- Na kampanię promocyjną wydamy 9,2 miliona złotych, z czego 70 proc. mamy od Unii Europejskiej - mówi Rafał Jurkowlaniec, marszałek Dolnego Śląska.Kampania ruszy w przyszłym roku. DOT i marszałek chcą, aby bilbordy z logiem pojawiły się w największych miastach w Polsce.
Do tego region promowany będzie w telewizji i internecie. - Chcemy też wykorzystać dwie duże imprezy sportowe. Oczywiście Euro oraz zawody narciarskie w Jakuszycach - dodał Jurkowlaniec. - Liczymy, że dzięki akcji ściągniemy na Dolny Śląsk turystów z Polski i zza granicy.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?