Odkrywają Wałbrzych

    Odkrywają Wałbrzych

    Artur Szałkowski

    Gazeta Wrocławska

    Aktualizacja:

    Gazeta Wrocławska

    Rozmowa z Arturem Wylandowskim, kierownikiem biura promocji Urzędu Miasta w Wałbrzychu
    Informacje na temat Wałbrzycha w mediach ogólnopolskich dotyczą najczęściej patologii społecznych lub skandali. Czy to oznacza, że miasto nie promuje w kraju swoich pozytywnych stron?

    Problemem są ograniczone fundusze w budżecie miasta na promocję. W kraju można zaistnieć tylko jakimś dużym przedsięwzięciem, a na to nas niestety nie stać. Dlatego dotychczas ograniczaliśmy się do promowania niewielkich projektów w sektorze turystycznym.

    W poprawie wizerunku Wałbrzycha ma pomóc współpraca z zewnętrzną firmą public relations. Na czym ona polega?

    Projekt nosi nazwę "Pasja odkrywania". We współpracy z jedną z ogólnopolskich telewizji zostanie zrealizowany program utrzymany w konwencji reality show.
    Jego głównym motywem będą wojenne tajemnice Wałbrzycha ze szczególnym uwzględnieniem zamku Książ. Planowane jest przygotowanie ośmiu odcinków, które zostaną wyemitowane późną wiosną 2009 roku. Mamy nadzieję, że wojenne zagadki Wałbrzycha i okolic wpłyną na wzrost liczby turystów odwiedzających region i zaczną budować pozytywny wizerunek miasta.

    Która stacja telewizyjna wyemituje "Pasję odkrywania" i ile to będzie kosztowało miasto?


    Na razie nie mogę zdradzać szczegółów przedsięwzięcia, bo nadal prowadzimy negocjacje. Natomiast współpraca z zewnętrzną firmą kosztowała nas nieco ponad 40 tys. zł brutto. Nie jest to duża kwota, biorąc pod uwagę korzyści, jakie z promocji będzie czerpało miasto.


    We wtorkowym wydaniu "Panoramy Wałbrzyskiej", lokalnego tygodnika "Polski-Gazety Wrocławskiej", opublikowaliśmy artykuł pt. "Pochwalmy się Wałbrzychem!". Opisaliśmy w nim działania promocyjne gminy, które mają zmienić stereotyp Wałbrzycha jako siedliska biedy i bezrobocia.

    Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

    Czytaj także

      Komentarze

      Dodajesz komentarz jako: Gość

      Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

      Liczba znaków do wpisania:

      zaloguj się

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      Najczęściej czytane

      Polecamy

      Wideo

      Gry On Line - Zagraj Reklama