Oceń nowy rozkład jazdy komunikacji miejskiej

    Oceń nowy rozkład jazdy komunikacji miejskiej

    RED

    Gazeta Wrocławska

    Aktualizacja:

    Gazeta Wrocławska

    Oceń nowy rozkład jazdy komunikacji miejskiej

    ©fot. Piotr Warczak

    Od soboty we Wrocławiu obowiązuje nowy rozkład jazdy komunikacji miejskiej. Od tego dnia kursuje m.in. tramwaj 32Plus, wydłużyła się też trasa tramwaju 33Plus. Oceń, jak funkcjonuje komunikacja po zmianach. Zapraszamy do dyskusji!
    Oceń nowy rozkład jazdy komunikacji miejskiej

    ©fot. Piotr Warczak

    Oto trasa tramwaju 32 Plus z kabiny motorniczego

    Czytaj także

      Komentarze (44)

      Dodajesz komentarz jako: Gość

      Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

      Liczba znaków do wpisania:

      zaloguj się

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Dlaczego C nie zatrzymuje się przy Wejherowskiej?

      wieszcz

      Zgłoś naruszenie treści / 34 / 15

      Nie rozumiem, dlaczego autobus linii C nie zatrzymuje się (nawet na żądanie) na przystanku przy skrzyżowaniu ul. Popowickiej z ul. Wejherowską), gdzie zbiegają się i rozchodzą linie autobusowe 119,...rozwiń całość

      Nie rozumiem, dlaczego autobus linii C nie zatrzymuje się (nawet na żądanie) na przystanku przy skrzyżowaniu ul. Popowickiej z ul. Wejherowską), gdzie zbiegają się i rozchodzą linie autobusowe 119, 128, 129, 140, 319 i 435 (o 127 i 135 celowo wspominam)? zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Rozkład jak rozkład...

      Wrocławianin (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 48 / 37

      Rozkłady są pewnie też układane z zamysłem ekonomicznym... Niestety, ale trzeba pogodzić się z tym, że wiele linii się likwiduje, skraca lub przerabia, aby je maksymalnie wykorzystywać. Wiadomo, że...rozwiń całość

      Rozkłady są pewnie też układane z zamysłem ekonomicznym... Niestety, ale trzeba pogodzić się z tym, że wiele linii się likwiduje, skraca lub przerabia, aby je maksymalnie wykorzystywać. Wiadomo, że często jest to niewygodne dla pasażerów, ale socjalizm dawno umarł i mam nadzieję, że nigdy nie wróci. Niestety jesli coś jest nierentowne, albo można na czymś więcej zarobić, to tak trzeba (chociaż nie zawsze wychodzi :P).

      Jednak ja bym prędzej poruszył kwestię jakości obsługi w MPK. To spółka, która ma zarabiać dla Wrocławia pieniądze i tak samo niemałymi pieniędzmi Miasta obraca. Dlaczego więc kierowcy, motorniczowie (chyba tak to się odmienia), kontrolerzy biletów są gburowaci, opryskliwi i często z uśmiechem na ustach zamykają drzwi przed nosem i odjeżdżają z przystanku. Ci sami (poza kontrolerami) notorycznie wymuszają pierszeństwo przejazu, blokują skrzyżowania (np. autobus przegubowy wjeżdza na nie, widząc, że nie zjedzie. Dlaczego autobusy odjeżdzają często przed godziną z rozkładu (szczególnie rano - sic!), na podwójnych przystankach pojazdy nie czekają na przesiadających się pasażerów. O to walczmy, to są rzeczy, które realnie możemy zmienić. Rządajmy miłej, facohwej obsługi. Kiedy normą się stanie, że motorniczy lub kierowca poczeka aż się wszyscy przesiądą, kursy będą odbywały się o czasie, a kontrola biletów będzie przebiegała z usmiechem na ustach i na najwyższym poziomie kultury, to wówczas przestaną przeszkadzać skrócone lub zlikwidowane linie. Jest jeszcze jedna ważna rzecz. Jesteśmy Polakami i niestety wpisane w nasz genotyp jest narzekać, marudzić jojczyć i zrzędzić. Co by się nie działo. Trzeba ponarzekać i choćby skały srały, to to zawsze będzie coś nie tak. Pozdrawiam niemalkontentów!zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      144 prosimy o powrót na starą trasę!!!!!!!!!!!!!!!!

      dorota (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 34 / 22

      Nowy rozkład nie jest dla starszych ludzi dobry, do szpitala na kamieńskiego z Rynku i okolic juz nie dojadą

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Jest coraz gorzej

      Fibiu (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 31 / 24

      Z roku na rok komunikacja staje się coraz wolniejsza. To paradoks na skalę polski że przy takim dofinansowaniu jest coraz gorzej ... przy każdym remoncie ulic, przystanki i możliwość przesiadek...rozwiń całość

      Z roku na rok komunikacja staje się coraz wolniejsza. To paradoks na skalę polski że przy takim dofinansowaniu jest coraz gorzej ... przy każdym remoncie ulic, przystanki i możliwość przesiadek jest coraz gorsza. Np na kromera odległość pomiędzy przystankami na tym jednym skrzyżowaniu wynosi 200m plus 2-5cykli świetlnych! Na grunwaldzie pomimo remontu 116, 115 i 1 stają daleko poza rondem przesiadkowym. Teraz na JPII linia 144 staje daleko dodatkowo omijając centrum szerokim łukiem.

      Jest coraz gorzej ... zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Jest coraz gorzej

      Fibiu (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 28 / 17

      Z roku na rok komunikacja staje się coraz wolniejsza. To paradoks na skalę polski że przy takim dofinansowaniu jest coraz gorzej ... przy każdym remoncie ulic, przystanki i możliwość przesiadek...rozwiń całość

      Z roku na rok komunikacja staje się coraz wolniejsza. To paradoks na skalę polski że przy takim dofinansowaniu jest coraz gorzej ... przy każdym remoncie ulic, przystanki i możliwość przesiadek jest coraz gorsza. Np na kromera odległość pomiędzy przystankami na tym jednym skrzyżowaniu wynosi 200m plus 2-5cykli świetlnych! Na grunwaldzie pomimo remontu 116, 115 i 1 stają daleko poza rondem przesiadkowym. Teraz na JPII linia 144 staje daleko dodatkowo omijając centrum szerokim łukiem.

      Jest coraz gorzej ... zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      tytuł

      _Podpis (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 23 / 19

      Niestety, masakra z tymi światłami. Taki np. 144 w stronę centrum (od Drobnera do 1 Maja) rusza z przystanka, zaraz światła i znowu stop. Wcześniej przynajmniej jak wjechał na most uniwersytecki i...rozwiń całość

      Niestety, masakra z tymi światłami. Taki np. 144 w stronę centrum (od Drobnera do 1 Maja) rusza z przystanka, zaraz światła i znowu stop. Wcześniej przynajmniej jak wjechał na most uniwersytecki i nie natknął się na korek, to do Rynku i dalej na 1 Maja dojechał dość szybko. teraz nie dość, że wolniej jedzie, dalej to jeszcze trzeba kawałek leźćzwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      czym dojechać? Krzyki, Klecina, Partynice - komunikacyjne zadupie i wszyscy to mają w ...

      krzykowianka (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 30 / 25

      czym dojechać z ul. Krzyckiej /osiedle Przyjaźni na ul. Wejherowską - 10 km!!!. Autobusem 126, podróż trwa ponad 1,5 godziny (w praktyce). Łączonym 133 i 127 ok. 1 godziny. Czy na prawdę nie można...rozwiń całość

      czym dojechać z ul. Krzyckiej /osiedle Przyjaźni na ul. Wejherowską - 10 km!!!. Autobusem 126, podróż trwa ponad 1,5 godziny (w praktyce). Łączonym 133 i 127 ok. 1 godziny. Czy na prawdę nie można czegoś w tej sprawie zrobić ... a na Stadion i do szpitala, który wybudują na Maślicach bedę jechać 3 godziny? zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Autobus 144

      BieR (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 48 / 21

      MPK zmieniło trasę autobusu 144, argumentując to węzłem przesiadkowym na pl. Jana Pawła II.
      Gratuluję analizy trasy !!! Teraz jadąc w kierunku Wojszyckiej dalej staje przed Akademią Muzyczną,...rozwiń całość

      MPK zmieniło trasę autobusu 144, argumentując to węzłem przesiadkowym na pl. Jana Pawła II.
      Gratuluję analizy trasy !!! Teraz jadąc w kierunku Wojszyckiej dalej staje przed Akademią Muzyczną, natomiast w kierunku Kamieńskiego staje przy fosie jako jedyny w tym miejscu. Aby przesiąść się na tramwaj w kierunku Pilczyc i Leśnicy trzeba przejść przejściem podziemnym. Dodatkowo potem jedzie slalomem między pasami - przy Dmowskiego (Mosty Mieszczańskie) staje przy hotelu po prawej stronie, potem musi zjechać na lewo by stanąć przy Pomorskiej na wysepce tramwajowej, później znów wbić się na prawy pas by stanąć przy Drobnera/Dubois i zaraz potem znów wciskać się na lewy by skręcić w stronę Chrobrego. I cały czas w sznurku aut. To raczej nie jest uproszczenie trasy !zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Nagminne odjazdy przed rozkładowym czasem

      Pamela (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 24 / 14

      Kiedy w końcu MPK zajmie się nagminnym odjeżdżaniem autobusów przed czasem podanym w rozkładzie jazdy. Nierzadko jest to nawet 4-5 min za wcześnie !!!. Czy kierowcy nie mają zegarków? Kto sprawuje...rozwiń całość

      Kiedy w końcu MPK zajmie się nagminnym odjeżdżaniem autobusów przed czasem podanym w rozkładzie jazdy. Nierzadko jest to nawet 4-5 min za wcześnie !!!. Czy kierowcy nie mają zegarków? Kto sprawuje nad tym nadzór? Od 2 lat jest z tym tragicznie, a skargi nie przynoszą żadnych rezultatów. Jutro otwierają AOW - zmniejszą się korki w mieście, a autobusy będą jeszcze bardziej odjeżdżać przed czasem!!!! MASAKRA zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Potwierdzam.

      wieszcz

      Zgłoś naruszenie treści / 23 / 19

      Nawet słynny Plus, ledwo zaczął jeździć, a też już nie trzyma się rozkładu. Na początek tylko o 2 minuty.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Gdzie jest 22

      vb (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 19 / 23

      To są jakieś żarty, że z Pilczyc nie można dojechać bezpośrednio do dworca. K....a odciąć całą zachodnią część miasta od dojazdu do dworca. W d....ę sobie wsadźcie te plusy do wiewiórek i na Most...rozwiń całość

      To są jakieś żarty, że z Pilczyc nie można dojechać bezpośrednio do dworca. K....a odciąć całą zachodnią część miasta od dojazdu do dworca. W d....ę sobie wsadźcie te plusy do wiewiórek i na Most Mieszczański.
      Za to mam tramwaj 20, który nigdy tędy nie jeździł i se mogę nim dojechać na Grabiszyńską gdzie jadą też 3 inne linie autobusowe. Rozumiem zamiast na tramwaj 23 mogę pójść na autobus 128, ale, żeby nie móc dojechać do dworca ? Pomysł fatalnyzwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      "W d....ę sobie wsadźcie te plusy do wiewiórek" lepiej nie mogłeś określić tego genialnego pomysłu

      Fib (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 42 / 21

      "W d....ę sobie wsadźcie te plusy do wiewiórek"

      lepiej nie mogłeś określić tego genialnego pomysłu zakończenia linii w parku a nie na osiedlu :D

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Dupa jasiu karuzela

      Mariusz (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 31 / 17

      Nie wiem kto i z jakim zamysłem układa te rozkłady jazdy, ale mam wrażenie że to ktoś, kto nie bierze pod uwagę faktu iż wielu wrocławian pracuje w systemie zmianowym i często zaczyna pracę już o...rozwiń całość

      Nie wiem kto i z jakim zamysłem układa te rozkłady jazdy, ale mam wrażenie że to ktoś, kto nie bierze pod uwagę faktu iż wielu wrocławian pracuje w systemie zmianowym i często zaczyna pracę już o 6:00 lub kończy o 22:00 tymczasem komunikacja tramwajowa, budzi się ze snu w okolicach 5:30 a po 22 większość linii zamiast normalną trasą zmierza wprost do zajezdni. Uwzględniając ciągłe zmiany rozkładów jazdy dochodzi do sytuacji że ja jako klient miejskiej komunikacji zmuszony jestem albo zmieniać co 2 tygodnie miesięczny bilet wykupiony na dwie linie, bądź jeździć na gapę. Przesiadki na przystankach w praktyce są nie możliwe, bo jeśli na jeden przystanek w tym samym czasie wjeżdżają dwa tramwaje rzadko zdarza się żeby motorniczy poczekali, aby pasażerowie mogli się przesiąść i nie ma znaczenia dla nich że tramwaj który stoi z tyłu według rozkładu powinien pojawić się jako pierwszy. Co tam przecież są następne. Najlepsze numery są na tzw trasach wydłużonych gdzie kierowcy autobusów po prostu pozwalają sobie nie przyjechać, przecież zwykle i tak nikt tam nie czeka, bezsensowne nadkładanie drogi. Władze miasta dokładają starań aby większość mieszkańców przesiadła się z samochodów do komunikacji zbiorowej.
      Na takich zasadach to żaden kompromis dla mnie korzystanie z komunikacji miejskiej to przykra konieczność. zwiń

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      Najczęściej czytane

      Polecamy

      Wideo

      Gry On Line - Zagraj Reklama