO-datkowych, tudzież ukrytych PO-datkach. Fajnie bankrutuja firmy, fajnie rośnie bezrobocie, ale jest fajnie, nie tak duszno jak wiadomo za kogo. Tylko lemingii się cieszą, bo MISiów ci u nas dostatek, a zapłacą za to wszyscy i kogo obwinią? - tych, któzy będą naprawiać ten fajny kraj.
      "Jest super, jest super, więc o co ci chodzi" ;)zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Do znawców autostrad! Każda droga wymaga serwisowania!

      zed (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 49 / 38

      Standardowo na nawierzchni asfaltowej, warstwa ścieralna powinna być wymieniana co 7 lat, a podbudowa co 25-30 lat; na nawierzchni betonowej odpowiednio 20-30 i 50/60 lat (tak mówi książka) ale...rozwiń całość

      Standardowo na nawierzchni asfaltowej, warstwa ścieralna powinna być wymieniana co 7 lat, a podbudowa co 25-30 lat; na nawierzchni betonowej odpowiednio 20-30 i 50/60 lat (tak mówi książka) ale każda z dróg wymaga co rocznego przeglądu i każda z dróg zużywa się nie równomiernie, stąd liczne dodatkowe naprawy serwisowe, to tak samo jak z autem! Dylatacja poprzeczna wymieniana po 10 latach od otwarcia jest zgodna z procedurami światowymi! Więc znawcy autostrad proponuje trochę wiedzy zaczerpnąć!zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Serwisowanie = inkasowanie i git jest.

      ss (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 34 / 40

      Ależ oczywiście ! POlskie drogi to nawet 2 razy w tygodniu.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      niekompetentni zawsze wiedzą najlepiej

      argon (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 42 / 47

      kolega wroclove chyba nie wie że dylatacje miedzy płytami są stosowane aby płyty mogły sobie swobodnie pracować podczas ruchu aut, podobne zastosowanie maja płyty na mostach i taka wymiana jest...rozwiń całość

      kolega wroclove chyba nie wie że dylatacje miedzy płytami są stosowane aby płyty mogły sobie swobodnie pracować podczas ruchu aut, podobne zastosowanie maja płyty na mostach i taka wymiana jest niezbędna co jakiś czas... wroclove pojedź sobie w okolice Magdeburga a przekonasz się że nasza A4 jakością przewyższa niektóre odcinki tamtejszych autostrad.pozdrawiam zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      magdeburg

      greg (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 49 / 37

      a kolega niech przeliczy sobie ile km mają niemcy autostrad a ile jest u nas i żeby te 2 na krzyż pożal się boże autostrady nie można było zrobić porządnie. a gdzie standart autostrad europejskich...rozwiń całość

      a kolega niech przeliczy sobie ile km mają niemcy autostrad a ile jest u nas i żeby te 2 na krzyż pożal się boże autostrady nie można było zrobić porządnie. a gdzie standart autostrad europejskich min 2 pasy + pas awaryjny w jedną stronę. tego nasi nie wiedzieli i taże jak budować porządnie. ale u arabów potrafimy robić. tylko jest małe ale - tam jak kolesie kontroluję jak jest budowane to dbają o interes ziomali i swój a u nas jak są kontrolę to nić nie ma albo już koleś dorobiony a ziomale niech zapierniczają po tym co jest za 4 lata remoncik i następna kaska. ile już się pieprzy mostostal z remontami pomiędzy krakowem i katowicami lata całe i nic. teraz będzie wymiana i remoncik pomiędzy wrockiem i legnicą. a gdzie te brakujące ok 30 km autostrady od olszyny do legnicy(pewnie zabrakło kasy na materiały i ludzi bo poszły na łapówki). kpina zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Re: magdeburg

      olo (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 45 / 42

      Z całym szacunkiem, greg - ale czy ty naprawdę jesteś idiotą, czy tylko udajesz?
      Cyt: "a gdzie standart autostrad europejskich min 2 pasy + pas awaryjny w jedną stronę" - to może byś wujka Adolfa...rozwiń całość

      Z całym szacunkiem, greg - ale czy ty naprawdę jesteś idiotą, czy tylko udajesz?
      Cyt: "a gdzie standart autostrad europejskich min 2 pasy + pas awaryjny w jedną stronę" - to może byś wujka Adolfa zapytał w jakimś ichnim zeitungu?
      Cyt: "a gdzie te brakujące ok 30 km autostrady od olszyny do legnicy(pewnie zabrakło kasy na materiały i ludzi bo poszły na łapówki)" - a gdzież to brakuje choćby kawałka autostrady w miejscu, gdzie wydano pieniądze na jej budowę?
      Autostrady z Olszyny do Krzyżowej nie ma, bo jej jeszcze nie budowaliśmy - więc może byś tak przestał obnosić się publicznie ze swoją indolencją?zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      @greg

      urwijs (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 50 / 50

      Jakie 30 ? Chodzi ci z pewnością o to prawie 70 km (!) osiemnastki !

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      11 lipca 1943

      11 lipca 1943 (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 61 / 44

      11 lipca 1943

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Nieprawda

      stejk (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 88 / 66

      akurat remont w godzinach popoludniowych i wieczornych jest najlepszy z mozliwych i wcale nie ma korkow, bo jak robili w dzien to dfaktycznie zatykalo ruch.

      a do kolegi "www" a4 jest autostrada od...rozwiń całość

      akurat remont w godzinach popoludniowych i wieczornych jest najlepszy z mozliwych i wcale nie ma korkow, bo jak robili w dzien to dfaktycznie zatykalo ruch.

      a do kolegi "www" a4 jest autostrada od lat 30 XXw. za kilka lat bedziesz mial tam wszystkie parametry nowoczeesnej autostrady wraz z oplatami. teraz wiec nie psiocz bo jedziesz w mig do gracy niemieckiej za darmo!!! lol!zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      zacne brednie

      a (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 69 / 39

      twój pościk zawiera cokolwiek innego oprócz gdybania i marzycielstwa o przyszłości?

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      To jeszcze jest autostrada?????

      www (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 51 / 45

      Remonty, bramki opłat generujące korki, brak pasa awaryjnego (Wrocław - Olszyna)

      GDDKiA się kompromituje - to jest co najwyzej szosa szybkiego ruchu (hmmmm) a nie autostrada


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      I ciesz się gamoniu, bo dzięki temu masz ją darmową...

      antyIDIOT (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 74 / 79

      .


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      ciesz się pojebie

      www (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 69 / 42

      Że jedziesz 200 km/h z dozwoloną 140km/h a stając na bramce na 20min wychodzi ci średnia jak po koleinach międzymiastowych

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      w niemczech jest masa autostrad bez awaryjnego

      tjfhf (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 63 / 43

      tylko tych autostrad ''jest pare'' wiecej

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      Najczęściej czytane

      Polecamy

      Wideo

      Gry On Line - Zagraj Reklama