Wrocław: Zderzenie tramwajów na Żmigrodzkiej (ZDJĘCIA)

    Wrocław: Zderzenie tramwajów na Żmigrodzkiej (ZDJĘCIA)

    Arkadiusz Gołka

    Gazeta Wrocławska

    Aktualizacja:

    Gazeta Wrocławska

    Wrocław: Zderzenie tramwajów na Żmigrodzkiej (ZDJĘCIA)
    1/20
    przejdź do galerii

    ©Przemysław Wronecki/ Gazeta Wrocławska

    We wtorek o godz. 11.16, na rogu Żmigrodzkiej i Zawalnej, zderzyły się tramwaje linii nr 7 i 8. Dwie osoby zostały ranne. Ruch tramwajów w obie strony był w tej okolicy zablokowany. Tramwaje linii 1, 7 i 8 jeździły objazdem przez ul. Reymonta. Od pl. Powstańców Wielkopolskich do Marino kursował autobus zastępczy.
    Policja ustaliła, że tramwaj linii 8 wyjeżdżał ze swojej pętli przy ul. Zawalnej, a jadący z mostu Trzebnickiego w kierunku Marino tramwaj linii 7 uderzył w drugi wagon ósemki. W tramwaju linii 7 najprawdopodobniej doszło do awarii hamulców. Pogotowie ratunkowe prowadzi działania na miejscu. Samochody jeżdżą ul. Żmigrodzką bez utrudnień, natomiast tramwaje linii 1, 7 i 8 jeździły objazdem przez pl. Staszica, ul. Reymonta i Bałtycką. Zakleszczone tramwaje zostały rozczepione dźwigami. Na szczęście nie została uszkodzona trakcja i po usunięciu uszkodzonych wozów ruch tramwajowy został przywrócony i obecnie odbywa się bez przeszkód.

    Czytaj także

      Komentarze (55)

      Dodajesz komentarz jako: Gość

      Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

      Liczba znaków do wpisania:

      zaloguj się

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      A nie mówiłem!

      Adam Zalewski (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 64 / 60

      Zapraszam na stronę Kontakt 24, wpiszcie hasło Prawdziwe MPK we Wrocławiu, sami zobaczycie! Pozdrawiam

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      pętla

      s....k (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 75 / 49

      jest pętla przy marino niech tam zawraca 8 będzie to z korzyścią dla wszystkich a taka sytuacja się więcej nie zdarzy

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Cenisz własne życie? Nie korzystaj z MPK ;)

      Kozanowicz (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 60 / 59

      Nadal twierdzę, że Wrocławskie MPK jest bardzo niebezpiecznym środkiem transportu ;)

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Smykiem ich po łapkach!

      Wesoły Romek (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 71 / 43

      I będą chodzić jak w zegarku. Karwasz kafka.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Jak zwykle po kilka niemal identycznych zdjęć.

      PXP (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 66 / 47

      Brak słów.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Dotyczy wypadków i nie tylko

      ank (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 86 / 45

      Myślę że MPK powinno zacząć używać biorytmów do dopuszczania pracowników a w szczególności motorniczych
      i kierowców do pracy. Przy zwiększaniu prędkości przejazdu na liniach będzie coraz więcej...rozwiń całość

      Myślę że MPK powinno zacząć używać biorytmów do dopuszczania pracowników a w szczególności motorniczych
      i kierowców do pracy. Przy zwiększaniu prędkości przejazdu na liniach będzie coraz więcej zdarzeń losowych
      spowodowanych złą dyspozycją pracowników. Polecam Zarządowi MPK książki o biorytmach, a w szczególności
      książkę "Sekrety biorytmów" aut. Jerzy Sikora.
      zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Nie chcą słuchać o psychice motorniczych

      Tylko Liczby i (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 74 / 61

      Jedynym wykresem Biorytmu są słupki "fachowców" na prezentacjach u Prezesa MPK

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Jechała spanikowała, stres, hamulec do spodu i poleciała.

      Motorniczy (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 67 / 49

      Z tego co się dowiedziałem to w tym miejscu jest lekko skopany cykl świateł. Tramwaj wyjeżdżający z pętli ma bardzo krótki cykl światła i jadąc przepisowo według wytycznych z przepisów (prędkości...rozwiń całość

      Z tego co się dowiedziałem to w tym miejscu jest lekko skopany cykl świateł. Tramwaj wyjeżdżający z pętli ma bardzo krótki cykl światła i jadąc przepisowo według wytycznych z przepisów (prędkości na zwrotnicach, krzyżownicach itp) zanim zjedzie ze skrzyżowania jest na kursie kolizyjnym z tramwajem jadącym z mostu gdzie pali się mu już światło na wprost. Pewnie w tym przypadku też tak było. Motornicza zauważywszy tramwaj zaczęła ostro hamować gdzie w konsekwencji wpadła w poślizg i przydzwoniła. Tłumaczy się brakiem hamulców, były na pewno tylko lecąc w poślizgu odczuwa się takie wrażenie.zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      wpadła w poślizg (?)

      jeszcze_pieszy (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 70 / 53

      czy należy rozumieć, że może tramwaj "wpaść w poślizg" także przed przejściem dla pieszych? Bo motorniczy (a) może zacząć ostro hamować i przydzwonić?


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Tam szybko weszła na ulicę.

      Motorniczy (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 71 / 56

      Prawdopodobnie tak było dzień wczesniej na Sienkiewicza.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Ot cała prawda

      555 (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 76 / 65

      wychodzi działanie prezesa MPK czyli przyspieszyć komunikacje nie patrząc na bezpieczeństwo i komfort podróżnych. Jeśli Kierujący dojeżdżając na pętlę ma 3 minuty postoju a tak często jest i...rozwiń całość

      wychodzi działanie prezesa MPK czyli przyspieszyć komunikacje nie patrząc na bezpieczeństwo i komfort podróżnych. Jeśli Kierujący dojeżdżając na pętlę ma 3 minuty postoju a tak często jest i przyjeżdża opóźniony bo nie da się wyrobić w czasie ponieważ został na papierze przyśpieszony przejazd między pętlami to mimowolnie kierujący się śpieszy bo ile może jeździć bez odpoczynku na pętli, skoro swoimi krótkimi postojami wyrównuje opóźnienie wynikłe nie z jego winy tylko z tego że rozkład jazdy jest przyśpieszony bo pan Smyk wziął sobie za honor że przyśpieszy komunikację bo to jeden ze sposobów na oszczędności(szybszy przejazd=mniej brygad na danej linii przy zachowaniu częstotliwości kursowania) a to że kierujący nie mają nawet czasu na załatwienie swoich potrzeb fizjologicznych to już nikogo nie obchodzi, więc kierujący się śpieszą . zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      naruszenie praw autorskich

      Frank (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 66 / 65

      A ty co nie umiesz sklecić swoich pięciu zdań i kradniesz moją własność intelektualną ?? Bardzo nieładnie , zmęczyłeś się chociaż przy zmianie tytułu komentarza. Nie kopiuje się czyiś komentarzy!!!.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      ...najprawdopodobniej doszło do awarii hamulców.

      czarnowidz (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 77 / 41

      Jeżeli jest to faktyczna przyczyna - to należy Bogu dziękować, że skończyło się tak, jak się skończyło. Około 150 m dalej jest przejście dla pieszych. Tu dźwigi nie miałyby co rozczepiać.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      A tam aż 4 panów w białych czapkach z MPK potrzeba było ?

      fizzy (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 98 / 50

      A tam aż 4 panów w białych czapkach MPK potrzeba było ?


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      taka prawda

      wrocławiak (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 62 / 41

      nieroby siedzą sobie w tych bordowych lanosach i dłubią palcem w nosie. dopiero jak coś się wydarzy to taki wąs jeden z drugim jadą "na akcję", żeby zabić nudę.

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      Najczęściej czytane

      Polecamy

      Wideo

      Gry On Line - Zagraj Reklama