Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Wrocław: Marino znowu się zmienia

PLUS
W Marino będą działały 74 sklepy i punkty usługowe
W Marino będą działały 74 sklepy i punkty usługowe Stanisław Klimek
Marino chce przyciągnąć. Zmianami klientów i inwestorów. Na odwiedzających czekają modne sklepy, Spotkania oraz konkursy. do wygrania są m.in. samochody.

Ci, którzy dawno nie odwiedzali Centrum Handlowego Marino, wchodząc tam teraz, zauważą wiele zmian. Pojawiły się w nim sklepy nieobecnych wcześniej marek, a towary pozostałych firm prezentowane będą na większej niż dotychczas powierzchni. Jest to druga duża przebudowa tego centrum. Największe zmiany wprowadzono podczas remontu w 2008 roku.

- Wtedy była to prawdziwa przebudowa - mówi Wojciech Rogala, dyrektor zarządzający Marino. Prace przeprowadzono z inicjatywy nowego właściciela - Gant Developement.

Marino jest najstarszą we Wrocławiu galerią handlową. Powstało w 1993 roku jako hurtownia odzieży, następnie mieścił się tu supermarket. Odnowiona placówka, otwarta ponownie w 2008 r., miała odmienne wnętrza, znaną obecnie fasadę oraz parking na 650 miejsc.

- Centrum, pod nowym zarządem, rozpoczęło działalność z 90 sklepami, restauracjami i kawiarniami rozlokowanymi na 20 tys. mkw. - informuje Wojciech Rogala.

Teraz do Marino zawitały nowe marki. Pierwsze sklepy mogliśmy już odwiedzić na początku tego roku. Otwarto wtedy: restaurację McDonald's, piekarnię Jul-ka, sklep z wędlinami Bacówka, sklep z bielizną Victoriy, salon Polsat Cyfrowy, sklep z biżuterią Camello, cukiernię Filipinka, sklep z obuwiem dziecięcym Smart Shoes, PEPCO oferujące odzież i różnego rodzaju artykuły dla domu, sklep sportowy Vabb, sklep z odzieżą damską Wassyl, studio fotograficzne Fuji oraz sklep z odzieżą młodzieżową Dehler. Dwa sklepy, w których wcześniej mogliśmy już robić zakupy w Marino, powiększyły swoją powierzchnię - chodzi o sklep zoologiczny Kakadu oraz GLG Firany.

W połowie miesiąca otwartych zostanie dziewięć kolejnych punktów handlowych: oferujące odzież damską Lady Collection, JJ Collection i Brava Moda, handlujący sprzętem sportowym 4F, salon obuwniczy Ambra, Body Fashion z bielizną damską, salon kosmetyczny ESTE, sklep z biżuterią i księgarnia. Klienci zrobią także zakupy w dwukrotnie większym butiku Wassyl.

Ostatnie nowe salony otwarte zostaną w drugiej połowie października. Będziemy mogli zapoznać się wtedy z asortymentem Open, oferującego modę damską i męską, oraz Matratzen z wyposażeniem wnętrz.

- Łącznie w centrum handlowym od II połowy października będą działały 74 sklepy i punkty usługowe różnych branż, w tym wielkopo-wierzchniowy hipermarket Tesco - mówi Wojciech Rogala.
Obecnie wynajęto już 99 procent powierzchni Marino. Właściciel podaje, że centrum ma najwyższy ze wszystkich tego typu sklepów w mieście wskaźnik wynajmu powierzchni.

Oprócz zwiększenia oferty handlowej centrum przygotowało także inne atrakcje: comiesięczne eventy i konkursy z nagrodami. Na szczęśliwców czekają m.in. trzy samochody. Pod koniec września zorganizowane zostaną zawody związane z rozpoznawaniem marek nowo otwartych sklepów, a w październiku Marino hucznie obchodzić będzie swoje kolejne urodziny.

Wszystkie wprowadzone zmiany mają oczywiście zwiększyć atrakcyjność centrum zarówno dla najemców, jak i kupujących.

Galeria handlowa Marino otwarta jest w godzinach od 9.00 do 21.00 od poniedziałku do soboty. W niedzielę możemy zrobić tam zakupy między 10.00 a 20.00.

Przy galerii przez cały tydzień działa hipermarket Tesco.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gazetawroclawska.pl Gazeta Wrocławska