Do przetargu na budowę przeprawy zgłosiły się cztery firmy: Energopol Szczecin (zażyczył sobie 17,5 mln zł), Intop Warszawa (9,5 mln zł), Skanska (11,4 mln zł) oraz Firesta Fiser z Brna (13,4 mln zł). Ostatnia z tych firm zaproponowała najkrótszy okres gwarancji, 8 lat, podczas gdy pozostałe firmy - po 10 lat.
Wiadukt całkowicie zamknięto dla ruchu w 2013 roku. Przeprawa przez lata niszczała i dziś jest w tak złym stanie, że trzeba ją rozebrać i zbudować od podstaw. Przebudowa wiaduktu ma ruszyć w tym roku i zakończyć się do 30 października 2016 roku. Po budowie wiaduktu wrócą tam linie autobusowe 122 i 126.
CZYTAJ WIĘCEJ O WIADUKCIE NA CHOCIEBUSKIEJ
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?