Wrocław: Awaria tramwaju na Kazimierza Wielkiego. Wozy MPK...

    Wrocław: Awaria tramwaju na Kazimierza Wielkiego. Wozy MPK skierowane na objazdy (FOTO)

    MAW

    Gazeta Wrocławska

    Gazeta Wrocławska

    Wrocław: Awaria tramwaju na Kazimierza Wielkiego. Wozy MPK skierowane na objazdy (FOTO)
    1/3
    przejdź do galerii

    ©fot. Maciej Sas

    Awaria tramwaju na Kazimierza Wielkiego, na wysokości skrzyżowania z ul. Szewską i Widok. W wozie MPK urwał się hamulec. Pojazd trzeba było podnieść i naprawić wadliwy element. Za zepsutym tramwajem kilka innych pojazdów MPK utknęło w korku, resztę tramwajów kursujących ul. Kazimierza Wielkiego w kierunku placu Dominikańskiego skierowano na objazd przez Podwale i ul. Teatralną.

    Czytaj także

      Komentarze (10)

      Dodajesz komentarz jako: Gość

      Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

      Liczba znaków do wpisania:

      zaloguj się

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Zabierzcie samochody urzednikom i dajcie miesieczny

      Wroclawianin (gość)

      Zgłoś naruszenie treści

      Ja nie widze innego ratunku jak wszystkim urzednikom odebrac sluzbowe auta/taksowki zostawic tylko rower miejski i MPK wtedy sami doswiadcza efektow swojej pracy. Zaczalbym od Dutkiewicza na...rozwiń całość

      Ja nie widze innego ratunku jak wszystkim urzednikom odebrac sluzbowe auta/taksowki zostawic tylko rower miejski i MPK wtedy sami doswiadcza efektow swojej pracy. Zaczalbym od Dutkiewicza na sprzataczce skonczyl, bez zadnego wyjatku. zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Kolejny zawalidroga za miliardy ..... ale "ekołologicznyj"

      kierowca z POlski (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 3 / 14

      Tramwaj to wynalazek z XIX wieku, którego obecną rolą powinno być umieranie w charakterze eksponatu w skansenie komunikacji publicznej. Tramwaj to wielkie koszty związane z budową stacji zasilania...rozwiń całość

      Tramwaj to wynalazek z XIX wieku, którego obecną rolą powinno być umieranie w charakterze eksponatu w skansenie komunikacji publicznej. Tramwaj to wielkie koszty związane z budową stacji zasilania i trakcji (ta trakcja szpeci większość zabytkowego centrum), to koszta związane z budową remontami i utrzymaniem torowisk. W końcu tramwaj to zawalidroga - jeśli nastąpi jedna drobna awaria to cały system leży i kwiczy a pasażerowie dymają pieszkom. Tramwaj to prędkość podróżna ok 13 km/h - tyle co bryczką , ale dla kogoś ze wsi kto ma porównanie z wozem drabiniastym wydaje się być pojazdem szybkim. Tramwaju nie ma w Nowym Yorku a oni tam wiedzą najlepiej jak ma wyglądać i odbywać się ruch w mieście. Ale tramwaj to potężne dotacje (czyli trwonienie pieniędzy podatników) i to wiadomo "MIŚ", który przy okazji tymi dotacjami rządzi. Przyszłość jest w autobusach napędzanych WODOREM oraz przyszłość jest w METRZE. Każda złotówka wydana dziś na tramwaj będzie nas kosztować 10 zł w przyszłości = nie stać nas na to !!! Precz z tramwajami ... Nie kupować tramwajów !!!zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      What? Miliardy?

      --- (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 1

      Co ty pieprzysz, ponad miliard idzie we Wrocławiu ROCZNIE NA DROGI! Przecież szlifowanie szyn będzie z Budżetu Obywatelskiego? Napisałeś takie debilizmy, że szkoda się wczytywać, odpowiem na to,...rozwiń całość

      Co ty pieprzysz, ponad miliard idzie we Wrocławiu ROCZNIE NA DROGI! Przecież szlifowanie szyn będzie z Budżetu Obywatelskiego? Napisałeś takie debilizmy, że szkoda się wczytywać, odpowiem na to, co udało mi się "przeskanować".

      "Tramwaj to prędkość podróżna ok 13 km/h" - we Wrocku jest to prawie 17 km/h i jesteśmy jednym z "najwolniejszych" pod tym względem miast w Europie.

      "Przyszłość jest w autobusach napędzanych WODOREM oraz przyszłość jest w METRZE. " - Autobus nie zastąpi tramwaju, może go wspomóc i to robi. Metrze? Metro już dawno wyszło z mody. Zarówno miasta w Polsce, jak i na całym świecie, inwestują w szybki tramwaj. Metro nie wjedzie ci do rynku czy na środek osiedla. Tramwaj pojedzie zarówno do rynku, na środek osiedla, deptak, ulicę do tunelu, na tory kolejowe, czy jak w San Francisco przez fontannę. Właśnie takie tramwaje odbudowuje USA, Londyn zrezygnował z rozbudowy metra i rozbudowuje na południu Tramlink jako część systemu składającego się z kolei miejskiej-regionalnej-metra-tramwaju. I podobny miał być nawet Tramwaj Plus we Wrocławiu. Ale miasto wolało kolejną kasę dać na drogi, aby samochody bardziej smdrodziły i tworzyły więcej korków.zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Urzędniku - wracaj do pracy!!

      xcxc (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 4 / 2

      Pisanie na forum nie należy do Twoich obowiązków. Chyba, że się mylę...

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      środa dniem pieszego pasażera!

      skodą z plusem szybciej na cmentarz (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 3

      :-D

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Dzień bez Skody we Wroćławiu

      jest (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 4

      dniem szkody komunikacyjnej. Urwał się hamulec! Ludzie trzymajcie mnie, pęknę ze wzruszenia.


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Tym zakupem POwinien zainteresować się

      jakiś (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 2 / 1

      prokurator. Z Opola.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      To tylko Skoda

      To tylko Skoda (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 7 / 2

      No i co się dziwić, to przecież tylko SKODA.... samochody i inne pojazdy dla przeciętnego pepika.
      Ale nie, urzędasy Dupkiewicza dalej idą w zaparte i niszczą Wrocław


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      aha

      --- (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 2

      a) Skody mają dobre pojazdy.
      b) Skoda produkująca pojazdy szynowe i elektrobusy to całkiem inne przedsiębiorstwo niż Skoda samochodowa.
      Jeśli chodzi o sztywne wózki, to takie tramwaje ma cała...rozwiń całość

      a) Skody mają dobre pojazdy.
      b) Skoda produkująca pojazdy szynowe i elektrobusy to całkiem inne przedsiębiorstwo niż Skoda samochodowa.
      Jeśli chodzi o sztywne wózki, to takie tramwaje ma cała Europa Zachodnia - w latach 90 i na początku lat 2000 niskacze mające więcej niż 30% były tylko takie, obecnie wiele z tramwajów niskopodłogowych ma sztywne wózki. O torowiska się powinno dbać.
      Hamulce? Podziękujcie MPK i miastu - w standardzie Skody są 3 silniki (tramwaje Skody mają 3 osie), MPK zamówiło z 2 silnikami. W śliskich warunkach? Również podziękujcie miastu, które zamówiło tramwaje z jedną piasecznicą, a nie dwiema. Kiedy prawa oś dobrze hamuje, a lewą ciągnie po sliskim, to nie ma co się dziwić, że coś odpada. To samo z silnikami. Jeden wpadnie w poślizg, to drugi nie udźwignie ponad 30 ton.
      Tramwaje 16T i 19T to były specjalne modele dla Wrocławia, wybrakowane, bo MPK chciało wytanić.
      Oprócz rodziny Elektra Skoda produkuje rodzinę ForCity, która jest w porównaniu do Skód naszych oraz innych "luksusowych" polskich tramwajów o wiele lepsza - cicha w środku w zasadzie całkowicie. 100% niskiej podłogi? Również osiągnięte przed polskimi firmami.

      W sumie kontrahenci mówią sami za siebie: Niemcy, Węgry, Turcja, USA...
      Eksperci i pasjonaci komunikacji na początku cieszyli się, że przyjadą Skody. Dopóki nie dowiedzieli się, że zostały one WYBRAKOWANE. Tak samo jak 19T.
      zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Awaria hamulca to "gruba" sprawa

      maruda (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 7

      jak dla mnie, kolejne 2 tramwaje maja isc na remont za jedyne 8mln !!!!?

      A czy to nie ten cudowny przystanek z instalacja nad nim, podziemnym muzeum jakis bzdur i wypocin kompnietych tfoorcoof?...rozwiń całość

      jak dla mnie, kolejne 2 tramwaje maja isc na remont za jedyne 8mln !!!!?

      A czy to nie ten cudowny przystanek z instalacja nad nim, podziemnym muzeum jakis bzdur i wypocin kompnietych tfoorcoof? Moze tramwaj po prostu robi straj wloski?zwiń

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      Najczęściej czytane

      Polecamy

      Wideo

      Gry On Line - Zagraj Reklama