Wrocław: Dlaczego autobusy nie zatrzymują się na pętli...

    Wrocław: Dlaczego autobusy nie zatrzymują się na pętli Kromera?

    Weronika Skupin

    Gazeta Wrocławska

    Aktualizacja:

    Gazeta Wrocławska

    Dlaczego linie autobusowe 105 i 305 nie zatrzymują się normalnie na przystanku w stronę Korony, tylko robią zatoczkę na pl. Kromera? – pyta nasz Czytelnik Michał Pietrzak. Odpowiedzi na jego pytanie szukała reporterka Gazety Wrocławskiej Weronika Skupin.
    Wrocław: Dlaczego autobusy nie zatrzymują się na pętli Kromera?

    ©Michał Pawlik

    Czytelnik opisuje, że często zdarza mu się sytuacja, że nie zdąży wsiąść do autobusu linii N bądź 128. - Zanim 105 lub 305 przepuści tramwaj, pieszych, zanim się zatrzyma i otworzy drzwi to N i 128 już odjeżdżają – pisze Czytelnik. Jego zdaniem sytuacja zostałaby rozwiązana, gdyby wszystkie autobusy zatrzymywały się na jednym przystanku. Co na to urzędnicy?

    Jak tłumaczy Adam Więcek z Wydziału Transportu, urzędnicy starają się tak wytypować przystanki, by pojazdy tej samej linii nie odjeżdżały z jednego miejsca w różnych kierunkach. – Wspomniany przystanek „Kromera” dla autobusów linii N, 128 i 130 dotyczy autobusów odjeżdżających w kierunku Psiego Pola.
    Kursy realizowane do pętli Kromera nie zatrzymują się na nim, by nie wprowadzać pasażerów w błąd – wyjaśnia Adam Więcek. – Podobny problem dotyczy kursów skróconych linii 128. Pasażerowie - mimo właściwego oznakowania mówiącego o realizacji kursu skróconego - wsiadali do autobusu i skręcali na pętlę Kromera. Dlatego na tym przystanku zatrzymują się tylko autobusy linii N, 128, 130, 904, 914 oraz kursy wyjazdowe z zajezdni przy ulicy Obornickiej realizujące kursy na Psie Pole.

    Czytaj także

      Komentarze (12)

      Dodajesz komentarz jako: Gość

      Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

      Liczba znaków do wpisania:

      zaloguj się

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      bo...

      Niemiec (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 1

      ...na petli trza naokolo jezdzic??

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Mam pomysła

      Gienek (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 6 / 3

      Mam rozwiązanie dla tego czytelnika któremu cięzko jest przejść 20 m na właściwy przystanek.Można zrobić dodatkowy przystanek w miejscu między przystankiem w kierunku Pieskiego Pola,a kioskiem i...rozwiń całość

      Mam rozwiązanie dla tego czytelnika któremu cięzko jest przejść 20 m na właściwy przystanek.Można zrobić dodatkowy przystanek w miejscu między przystankiem w kierunku Pieskiego Pola,a kioskiem i wtedy będzie mógł z jednego do drugiego autobusu przejść bez dotykania chodnika nogą.zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      braki MPK wroclaw

      gosc 5 (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 6 / 3

      MPK Wroclaw zwalnia kierowcow za byle co choc kierowcow brakoje


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Czyli MPK ma tolerować wykroczenia, bo kierowców brakuje?

      ciekawski (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 3 / 2

      A swoją drogą, za "byle co" naprawdę ciężko jest kogoś w Polsce zwolnić. Żeby zwolnić kierowcę dyscyplinarnie, to musiałby naprawdę się postarać - np. przyjść po pijaku do pracy, albo przejechać...rozwiń całość

      A swoją drogą, za "byle co" naprawdę ciężko jest kogoś w Polsce zwolnić. Żeby zwolnić kierowcę dyscyplinarnie, to musiałby naprawdę się postarać - np. przyjść po pijaku do pracy, albo przejechać skrzyżowanie na czerwonym świetle. Co miał Pan na myśli pisząc o "byle czym"?zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      donald

      ben (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 4 / 2

      Ty "Donald" pomyśl o zmianie lekarza . Może na pięty byś się leczył ? bo na głowę to za późno

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      siki weroniki

      donalt (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 4 / 9

      Pytanie dla reportera: Dlaczego gazeta wrocławska nie rozwiązała stosunku pracy z weroniką skupin w trybie dyscyplinarnym?


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      redakcja trzy

      ma ją za cy (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 1 / 1

      cki

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Już

      wiesz (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 2 / 3

      dlaczego?

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Cytuję

      Wrocławianin (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 10 / 7

      ... Jak tłumaczy Adam Więcek z Wydziału Transportu, urzędnicy starają się tak wytypować przystanki, by pojazdy tej samej linii nie odjeżdżały z jednego miejsca w różnych kierunkach. – Wspomniany...rozwiń całość

      ... Jak tłumaczy Adam Więcek z Wydziału Transportu, urzędnicy starają się tak wytypować przystanki, by pojazdy tej samej linii nie odjeżdżały z jednego miejsca w różnych kierunkach. – Wspomniany przystanek „Kromera” dla autobusów linii N, 128 i 130 dotyczy autobusów odjeżdżających w kierunku Psiego Pola. ...

      To 105 i 305 też może się tam zatrzymywać. Odnośnie linii 128 skróconej do Pl. Kromera - rozwiązanie jest proste jak konstrukcja cepa. Kursy te może obsługiwać linia 328. Dla chcącego nic trudnego. Na przystanku Broniewskiego w stronę Centrum bez problemu zatrzymują się linie: 132,144, 308, 908 i 142, który kończy bieg na pętli Zawalna. zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Jo

      Adam (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 2 / 3

      To,że linia będzie się nazywać 328 to nic nie zmieni bo chodzi tu oto,żeby nie jechał dalej tylko się zatrzymał na głownym bo tam jest strasznie daleko.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Dlaczego sygnalizacja przy ulicy Giżyckiej blokuje ruch?

      czerwone światło (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 7 / 6

      Czerwone światło wyświetla się zaraz po tym, kiedy na al. Kromera w stronę Korony pojawi się zielone światło. W godzinach szczytu tworzą się przez to korki i niebezpieczne sytuacje. Na ul....rozwiń całość

      Czerwone światło wyświetla się zaraz po tym, kiedy na al. Kromera w stronę Korony pojawi się zielone światło. W godzinach szczytu tworzą się przez to korki i niebezpieczne sytuacje. Na ul. Giżyckiej natężenie ruchu zazwyczaj zerowe - podobnie zazwyczaj nie ma zainteresowanych przechodzeniem w tym miejscu na drugą stronę al. Kromera.
      Wydaje się, że ktoś ustawił te sygnalizatory na zasadzie "im gorzej, tym lepiej". Proponuję więc jeszcze wysyłać tam patrole straży miejskiej, żeby wystawiać mandaty pieszym i rowerzystom, którzy chcą przedostać się na drugą stronę ul. Giżyckiej. zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      punk widzenia zależy od punktu siedzenia

      pieszy (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 7 / 3

      Oj, "natężenie ruchu zazwyczaj zerowe", "zazwyczaj nie ma zainteresowanych" co to za wesołe komentarze zza kółka.

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      Najczęściej czytane

      Polecamy

      Wideo

      Gry On Line - Zagraj Reklama