Już w pierwszych 3 miesiącach do tegorocznej edycji zgłoszono bowiem 115 spotów telewizyjnych, billboardów czy reklam prasowych. - W tamtym roku reklamy epatujące golizną, szowinizmem i seksem stanowiły 40 procent zgłoszeń, w tym roku jest ich znacznie więcej - dodaje Mariusz Wszołek.
Choć najgorsze spoty będzie można zgłaszać jeszcze przez kilka miesięcy, internauci już mają faworytów (w listopadzie zwycięzców w poszczególnych kategoriach wybierze kapituła, a publiczność przyzna "Super Chamleta"). Niesłabnącą popularnością cieszą się spoty telewizyjne suplementu diety Goodbye Appetite z hasłem "zamień kluseczki na figurę laseczki" oraz 18. urodziny napoju Zbyszko, w którym skąpo ubrana pani wyskakuje z urodzinowego tortu.
Zdaniem wielu internautów te reklamy są nawet lepsze (czyli gorsze) od spotów promujących środki na "lekkie nietrzymanie moczu". - Wydaje nam się, że niebawem będziemy mieli pełne ręce roboty, bo kreatywni twórcy najgorszych reklam politycznych właśnie przygotowują się do ataku na internet - śmieje się Mariusz Wszołek. - Zbliża się kampania wyborcza...
Najgorsze reklamy można zgłaszać za pośrednictwem strony Chamletów na Facebooku i na stronie: www.chamlet.pl
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?