Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

UEFA: Kto nie jest sponsorem, musi zniknąć z Rynku

Marcin Torz
Ogródki piwne w Rynku mają już (w większości) zakryte logotypy innych browarów, niż sponsorujący Euro Carlsberg. Napisy zostały zasłonięte kawałkami materiału, w takim samym kolorze, co markizy (czyli ecru). Po zakryciu loga dziwacznie wygląda pub Guinness na placu Solnym. Bo zakryto nazwę własna lokalu, która jest jednocześnie nazwą irlandzkiego piwa. Na dobrą sprawę teraz lokal nazwy nie ma żadnej.

Wcześniej planowano, aby na materiałach zasłaniających logotypy był napis "Euro 2012". - Ale wycofaliśmy się z tego pomysłu - mówi Magdalena Okulowska z Biura Euro 2012. Restauratorzy godzą się na taki kamuflaż, bo zobowiązuje ich do tego umowa, którą zawarli z miastem (w zamian za to mają obniżony czynsz).

Tymczasem wśród restauratorów krążą informacje o kolejnych pomysłach na zakrywanie loga. - Codziennie przychodzi ktoś z urzędu i mówi coś innego. Na dobrą sprawę nie wiadom,o co tak naprawdę trzeba zakryć. Ostatnio dostaliśmy polecenie, by zakleić logotypy na kuflach i filiżankach do kawy - mówi jeden z restauratorów.

- Na tę chwilę nie wymagamy tego - mówi Okulowska. - Ale to może się zmienić po najbliższej wizytacji UEFA. Przedstawiciele piłkarskiej federacji najprawdopodobniej przyjadą do Wrocławia jutro.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Materiał oryginalny: UEFA: Kto nie jest sponsorem, musi zniknąć z Rynku - Gazeta Wrocławska

Wróć na gazetawroclawska.pl Gazeta Wrocławska