Jeszcze przez ostatni weekend o Gienku Losce - jednej z gwiazd promującej Euro imprezy "One Year To Go" - mówiło się jako o utalentowanym artyście, który sławę zyskał w "Idolu", a walczy o najwyższe laury w telewizyjnym programie "X-Factor".
Jednak w niedzielny wieczór utalentowany wrocławianin wygrał TVN-owski program. A tym samym zdobył czek na 100 tysięcy złotych. Ale w związku z tym żadnych zmian w grafiku wrocławskiego show nie będzie. - Wiem, że potrafię grać, i już to udowodniłem. Ale nie jestem ani gwiazdą, ani celebrytą - mówi muzyk.
Gienek Loska to tylko jedna z gwiazd środowego show z piłką w tle. Obok niego we wspólnym, jak zapewniają organizatorzy, występie zaprezentują się Piotr Cugowski, Jacek Stachurski oraz Piotr Kupicha, lider zespołu Feel.
Będą lasery, a także nowy, stworzony specjalnie na środową imprezę, pokaz multimedialnej fontanny. Na potrzeby widowiska nakręcony został też film, który będzie motywem przewodnim imprezy. Kadry z filmu mają się przenosić wprost na scenę, stanowiąc artystyczne dopowiedzenie opowiadanej w nim historii.
Organizatorzy są pewni, że wrocławianie będą zadowoleni, a nasze miasto pokaże gościom z zagranicy to, co najlepsze.
- Zobaczymy zarówno grupę wspaniałych wrocławskich tancerzy, których połączyła idea wspólnej pracy nad show, w tym piękne tancerki Cheerleaders Wrocław, jak i aktorów wrocławskiego Teatru Capitol - zdradza współorganizatorka Alicja Zakrzewska.
- Obejrzymy też mały fragment spektaklu "Aquarius" łódzkiego Teatru V6, z którym, jak się okazało, współpracuje grupa akrobatów z naszego miasta. Wszystkie choreografie zostały opracowane specjalnie na potrzeby tej imprezy.
"One Year To Go" będzie największą w Polsce plenerową imprezą promującą Euro, organizowaną przez miasto -gospodarza mistrzostw. Od 8 czerwca zegar odmierzający czas do piłkarskich zmagań przyspieszy, a mieszkańcy będą coraz częściej angażowani w różne przedsięwzięcia promujące Wrocław.
Wstęp będzie bezpłatny.
Partnerem wydarzenia jest Coca-Cola, oficjalny sponsor UEFA EURO 2012. Oficjalnymi firmami medialnymi wspierającymi miasto-gospodarza są: "Gazeta Wrocławska" i Radio ESKA.
Co nas czeka
Miasto zdradziło już kilka szczegółów show.
Slavko i Slavek - oficjalne maskotki Euro - zabiorą wszystkich na wirtualny spacer po Wrocławiu.
W finale pokazu nad Halą Ludową pojawi się... helikopter, który opuści na taflę pergoli ogromną piłkę.
Imprezę uświetni obecność prominentnych działaczy UEFA: Martina Kallena (dy-rektora turnieju Euro 2012) i Davida Taylora (dyrektora generalnego UEFA Events).
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?