Wrocławskie MPK informuje, że nowe tramwaje Twist 2010NW są trójczłonowe i niskopodłogowe na całej długości. Dodatkowo zostały zaprojektowane tak, że zmniejszony jest nacisk na szyny, co umożliwia optymalną współpracę z torowiskiem. - W efekcie pozwala to na dłuższą eksploatację infrastruktury i znaczne oszczędności - chwalą nowy tabor przedstawiciele MPK.
WROCŁAW BĘDZIE MIAŁ NOWE TRAMWAJE PESA Z BYDGOSZCZY. A DLACZEGO NIE NASZE PROTRAMY? CZYTAJ WIĘCEJ
Dodatkowo pojazdy powinny być bezpieczniejsze od tych używanych dziś we Wrocławiu. Twisty charakteryzują się wysoką wytrzymałością konstrukcji na ściskanie oraz odpornością zderzeniową. To na pewno przyda się w tak dużym mieście jak Wrocław, gdzie nie brakuje zderzeń i wypadków. - Konstrukcja czoła pojazdu jest wyposażona w absorbery pochłaniające energię zderzeń z przeszkodami oraz innymi pojazdami, co zapewnia bezpieczeństwo pasażerów oraz motorniczego i jednocześnie znacząco wpływa na obniżenie kosztów i czasu ewentualnych napraw - czytamy w komunikacie wysłanym przez MPK.
W nowych pojazdach łatwiej ma być także pasażerom niepełnosprawnym oraz osobom, które podróżują z dziećmi w wózkach. A to dzięki rampie dla wózków dziecięcych.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?