Odpowiedzi na te pytania szukała reporterka Gazety Wrocławskiej, Ewa Wilczyńska:
W tym sezonie, by korzystać z systemu Wrocławskiego Roweru Miejskiego trzeba mieć na koncie przynajmniej 10 zł. Michał Dąbrowski z firmy Nextbike, która obsługuje wypożyczalnie zapewnia jednak, że wszystkie niewykorzystane środki są zwracane po rezygnacji z korzystania z systemu. - Wystarczy udać się do naszego Biura Obsługi Klienta. Tam można odzyskać wpłacone pieniądze - tłumaczy Dąbrowski.
Biuro Obsługi Klienta mieści się przy ul. Świętego Antoniego 8 i jest czynne we wtorki od godz. 6 do godz. 16 oraz w czwartki od godz. 11 do godz. 21. W razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości, konsultanci Nextbike’a są także przez całą dobę dostępni pod numerami telefonów: 71 738 11 11 oraz 71 715 27 72.
Ci, którzy w starym sezonie zrobili na swoim koncie debet, nie mogą liczyć na umorzenie długów. Osoby, które nie uregulują zaległych płatności nie będą mogły korzystać z systemu. Michał Dąbrowski zapewnia także, że firma będzie starała się ściągać należności. - Na razie wysłaliśmy do wszystkich użytkowników sms-y i maile z przypomnieniem, że konto jest aktywne tylko wtedy, gdy jest na nim przynajmniej 10 zł.
Nie tylko długi nie są anulowane. Jeżeli ktoś ma na koncie pieniądze wpłacone w poprzednim sezonie to może je teraz wykorzystać.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?