Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Wrocław: Od poniedziałku Biuro Obsługi Pasażera MPK w nowym miejscu

MGO
Od poniedziałku Biuro Obsługi Pasażera MPK zmienia siedzibę. Dawny Dział Reklamacji i Kontroli Biletów zostaje przeniesiony z zajezdni przy ul. Powstańców Śląskich 209 na ul. B. Prusa 75-79.

- Biuro ma zapewniać obsługę pasażerów w zakresie kontroli biletowej, rozpatrywania reklamacji i wniosków pasażerów na jakość świadczonych przez MPK usług, ma służyć rzetelną informacją z zakresu funkcjonowania komunikacji miejskiej i prowadzić Biuro Rzeczy Znalezionych - mówi Agnieszka Korzeniowska, rzeczniczka Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego.

Telefony do biura: reklamacje i wnioski - (71) 321-72-71 i (71) 321-72-70, Biuro Obsługi Pasażera - kontrola (71) 325 08 91 i (71) 325-08-892; Biuro Rzeczy Znalezionych -(71) 372-28-90.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gazetawroclawska.pl Gazeta Wrocławska