STARA MATURA 2015 - JĘZYK ANGIELSKI PODSTAWOWY - ARKUSZ CKE - CO BYŁO NA MATURZE? ODŚWIEŻ STRONĘ
Jednym z wypracowań był e-mail w którym należało napisać do byłego nauczyciela o swoim przyjeździe do Londynu: "Podczas letnich wakacji w Wielkiej Brytanii chcesz spotkać się w Londynie z byłym nauczycielem języka angielskiego. W e-mailu do nauczyciela: poinformuj, w jakim celu przyjeżdżasz do Londynu, zaproponuj spotkanie w trakcie Twojego pobytu, zapytaj, jak najłatwiej dostać się z lotniska do centrum miasta, poproś, aby wskazał Ci ciekawe miejsce, które warto zwiedzić.
Ostatnie zadanie praktycznie nie różniło się od tego, które pisali licealiści. Treść brzmiała: Brałeś(-aś) ostatnio udział w biegu ulicznym. Napisz list do kolegi z Anglii. W liście trzeba było napisać, jak długo i w jaki sposób przygotowywało się do tego biegu. Należało również wspomnieć o trudnym momencie w czasie biegu i poinformować kolegę, kto nam udzielił pomocy. Następnie trzeba było opisać zalety organizowania biegów ulicznych w miastach i zaproponować koledze udział w kolejnej tego typu imprezie.
ANGIELSKI PODSTAWOWY - STARA MATURA - ARKUSZ CKE (WERSJA C) - KLIKNIJ!
ANGIELSKI PODSTAWOWY - MATURA 2015 - ARKUSZ CKE (WERSJA C) - TRANSKRYPCJA NAGRAŃ
Matura 2015 - angielski rozszerzony -ARKUSZ CKE, PYTANIA, ZADANIA
MATURA 2015 ANGIELSKI ROZSZERZONY - NOWA MATURA - ARKUSZ CKE (WERSJA A) - CZĘŚĆ I
[b]MATURA 2015 ANGIELSKI ROZSZERZONY - TRANSKRYPCJA NAGRAŃ - ARKUSZ CKE (WERSJA A)
MATURA 2015 ANGIELSKI ROZSZERZONY - NOWA MATURA - ARKUSZ CKE DLA OSÓB NIESŁYSZĄCYCH
MATURA 2015 ANGIELSKI ROZSZERZONY - STARA MATURA - ARKUSZ CKE (WERSJA C) i ANGIELSKI ROZSZERZONY - STARA MATURA - CZĘŚĆ II - KLIKNIJ!
MATURA 2015 ANGIELSKI ROZSZERZONY - TRANSKRYPCJA NAGRAŃ - ARKUSZ CKE (WERSJA C)
MATURA 2015 ANGIELSKI ROZSZERZONY - POZIOM DWUJĘZYCZNY - NOWA MATURA - ARKUSZ CKE (WERSJA A) - KLIKNIJ!
MATURA 2015 ANGIELSKI ROZSZERZONY - POZIOM DWUJĘZYCZNY - NOWA MATURA - TRANSKRYPCJA NAGRAŃ
MATURA 2015 ANGIELSKI ROZSZERZONY - POZIOM DWUJĘZYCZNY - STARA MATURA - ARKUSZ CKE (WERSJA C)
MATURA 2015 ANGIELSKI ROZSZERZONY - POZIOM DWUJĘZYCZNY - STARA MATURA - TRANSKRYPCJA NAGRAŃ
Zadanie 1. (5 pkt)
Usłyszysz dwukrotnie komunikat dotyczący konkursu. Zaznacz znakiem X, które zdania
są zgodne z treścią nagrania (T – True), a które nie (F – False).
Za każde poprawne rozwiązanie otrzymasz 1 punkt.
1.1. The Thanksgiving quiz will have a different form this year. TRUE/FALSE
1.2. Students need to click the “result” button to get their scores. TRUE/FALSE
1.3. Five hundred points is the minimum necessary to get to the second stage. TRUE/FALSE
1.4. The student with the best result will get two prizes. TRUE/FALSE
1.5. The speaker informs listeners how to prepare well for the quiz. TRUE/FALSE
Zadanie 2. (5 pkt)
Usłyszysz dwukrotnie pięć wiadomości radiowych. Do każdej wiadomości (2.1.–2.5.) dopasuj właściwy nagłówek (A–F). Wpisz rozwiązania do tabeli. Uwaga: jeden nagłówek został podany dodatkowo i nie pasuje do żadnej wiadomości. Za każde poprawne rozwiązanie otrzymasz 1 punkt.
A. WILD ANIMALS PLAY IN CITY CENTRE
B. YOUNG DRIVER SAVES ANIMAL’S LIFE
C. ANIMALS ESCAPE BEFORE POLICE ARRIVE
D. ANIMAL GETS INJURED DOING ITS JOB
E. HOMELESS ANIMALS WAIT FOR NEW OWNER
F. YOUNG ANIMAL PRESENTED TO THE PUBLIC
ZOBACZ TEŻ:
- Matura 2015 Angielski - jest już arkusz CKE - NOWA MATURA (WERSJA A) - sprawdź odpowiedzi!
- Matematyka 2015 - NOWA MATURA (dla LO) - ARKUSZ CKE (wersja A) - ZADANIA - ROZWIĄZANIA
MATURA 2015 JĘZYK ANGIELSKI PODSTAWOWY - ARKUSZ CKE - ZADANIA:
Zadanie 3. (5 pkt) Usłyszysz dwukrotnie rozmowę z przewodnikiem. Z podanych odpowiedzi wybierz właściwą, zgodną z treścią nagrania. Zakreśl literę A, B albo C. Za każde poprawne rozwiązanie otrzymasz 1 punkt.
3.1. To get the job at Universal Studios, Sarah had to
A. demonstrate her acting skills.
B. take two different tests.
C. send her application by email.
3.2. What does Sarah find surprising?
A. children’s reactions
B. visitors’ ideas about film stars
C. celebrities’ attitudes to tourists
3.3. What does Sarah like about her job?
A. She often organises film shows for her colleagues.
B. She has the chance to earn a lot of money.
C. She can learn acting for free.
3.4. When Dakota Fanning took a tram tour, she
A. refused to answer one of the questions.
B. talked about one of her films.
C. didn’t agree to give any autographs.
3.5. In the interview, Sarah describes her experience of
A. acting in a film about tour guides.
B. collecting celebrities’ autographs.
C. working for a film studio.
ZOBACZ TEŻ - ARKUSZE MATURALNE 2015 - CKE MATURA 2015:
- Matura z polskiego: Egzaminatorka mówi, jak należało napisać wypracowanie [ARKUSZ CKE]
- Matura 2015 Matematyka - Geometria i planimetria - proste? ZADANIA - ARKUSZ CKE - ROZWIĄZANIA
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?