Na większości sześciokilometrowego odcinka położono już asfalt, a jezdnia wygląda, jakby auta mogły zaraz po niej przejechać. Ciągle jednak brakuje około kilometrowego odcinka drogi wraz z dwupoziomowym skrzyżowaniem koło Siechnic na skrzyżowaniu obwodnicy z drogą 94 (Wrocław - Oława).
Tu robotnicy dopiero kończą pierwszą połowę ronda. Po dwóch stronach jezdni już widać fragmenty nowego wiaduktu. Jednak by je połączyć, drogowcy będą musieli zamknąć dotychczasową drogę, a ruch puścić fragmentem nowego ronda.
Choć już po uruchomieniu, wschodnią obwodnicą Wrocławia pojedziemy po jednym pasie w dwóch kierunkach, to większość estakad i mostów wybudowano tak, by możliwie szybko można było dobudować drugą jezdnię. Warto dodać, że po otwarciu, most w Łanach będzie dodatkową przeprawą przez Odrę na odcinku od mostu Grunwaldzkiego we Wrocławiu aż do Oławy. Przypomnijmy, że w planach jest budowa jeszcze jednej przeprawy na tym fragmencie Odry - mostu Wschodniego łączącego Niskie Łąki z Biskupinem.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?