Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Multimedialna ekspozycja McDonald’s już w ten weekend zawita do Kłodzka i do Jeleniej Góry!

Artykuł sponsorowany
Trwa druga edycja roadshow McDonald’s, organizowana w ramach kampanii „Nasze Produkty, Twoje Pytania”. Firma zaprasza na wyjątkową, multimedialną ekspozycję poświęconą swoim produktom. Dzięki interaktywnym instalacjom uczestnicy pokazu otrzymają wyjątkową okazję, by zajrzeć do świata jakości McDonald’s. W najbliższą sobotę wystawa zawita do Kłodzka, a w niedzielę do Jeleniej Góry.

Po sukcesie ubiegłorocznej, pilotażowej trasy multimedialna ekspozycja McDonald’s odwiedzi w tym roku aż 32 miasta Polski. Interaktywną prezentację będzie można zwiedzić już w tę sobotę w Kłodzku przy galerii Twierdza, a w niedzielę w Jeleniej Górze na Placu Ratuszowym. Ekspozycja zainstalowana na platformie ciągniętej przez wielką amerykańską ciężarówkę obejmuje 3 części:

•Panele 3D, dzięki którym będzie można wirtualnie „dotknąć” surowców, z których przygotowywane są produkty w McDonald’s;
•Kino 3D, w którym widzowie będą mogli obejrzeć uprawy warzyw dla McDonald’s;
•Gogle 3D, dzięki którym będzie można zajrzeć do kuchni restauracji McDonald’s.

Innowacyjną ekspozycję McDonald’s będzie można zwiedzić w godzinach 11.00-18.00 w najbliższą sobotę w Kłodzku i w niedzielę w Jeleniej Górze. Wstęp na pokaz jest bezpłatny. Uczestnicy będą mieli okazję odbyć kilkunastominutową wycieczkę po wirtualnym świecie jakości. Na jej zakończenie sprawdzą swoją wiedzę na temat McDonald’s w krótkim teście oraz otrzymają zaproszenie na poczęstunek do ustawionego obok mobilnego food trucka.

Wystawa będzie prezentowana co weekend przez najbliższych 5 miesięcy, do września. W sumie dotrze do 32 miast w całej Polsce. Najbliższe terminy trasy ekspozycji McDonald’s:

•21 czerwca, godz. 11.00-18.00 – Jelenia Góra, Plac Ratuszowy
•27 czerwca, godz. 11.00-18.00 – Rybnik, Rynek
•28 czerwca, godz. 11.00-18.00 – Racibórz, Plac Długosza
•4-5 lipca, godz. 11.00-18.00 – Kołobrzeg, deptak przy latarni morskiej

Ważnym elementem kampanii jest dedykowana strona internetowa www.twojepytaniado.mcdonalds.pl. Prezentowane na niej treści dostarczają informacji na temat dostawców produktów oraz ich jakości. Kluczowym elementem strony jest możliwość zadawania przez użytkowników pytań na wszelkie tematy dotyczące oferty produktowej firmy. Na specjalnie stworzonej pod stronie będzie można także na bieżąco śledzić trasę, jaką pokonują trucki McDonald’s.

Pierwsza edycja kampanii „Nasze produkty, Twoje pytania” trwała od 20 września do 30 listopada 2014 r. W tym czasie McDonald’s ze swoim pokazem zawitał do 12 polskich miast, a w interaktywnych prezentacjach wzięło udział łącznie ponad 12 tysięcy osób.

***
McDonald's Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie działa w Polsce 358 restauracji McDonald’s, które zatrudniają ponad 17 000 osób. 230 z nich to obiekty prowadzone przez 62 licencjobiorców, niezależnych przedsiębiorców działających na podstawie umowy franczyzy
z McDonald’s.

od 7 lat
Wideo

21 kwietnia II tura wyborów. Ciekawe pojedynki

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gazetawroclawska.pl Gazeta Wrocławska