Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Piłka nożna: Flaga Śląska Wrocław za kapsle

Mariusz Wiśniewski
Śląsk zaczyna myśleć już o przenosinach na nowy stadion
Śląsk zaczyna myśleć już o przenosinach na nowy stadion WKS Śląsk Wrocław
Na początek rundy wiosennej piłkarski Śląsk przygotował dwie akcje marketingowe skierowane do swoich kibiców. W pierwszej można zostać twarzą wrocławskiego klubu, a w drugiej nagrodą dla fanów zielono-biało-czerwonych będzie ogromna flaga na cały sektor na nowym stadionie. Ale po kolei.

"Zostań Twarzą Śląska" to kampania wizerunkowa wrocławskiego klubu związana ze zbliżającymi się przenosinami na nowy stadion. Śląsk przeprowadzi casting, którego główną nagrodą będzie pojawienie się na materiałach reklamowych klubu zachęcających do przychodzenia na spotkania wrocławskiego zespołu. Akcja skierowana jest do wszystkich, bo jedynym warunkiem, jakie ma spełniać dana osoba, jest bycie fanem Śląska.

- Każdy może wziąć udział w castingu - opowiada szef działu marketingu Śląska Jacek Kubiak. - Mogą więc to być kobiety, mężczyźni, ale też dzieci i całe rodziny. Na zwycięzców czekają nagrody: oficjalne gadżety Śląska, karnety na nowy sezon rozgrywany już na nowym stadionie i udział w kampanii reklamowej - dodaje.

Aby wziąć udział w castingu, trzeba przesłać dwa zdjęcia (jedno sylwetki, jedno twarzy) na adres: [email protected].

Druga akcja zorganizowana została wspólnie z marką piwa Piast i stowarzyszeniem kibiców "Wielki Śląsk". Fani muszą uzbierać 600 kilogramów kapsli piwa Piast, a w zamian strategiczny sponsor wrocławskiego klubu ufunduje ogromną flagę na cały sektor za bramką na nowym stadionie, gdzie będą zasiadali najzagorzalsi fani zielono-biało-czerwonych.

- Jeden kapsel waży około dwóch gramów. Wychodzi więc na to, że kibice będą musieli zgromadzić trzysta tysięcy kapsli. Cel jest ambitny, ale realny - opowiada Anna Jatczak, menedżer marki Piast.
Dodatkowo w ramach akcji, fan klub wrocławskiego zespołu, który uzbiera największą liczbę kapsli, będzie mógł liczyć na specjalną nagrodę od Piasta. Rywalizacja zapowiada się ciekawie, bo Śląsk może w tej chwili pochwalić się 30 zorganizowanymi fan klubami. I liczba ta systematycznie rośnie.

- Mówimy tu tylko o zorganizowanych fan klubach. Nie liczymy mniejszych grup czy pojedynczych fanów na przykład z Opola, Namysłowa czy Częstochowy - opowiada Przemysław Piwowarski ze stowarzyszenia "Wielki Śląsk".

Łukasz Kwiatkowski, brand menedżer marki Piast, komentuje: - Sektorówka jest nagrodą, która z pewnością spodoba się każdemu kibicowi śląskiej drużyny. Wszystkim uczestnikom konkursu przyświeca jeden wspólny cel, który, mamy nadzieję, zostanie osiągnięty do końca tegorocznego sezonu.

Kapsle będą zbierane i liczone przed każdym spotkaniem na Oporowskiej. Początek całej akcji już podczas pierwszego meczu rundy wiosennej z Cracovią (4 marca, piątek, godz. 17.45).

- Jeszcze dokładnego projektu flagi nie mamy, ale szacujemy, że będzie kosztowała około 20 tysięcy złotych - kończy Piwowarski.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gazetawroclawska.pl Gazeta Wrocławska