Warszawa/Wrocław: Przygotowania do polskiego TGV

    Warszawa/Wrocław: Przygotowania do polskiego TGV

    MAG

    Gazeta Wrocławska

    Aktualizacja:

    Gazeta Wrocławska

    PKP Polskie Linie Kolejowe ogłosiły przetarg na studium wykonalności dla przystosowania wrocławskiego, poznańskiego i łódzkiego węzła do kolei dużych prędkości, czyli polskiego TGV.
    Z Wrocławia do Warszawy mamy pojechać 300 km/h za 9 lat. Studium ma pokazać którędy przez Wrocław będzie kursował szybki pociąg. Wersji są dwie: Z Psiego Pola przez Nadodrze do stacji Wrocław Główny, albo przez Brochów do Głównego. Na początku tego roku kolej zapowiadała, że dokładną informację o przebiegu tej trasy ujawni pod koniec 2012.

    Czytaj także

      Komentarze (5)

      Dodajesz komentarz jako: Gość

      Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

      Liczba znaków do wpisania:

      zaloguj się

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      duza predkosc oprozniania portfeli

      długo_pis (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 16 / 19

      bo jazda zaiste w slimaczym tempie czyli nawet do cesarskiej kolei bedzie daleko...i same problemy...w to wierze

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      chyba za 90 lat nie za 9- mały błąd

      KK (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 19 / 19

      ;)

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      bez udziału w przetargu powiem,że przez Brochów

      wrocławianiN (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 17 / 16

      musi być przez Brochów bo przez Psie Pole i Nadodrze to strata około 20 minut co koncepsji tego bardzo szybkiego połączenia jest nie do przyjęcia.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Kompromitacja

      xxx (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 26 / 10

      Za kasę na irracjonalne połączenie, naprawili by wszystkie główne linie kolejowe w Polsce a nie budowali jedna dla wąskiej grupy odbiorców, bo cena biletu będzie dla większości zaporowa. Można o...rozwiń całość

      Za kasę na irracjonalne połączenie, naprawili by wszystkie główne linie kolejowe w Polsce a nie budowali jedna dla wąskiej grupy odbiorców, bo cena biletu będzie dla większości zaporowa. Można o tym poczytać na forach kolejowych.

      Moda i chęć dorównania Francji i Niemcom a nie rzeczywista potrzeba. Polska jest za biedna na takie inwestycje.zwiń

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      Najczęściej czytane

      Polecamy

      Wideo

      Gry On Line - Zagraj Reklama