Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Miasto rozmawia z trzema firmami o nazwie stadionu

MAT
Ciągle nie ma zgody między miastem, a operatorem stadionu - firmą SMG - kiedy podpisać umowę z tytularnym sponsorem wrocławskiego stadionu, czyli firmą której nazwa będzie częścią nazwy areny.

- Jesteśmy po kilku rozmowach z SMG, z których wynika, że mocno różnimy się opiniami. Ja uważam, że sponsor tytularny powinien być wyłoniony jak najszybciej. Kierownictwo SMG twierdzi, że najlepiej będzie zrobić to dopiero po Euro, bo wtedy będzie można osiągnąć lepszą cenę. Moim zdaniem są w błędzie. Każdy rozsądny sponsor przecież będzie chciał się pokazać już podczas mistrzostw Europy - mówił kilka dni temu Gazecie Wrocławskiej prezydent Rafał Dutkiewicz.

- Rozmawiamy z trzema partnerami. Ich nazwy to tajemnica. Mogę jedynie zdradzić, że marki są rozpoznawalne przez ludzi na całym świecie - mówi Michał Szpak z biura prasowego spółki Wrocław 2012.

Udało nam się dowiedzieć, że dwie z tych firm są sponsorami Euro 2012. Przypomnijmy, że sponsorzy Euro to Adidas, Canon, Carlsberg, Castrol, Continental, Hyunday/KIA, McDonald, Orange oraz Sharp.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Materiał oryginalny: Miasto rozmawia z trzema firmami o nazwie stadionu - Gazeta Wrocławska

Wróć na gazetawroclawska.pl Gazeta Wrocławska