- Biuro ma zapewniać obsługę pasażerów w zakresie kontroli biletowej, rozpatrywania reklamacji i wniosków pasażerów na jakość świadczonych przez MPK usług, ma służyć rzetelną informacją z zakresu funkcjonowania komunikacji miejskiej i prowadzić Biuro Rzeczy Znalezionych - mówi Agnieszka Korzeniowska, rzeczniczka Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego.
Telefony do biura: reklamacje i wnioski - (71) 321-72-71 i (71) 321-72-70, Biuro Obsługi Pasażera - kontrola (71) 325 08 91 i (71) 325-08-892; Biuro Rzeczy Znalezionych -(71) 372-28-90.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?