W obu namiotach można spróbować kaw przygotowywanych w ekspresach kapsułkowych. Animatorzy opowiadają o historii Wrocławia i zdradzają kawowe ciekawostki.
Przed namiotami zaś zaparkowały zabytkowe samochody, z którymi można zrobić sobie pamiątkowe zdjęcia. Kolejki początkowo nie były duże, ale gdy informacja rozeszła się po mieście, już po godzinie 11 trzeba stanąć w ogonku chętnych na darmową kawę. Organizatorzy zapewniają, że do godz. 20 kawy na pewno nie zabraknie.
Akcja promuje otwarcie we Wrocławiu butiku Nespresso - szwajcarskiego producenta kawy w kapsułkach. Pierwszy poza Warszawą butik Nespresso otwarto wczoraj w hotelu Monopol. - Zarówno sam Wrocław, jak i Hotel Monopol to dla nas niezwykła lokalizacja. Nie tylko ze względu na historię tego miejsca – komentował otwarcie butiku Michał Proszewski, manager Nespresso w Polsce. W latach 20 hotel odwiedzany był przez bohemę artystyczną i osobowości z całego świata. Spotykano się tu przy filiżance kawy. Właśnie tę tradycję chce kontynuować Nespresso, otwierając tutaj swój butik.
ZOBACZ: Od jutra nowe targowisko we Wrocławiu. Czy konkurencja Świebodzkiego się sprawdzi?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?