Wrocław: Tramwaj linii nr 4 wykoleił się na ul....

    Wrocław: Tramwaj linii nr 4 wykoleił się na ul. Grabiszyńskiej (OBJAZDY)

    KAZ

    Gazeta Wrocławska

    Aktualizacja:

    Gazeta Wrocławska

    Wrocław: Tramwaj linii nr 4 wykoleił się na ul. Grabiszyńskiej (OBJAZDY)
    1/17
    przejdź do galerii

    ©JEW

    Tramwaj linii 4 wykoleił się na ul. Grabiszyńskiej, na torowisku w kierunku FAT-u. Wyznaczono objazd przez al. Hallera i ul. Powstańców Śląskich. Na miejscu interweniowały służby MPK. Utrudnienia zakończyły się około godz. 17.30.

    Czytaj także

      Komentarze (28)

      Dodajesz komentarz jako: Gość

      Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

      Liczba znaków do wpisania:

      zaloguj się

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Oferty pracy dla nauczycieli

      AnnaBB (gość)

      Zgłoś naruszenie treści

      Włąśnie dla wszystkich pasuje pracować przez Skype! Moim zdaniem jest to, że studia przez Skype efektywny sposób wykorzystać czas wolny. Szukaj oferty pracy dla nauczycieli różnych języków na...rozwiń całość

      Włąśnie dla wszystkich pasuje pracować przez Skype! Moim zdaniem jest to, że studia przez Skype efektywny sposób wykorzystać czas wolny. Szukaj oferty pracy dla nauczycieli różnych języków na stronie http://preply.com/pl/wroclaw/oferty-pracy-dla-nauczycieli-j%C4%99zyka-polskiego zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Znowu wykolejenie?

      Autostop (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 1 / 1

      Ktoś je zliczy bo ja już się gubię powoli. Nie ma tygodnia bez wykolejenia, wypadku wozów MPK!!! Strach wsiadać! Ludzi przesiądźcie się do aut, władza do tego wręcz nakłania !!!


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Mapa wykolejeń tramwjaów

      refi (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 1

      https://www.google.pl/maps/@51.100399,17.0296186,13z/data=!4m2!6m1!1szWRbcJgWGsys.k1YPT1stCy_o

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Fajno jest

      qwertz (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 28

      Szyny pękają, Dudi nie pęka.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      WOSEBA

      Turysta (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 7

      TA KAWA BUDZI MNIE !

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Jest, jest, jest - duzy dzwig za 5mln

      maruda (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 20 / 3

      wreszcie sie przydal, choc pod koniec roku ale yes, yes, yest.


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      .

      . (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 14 / 3

      Który zablokował trzy pasy ruchu. Parę metrów dalej i zamknięta była by również Grabiszyńska dla ruchu kołowego.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Wykolejenie za wykolejeniem

      $%$ (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 53 / 6

      Codziennie są conajmniej dwa wykolejenia. Może trzeba wymieniać torowiska, a nie tylko smarkać spawarką. Z g.na torowiska nie zrobi nawet krasnal z mikstatu.


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      tramzawalidrogi tak mają

      stop tramwajowej paranoi (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 11 / 30

      Wystarczy zamiast tego awaryjnego i drogiego złomu wybudować buspasy i kupić nowoczesne ekologiczne autobusy
      Będzie taniej i pewniej.
      No ale co na to lobby tramwajowe? Żyją w średniowieczu i...rozwiń całość

      Wystarczy zamiast tego awaryjnego i drogiego złomu wybudować buspasy i kupić nowoczesne ekologiczne autobusy
      Będzie taniej i pewniej.
      No ale co na to lobby tramwajowe? Żyją w średniowieczu i nie zauważyli postępu technologicznego w produkcji autobusów. zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      pomysl troche

      Brenda (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 11 / 1

      Na calym swiecie i w europie stawiaja na ekologiczne pojazdy szynowe. A Ty chcesz zeby we Wrovlawiu bylo inaczej. Gospodarza najwyzszy czas wymienic. Omamil Was a teraz siedzi za biurkiem w Ratuszu...rozwiń całość

      Na calym swiecie i w europie stawiaja na ekologiczne pojazdy szynowe. A Ty chcesz zeby we Wrovlawiu bylo inaczej. Gospodarza najwyzszy czas wymienic. Omamil Was a teraz siedzi za biurkiem w Ratuszu i ze wszystkich naiwnikow sie smieje.zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      dlaczego kłamiesz?

      stop tramwajowej paranoi (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 2 / 6

      To, że gdzieniegdzie ktoś buduje tramwaje to żaden argument bo można to robić tam gdzie jest to zasadne i tam gdzie jest to bezsensowne bo Unia daje kasę i trzeba brać, a to, że ludzie będą mieli...rozwiń całość

      To, że gdzieniegdzie ktoś buduje tramwaje to żaden argument bo można to robić tam gdzie jest to zasadne i tam gdzie jest to bezsensowne bo Unia daje kasę i trzeba brać, a to, że ludzie będą mieli prawie codziennie problem z zablokowana komunikacją to nieistotne.
      Podaj te miasta które stawiają na tramwaje i jednocześnie nie mają porządnych bezkolizyjnych dróg dla samochodów. Tylko nie pisz o Amsterdamie, Kopenhadze itp. bo udowodnisz tylko, że jesteś ignorantem albo cynicznym zakłamanym lobbystą tramwajowym.
      zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Wiedeń - 227 km linii tramwajowych

      refi (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 5

      Ciekawostka: w roku 1961 linię tramwajową 13 zastąpiono autobusami na tej samej trasie. Po 50 latach okazało się, że autobusy kursujące co 3 (!) minuty są wiecznie przepełnione. A że linia kursuje...rozwiń całość

      Ciekawostka: w roku 1961 linię tramwajową 13 zastąpiono autobusami na tej samej trasie. Po 50 latach okazało się, że autobusy kursujące co 3 (!) minuty są wiecznie przepełnione. A że linia kursuje przez ciasne uliczki nie może być zastąpiona autobusem przegubowym. Wobec tego istnieją gotowe plany powrotu tramwajów na tę trasę i czekają one na realizację.zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      nietrafiony przykład

      stop tramwajowej paranoi (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 2

      Jakby droga była szersza to byłyby większe autobusy i nie trzeba byłoby topić kasy w tramwaje. Jeśli nie ma tańszej alternatywy to inwestuje się drożej. Nic w tym dziwnego.
      Ma się to nijak do...rozwiń całość

      Jakby droga była szersza to byłyby większe autobusy i nie trzeba byłoby topić kasy w tramwaje. Jeśli nie ma tańszej alternatywy to inwestuje się drożej. Nic w tym dziwnego.
      Ma się to nijak do inwestycji w tory które mogą być zastąpione dużo tańszymi buspasami.zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Powodzenia życzę

      refi (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 1

      http://www.openstreetmap.org/relation/2185948

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      gdzienigdzie

      kiler (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 4

      chłopie nawet w ameryce wracają do tramwajów, przykładem moze byc San francisco. Z europejskich miast może być to Praga.


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Akurat San Francisco to zły przykład

      h4nter (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 1

      Akurat San Francisco to zły przykład na tramwaje. Tam miasto wydało miliardy na komunikację miejską i odkorkowanie miasta, a fakt jest taki że tylko co trzeci mieszkaniec z niej korzysta.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Akurat San Francisco to zły przykład

      h4nter (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 1

      Akurat San Francisco to zły przykład na tramwaje. Tam miasto wydało miliardy na komunikację miejską i odkorkowanie miasta, a fakt jest taki że tylko co trzeci mieszkaniec z niej korzysta.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      może i pewniej

      kiler (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 18 / 2

      ale za to napewno drożej, mniej bezpieczniej i zmniejszą liczba pasażerów. wyjdź z tego swojego sredniowiecza i poczytaj sobie dlaczego na całym swiecie się stawia na metro tramwaje czy pociągi


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      znowu kłamiesz

      stop tramwajowej paranoi (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 2 / 3

      Drożej? jesteś z pokolenia matury bez matematyki? Tak, tak - 7 jest mniejsze od 1, tory też są tańsze od dróg, utrzymanie też tańsze bo szynę wystarczy pospawać a dziura w asfalcie wymaga...rozwiń całość

      Drożej? jesteś z pokolenia matury bez matematyki? Tak, tak - 7 jest mniejsze od 1, tory też są tańsze od dróg, utrzymanie też tańsze bo szynę wystarczy pospawać a dziura w asfalcie wymaga kosmicznych technologi żeby ją naprawić, dźwig do tramwaju kosztował 5 mln a holownik do autobusu pewnie kosztuje 10 mln. Pisać dalej?
      Metro, kolej to przyszłość ale piszemy tutaj o miejskich tramzawalidrogach, tak więc nie próbuj manipulować moimi wypowiedziami.zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      przestań mi tutaj z liczbami wyskakiwać

      kiler (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 1 / 1

      o o torowisko praktycznie wogóle nie trzeba dbać, czego nie mozna powiedzieć o drodze. Poczytaj sobie trochę, anie zarzucaj wszystkim kłamstwo. chociaz pewnie tego nie potrafisz, podałem przykłada...rozwiń całość

      o o torowisko praktycznie wogóle nie trzeba dbać, czego nie mozna powiedzieć o drodze. Poczytaj sobie trochę, anie zarzucaj wszystkim kłamstwo. chociaz pewnie tego nie potrafisz, podałem przykłada metra, bo według twojego myslenie, to z metra i zpociagów tez trzeba zrezygnować, bo jeden nawali i wszystkie stoją. przyszłością drobny człowieczku ogólnie jest transport szynowy, czy tego chcesz czy nie.zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      brniesz w kłamstwa

      stop tramwajowej paranoi (gość)

      Zgłoś naruszenie treści

      O torowisko nie trzeba dbać ale po każdym wykolejeniu lamentujecie, że nie szlifuje się torów, że się nie konserwuje itp. Czytam dużo i dlatego widzę wasze kłamstwa i manipulacje.
      Podałeś przykład...rozwiń całość

      O torowisko nie trzeba dbać ale po każdym wykolejeniu lamentujecie, że nie szlifuje się torów, że się nie konserwuje itp. Czytam dużo i dlatego widzę wasze kłamstwa i manipulacje.
      Podałeś przykład metra, żeby pofantazjować ponieważ nigdy nie atakowałem metra czy też pociągu a wręcz przeciwnie. Skoro nie potrafisz odróżnić pociągu czy też metra który nie krzyżuje się z innymi drogami, który nie zostanie zablokowany przez kolizje z samochodem itp. od tramwaju to świadczy tylko twojej płyciźnie intelektualnej.
      A jak tam matematyka? proponuje najpierw opanować poziom gimnazjum.
      zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Torowisko na Grabiszyńskiej

      kl (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 32

      Było wymieniane wraz z całą ulicą podczas remontu kilka lat temu. To tylko pokazuje poziom tych "remontów". Kroją za nie więcej jak w najbogatszych krajach Europy, a poziom wykonania jak z...rozwiń całość

      Było wymieniane wraz z całą ulicą podczas remontu kilka lat temu. To tylko pokazuje poziom tych "remontów". Kroją za nie więcej jak w najbogatszych krajach Europy, a poziom wykonania jak z afrykańskiego kraju 3-ciego świata.zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Nie obrażaj krajów tak zwanego Trzeciego Świata!!!

      sprawdź (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 1

      ile Dreamlinerów ma taka Etiopia. A ile nasz Tuskoland.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      kraje 3-ciego swiata

      Brenda (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 4

      Co rok jezdze do Tunezji nie zgodze sie. Tam sa o wiele wiele lepsze pojazdy szynowe i szyny po ktorych jezdza. :-)

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      .

      Pseudonim (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 22

      Liczba wykolejonych tramwajów drastycznie zwiększyła się niedługo po tym, gdy na wrocławskich torach pojawiły się ciężkie Skody. Daje do myślenia, czyż nie?


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Nah

      garrak (gość)

      Zgłoś naruszenie treści

      No nie, bo wykolejenia zdarzają się równie często na trasach, gdzie Skody jeżdżą jak na tych, na których nie jeżdżą (choćby jak w tym przypadku Grabiszyńska). No chyba, że te Skody jakoś...rozwiń całość

      No nie, bo wykolejenia zdarzają się równie często na trasach, gdzie Skody jeżdżą jak na tych, na których nie jeżdżą (choćby jak w tym przypadku Grabiszyńska). No chyba, że te Skody jakoś zakrzywiają czasoprzestrzeń i niszczą tory również tam, gdzie ich nie ma.
      Problemem nie są Skody, a stan techniczny torów we Wrocławiu. Choć w sumie czego się spodziewać po mieście, w którym zużyte tory wymienia się na mniej zużyte...zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Pszypadeg??????????????//////////////slash

      ... (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 7 / 1

      Nie sondze.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      jo

      jo (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 37 / 1

      Czekałem na to... Przecież torowisko na Legionów jest w opłakanym stanie, a rozjazdy dogorywają. I motorniczy nie może przez nie przejechać bezpiecznie, bo samochody już mają zielone - więc daje w...rozwiń całość

      Czekałem na to... Przecież torowisko na Legionów jest w opłakanym stanie, a rozjazdy dogorywają. I motorniczy nie może przez nie przejechać bezpiecznie, bo samochody już mają zielone - więc daje w palnik. Ale po co komu remonty miejsc newralgicznych - nikt nie zginął, tramwaj się wstawi, asfaltem poleje - pożal-się-boże-mieszkańcy zapomną.zwiń

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      Najczęściej czytane

      Polecamy

      Wideo

      Gry On Line - Zagraj Reklama