Śląsk kontra Coca-Cola

    Śląsk kontra Coca-Cola

    Marcin Rybak

    Gazeta Wrocławska

    Aktualizacja:

    Gazeta Wrocławska

    Śląsk kontra Coca-Cola

    ©Materiały prasowe

    Oficjalny napój energetyczny Śląska Wrocław nie może być sprzedawany podczas meczy wrocławskiej drużyny na nowym stadionie na Pilczycach.
    Śląsk kontra Coca-Cola

    ©Materiały prasowe

    Co prawda rzeczniczka zarządzającej stadionem spółki SMG zapewnia, że negocjacje ws. napoju na arenie są możliwe, ale realne szanse, by pojawił się w czasie meczów, nie wydają się wielkie. Na przeszkodzie stoi kontrakt wrocławskiego stadionu z koncernem Coca-Cola.

    - Nasz partner płaci niemałe pieniądze za preferencje sprzedaży swoich produktów na naszym stadionie. A jednym z produktów Coca-Coli jest napój energetyczny - mówi Robert Pietryszyn, wiceprezes miejskiej spółki Wrocław 2012.


    Napój produkowany i sprzedawany pod marką Śląska to Green Power. Pojawiał się na każdym meczu na stadionie przy ul. Oporowskiej.

    Jak się dowiadujemy, za każdym razem sprzedawano po kilkaset puszek. Część zysków zasila budżet klubu. Poza stadionem, piłkarski napój można kupić w niektórych sklepach w mieście.

    - Od roku pytaliśmy w Śląsku, co będzie z nami na nowym stadionie na Pilczycach - mówi Bogumił Żyromski z firmy, która jest dystrybutorem Green Power. - Mówili, że nic nie wiadomo. Kilka dni przed piątkowym meczem Śląska z Lechią Gdańsk dowiedzieliśmy się, że nie ma możliwości sprzedawania Green Power na nowej arenie. Wszystko dlatego, że stadion ma umowę z Coca-Colą i to ta firma musiałaby wyrazić na to zgodę.

    Operator stadionu, spółka SMG, nie widzi przeszkód, by negocjować sprzedaż Green Power.
    - Jeśli będzie taka potrzeba, wynikająca z negocjacji między klubem a spółką Wrocław 2012, to istnieje taka możliwość - mó-wi Kinga Szmyd z SMG.

    Trudno sobie jednak wyobrazić, by dysponująca już umową zapewniającą jej wyłączność Coca-Cola wpuściła na swój stadion konkurencję. Choćby tak mało groźną, jak napój pod marką wrocławskiego klubu

    - Rozmawialiśmy już o Green Power, ale nie dostaliśmy zgody na jego sprzedaż na nowym stadionie - dodaje Michał Mazur, rzecznik prasowy Śląska. - Ale jeszcze wrócimy do tego tematu - zapewnia.

    Czytaj także

      Komentarze (18)

      Dodajesz komentarz jako: Gość

      Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

      Liczba znaków do wpisania:

      zaloguj się

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      mnie to nie obchodzi

      przemekzozar (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 52 / 44

      Do d...py z tą komercją.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Kontrakt z Coca-Colą?

      MaciejC. (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 32 / 40

      Więc po jaką cholerę podpisywano kontrakt z Coca-Colą?
      Do nowego stadionu i do zarządzania nim pcha się tyle ludzi, tyle ludzi się pod nim podpisuje, że panuje tam niezły bałagan. Obawiam się...rozwiń całość

      Więc po jaką cholerę podpisywano kontrakt z Coca-Colą?
      Do nowego stadionu i do zarządzania nim pcha się tyle ludzi, tyle ludzi się pod nim podpisuje, że panuje tam niezły bałagan. Obawiam się tylko że w przyszłym sezonie dowiemy się np. że Śląsk wraca na Oporowską bo spółka SMG uznała że bardziej korzystne będzie podpisanie umowy na użytkowanie z jakimś innym klubem. Ot podpiszą sobie umowę z klubem np. ze Środy Śląskiej (jeżeli jakiś jest). Co prawda ranga niższa, ale mniej kibiców, koszty utrzymania spadną i zamieszania tak dużego nie będzie. Może nawet lepiej finansowo na tym wyjdą?
      Ludzie! Opamiętajcie się, zyski, zyski, zyski.... to nie wszystko. To stadion miejski, ma służyć przede wszystkim mieszkańcom, a niektóry chcą chyba sobie z niego zrobić maszynkę do zarabiania. Co gorsza zarabiania nie tylko dla miasta ale dla jakiejś spółki zagranicznej której stadion "oddano".zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      coca cola

      Marek Zieliński (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 33 / 21

      Proponuję wielką akcję !!! Coca cola chce wojny ? Żaden kibic Śląska nie kupuje i nie pije Coca coli !
      Musimy wywrzeć nacisk na Koncern. Muszą wyrazić zgodę na sprzedaż w czasie meczów Śląska...rozwiń całość

      Proponuję wielką akcję !!! Coca cola chce wojny ? Żaden kibic Śląska nie kupuje i nie pije Coca coli !
      Musimy wywrzeć nacisk na Koncern. Muszą wyrazić zgodę na sprzedaż w czasie meczów Śląska napoju Green Power.
      Do dzieła !!!zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      W dniu meczu ma być GREEN POWER!!!

      Kibol na wyjeździe (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 19 / 29

      Później niech opychają co chcą. Jak to jest, że klub nie ma nic do gadania w dniu kiedy gra mecz? ŻENADA!!

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      hasło

      koles (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 40 / 40

      przecież od cocacoli się w głowie p.... li

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      j**** coca cole!

      mafia (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 56 / 43

      tylko Śląsk!!!

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Trzeba spytać się MILI, który napój ma być sprzedawany na stadionie.

      czechna (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 44 / 37

      Wtedy poprzemy te starania.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Preferencja

      Maruda (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 33 / 24

      Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze , z pewnością osoby pilnujące kontraktów dostały odpowiednie prezenty za to że gównem będą karnieni i pojeni na stadionie.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      bojkot Coca coli

      terminator (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 49 / 39

      Preferencja to nie wyłączność, więc ktoś tu kłamie, manipuluje, oszukuje.

      Ogłaszam bojkot Coca coli. Odrdzewiaczem może być z powodzeniem Pepsi cola. Nie sprawdzałem jeszcze Hoop coli.

      Jak...rozwiń całość

      Preferencja to nie wyłączność, więc ktoś tu kłamie, manipuluje, oszukuje.

      Ogłaszam bojkot Coca coli. Odrdzewiaczem może być z powodzeniem Pepsi cola. Nie sprawdzałem jeszcze Hoop coli.

      Jak nie będzie Green Power na nowym stadionie, to nie będę korzystał ze śmiecio-barów.
      Niby soki Cappy to jeden wielki shit firmy Coca coli. Hortex, Tymbark i Fortuna tylko są warte polecenia - inne to chemia, która dziurawi żołądki i mózgi. Już lepsze mineralki niż te chemiczne oranżadki.zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      to wszystko jest porąbane

      wkrw (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 37 / 46

      jednym ze sponsorów euro2012 jest mcdonald i co? jesli nie zmuszę się do zjedzenia jakiegoś śmierdzącego wieśmaca, to mam siedzieć głodny?
      mopy na a4 też "obsługuje" mac. to tyle, jeśli chodzi o...rozwiń całość

      jednym ze sponsorów euro2012 jest mcdonald i co? jesli nie zmuszę się do zjedzenia jakiegoś śmierdzącego wieśmaca, to mam siedzieć głodny?
      mopy na a4 też "obsługuje" mac. to tyle, jeśli chodzi o zdrową żywność...
      zwiń

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      Najczęściej czytane

      Polecamy

      Wideo

      Gry On Line - Zagraj Reklama