Wrocław: Awaria tramwaju na pl. Strzegomskim. Korek do pl....

    Wrocław: Awaria tramwaju na pl. Strzegomskim. Korek do pl. Jana Pawła II (ZDJĘCIA)

    MSZ

    Gazeta Wrocławska

    Aktualizacja:

    Gazeta Wrocławska

    Awaria tramwaju na pl. Strzegomskim
    1/4
    przejdź do galerii

    Awaria tramwaju na pl. Strzegomskim ©Kuba

    Awaria tramwaju linii 3 na pl. Strzegomskim. Od godz 7.55 nie kursowały tramwaje w Kierunku Pilczyc, Kozanowa i Leśnicy. - Od pl. Strzegowskiego do pl. Jana Pawła II tworzy się coraz większy korek tramwajowy - informował nasz czytelnik Jakub.
    Awaria tramwaju numer 3. W korku tramwajowym utknęły pojazdy jadące w kierunku Pilczyc, Leśnicy i Kozanowa. Dyżurny MPK informował, że utrudnienia nie powinny trwać długo. Naprawa pojazdu zakończyła się około godz. 8:20. Na tym odcinku nie kursowały autobusy zastępcze, pasażerowie musieli radzić sobie sami.

    Czytaj także

      Komentarze (48)

      Dodajesz komentarz jako: Gość

      Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

      Liczba znaków do wpisania:

      zaloguj się

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      A Dutkiewicza tam nie było

      zxc (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 3 / 1

      Wybory wygrane, więc teraz już na miasto nie wyjdzie i nie przeprosi osobiście za niedogodności. Teraz jak wybory wygrane, to pocałujta w d..pę wójta.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      I co tu gadać?

      61 (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 5 / 1

      Jak się zachciało tramwajów to teraz stójcie w tramwajowym korku

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      dzień pieszego pasażęra

      Zuma (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 6

      JAK w temacie

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      to jest przykład kretyńskich decyzji urzędników

      W-w (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 16 / 2

      jeden tramwaj się zepsuł (ok może tak się zdarzyć ) - kiedyś na odcinkach Legnickiej kursowały również autobusy - więc ludzie mogli ewentualnie się przesiąść - a teraz bezczelna wypowiedź...rozwiń całość

      jeden tramwaj się zepsuł (ok może tak się zdarzyć ) - kiedyś na odcinkach Legnickiej kursowały również autobusy - więc ludzie mogli ewentualnie się przesiąść - a teraz bezczelna wypowiedź Dyspozytora MPK że pasażerowie musieli sobie radzić sami - czyli co - z buta do Leśnicy bo za ewentualne taksówki to gówniane przedsiębiorstwo nie będzie chciało zwracać
      MPK - Miernoty Pracujące Kulawozwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Jakby puścili cztery zapasowe tory zachodnią, pięć długą i szesnaście strzegomska,

      Znawca komunikacji (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 4 / 9

      i czterdzieścipięć linii autobusowych legnicką to by problemu nie było, a tak... Proszę! Tramwajowe oczywiście powinny mieć co 50m połączenie z legnicką.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      O tam nic sie nie stalo urzedicy zdarzyli na 7.00

      Wroclawianin (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 7

      Spacer z biletem MPK jest najlepszy o poranku w drodze do pracy, zeby sie nie spocic mamy niska temperature :)
      NIech zyje nam wodz ukochany jedyny sluszny kierunke rozwoju MPK

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      a gdyby było równoległe torowisko Popowicka-Starogroblowa-Długa-Dmowskiego

      pasażer (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 12

      oczywiście z przelotkami miedzy, to byłoby jak ominąć taki korek.


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Budowa w trakcie...

      Piotr (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 3

      ... zobaczymy czy pomoże :) szkoda, że trzeba jeszcze długo czekać :)

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      70 km/h 205WrAs

      Wrocławiak (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 2

      Niektóre tramwaje we Wro (głównie typ: "205WrAs") potrafią się rozpędzić do 70 km/h. :) Wiem, bo osobiście widziałem to na oczy. :)


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      m.

      m. (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 2

      I wtedy, przy takich prędkościach i wrocławskiej jakości torowisk, MPK zapewnia wrażenia jak w kolejce w wesołym miasteczku. Znaczy się dwa w jednym:)

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Cała prawda o tramwaju : ....pasażerowie musieli radzić sobie sami .....

      kierowca z POlski (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 8 / 18

      Tramwaj to wynalazek z XIX wieku, którego obecną rolą powinno być umieranie w charakterze eksponatu w skansenie komunikacji publicznej. Tramwaj to wielkie koszty związane z budową stacji zasilania...rozwiń całość

      Tramwaj to wynalazek z XIX wieku, którego obecną rolą powinno być umieranie w charakterze eksponatu w skansenie komunikacji publicznej. Tramwaj to wielkie koszty związane z budową stacji zasilania i trakcji (ta trakcja szpeci większość zabytkowego centrum), to koszta związane z budową remontami i utrzymaniem torowisk. W końcu tramwaj to zawalidroga - jeśli nastąpi jedna drobna awaria to cały system leży i kwiczy a pasażerowie dymają pieszkom. Tramwaj to prędkość podróżna ok 13 km/h - tyle co bryczką , ale dla kogoś ze wsi kto ma porównanie z wozem drabiniastym wydaje się być pojazdem szybkim. Tramwaju nie ma w Nowym Yorku a oni tam wiedzą najlepiej jak ma wyglądać i odbywać się ruch w mieście. Ale tramwaj to potężne dotacje (czyli trwonienie pieniędzy podatników) i to wiadomo "MIŚ", który przy okazji tymi dotacjami rządzi. Przyszłość jest w autobusach napędzanych WODOREM oraz przyszłość jest w METRZE. Każda złotówka wydana dziś na tramwaj będzie nas kosztować 10 zł w przyszłości = nie stać nas na to !!! Precz z tramwajami ... Nie kupować tramwajów !!!zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      wygląda, że właśnie kupiłeś sobie samochód

      pasażer zbiorowej komunikacji miejskiej (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 4 / 5

      i przeniosłeś się do miasta. Ja samochody osobowe w centrum miasta uważam za zawalidrogi, które powinno się eliminować aby nie blokowały pojazdów zbiorowej komunikacji miejskiej. Dodam, że METRO to...rozwiń całość

      i przeniosłeś się do miasta. Ja samochody osobowe w centrum miasta uważam za zawalidrogi, które powinno się eliminować aby nie blokowały pojazdów zbiorowej komunikacji miejskiej. Dodam, że METRO to też wynalazek XIX wieczny. zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Kolejny sfrustrowany gimol...

      Normalny (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 10 / 3

      Wpierw zainteresuj się tematem, dlaczego tak naprawdę miasta wracają do komunikacji szynowej w miastach, potem się wypowiadaj. W USA powraca się do budowy sieci tramwajowych, po ich likwidacji w...rozwiń całość

      Wpierw zainteresuj się tematem, dlaczego tak naprawdę miasta wracają do komunikacji szynowej w miastach, potem się wypowiadaj. W USA powraca się do budowy sieci tramwajowych, po ich likwidacji w latach 50 ub. wieku, pod presją lobby samochodowego.
      Transport indywidualny (samochodowy) generuje najwięcej kosztów i najwięcej zanieczyszczeń (zaraz po transporcie lotniczym). Miasto budowane z naciskiem na transport samochodowy, jest ciągle zatkane, zasmrodzone... Poszukaj sobie w necie o transporcie w LA, NY, Houston.
      Nie trzeba wylewać frustracji w necie i dostawać uniesień przy ilości wpisywanych wykrzykników. Wpierw wiedza - potem klepiemy jadaczką.
      zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      kolejny lobbysta tramwajowy

      stop tramwajowej paranoi (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 4 / 3

      Prawie codziennie w Wrocławiu komunikacja jest paraliżowana bo tramwaj uczestniczył w kolizji, wypadł z szyn lub się zepsuł. Blokuje przy tym cała linie. Autobus wyprzedza zawalidrogę
      i po...rozwiń całość

      Prawie codziennie w Wrocławiu komunikacja jest paraliżowana bo tramwaj uczestniczył w kolizji, wypadł z szyn lub się zepsuł. Blokuje przy tym cała linie. Autobus wyprzedza zawalidrogę
      i po kłopocie.
      Należy inwestować w buspasy i ekologiczne autobusy ponieważ są bardziej niezawodne, tańsze, elastyczniejsze itd.
      Dodatkowo buspasy mogą służyć dla wszystkich służb ratowniczych, każdy kto jeździ po mieście często widzi przedzierające się przez korki karetki pogotowia.
      Jeśli ktoś posłucha tramwajowych lobbystów i dodatkowo zwęzi drogi to karetki będą stały w korku bo nie będzie jak ich przepuścić. Ale co tam niech ludzie umierają byle by tylko zaspokoić własne ego.
      Buspas to przyszłość, tramwaj to więcej kłopotów niż korzyści.
      - inwestycja w infrastrukturę tramwajową jest dużo droższa niż w buspas,
      - przystanki autobusowe są bezpieczniejsze bo są na skraju drogi, tylko część pasażerów musi przechodzić przez jezdnie żeby dostać się na przystanek.
      - buspas nie szpeci miasta słupami z trakcją,

      - buspas łatwo wyremontować i podczas remontu linia autobusowa jest czynna,

      - remont i konserwacja torowiska jest dużo droższe i do tego w czasie remontu linia tramwajowa jest nieczynna,

      - buspas może służyć wszystkim służba ratowniczym a linia tramwajowa w większości przypadków nie,

      - tramwaj podczas awarii lub kolizji blokuje całą linie tramwajową co doprowadza do sytuacji, że nie ma tygodnia żeby ludzie się nie spóźniali do pracy tylko dlatego, że Wrocław zamiast buspasów ma tramwaje,

      - nie jest prawdą, że tramwaj jest tańszy w eksploatacji ponieważ zwolennicy tej teorii do kosztów nie doliczają kosztów inwestycji w torowiska, dodatkowe mosty, wyższe koszty konserwacji infrastruktury nie mówiąc już o kosztach wynikających z blokowania miasta przez zepsute tramwaje,

      - torowiska przyczyniają się do przyspieszonego zużycia zawierzeń samochodów,

      - trudniej się jeździ rowerami przez skrzyżowania z torowiskami,

      - zimą jazda rowerem przez skrzyżowanie z torowiskiem jest bardzo niebezpieczna.

      Jeśli ktoś się nie zgadza to proszę punktować każdy argument a nie pisać w stylu „ Tramwaj jest lepszy bo zabiera więcej pasażerów a reszta się nie liczy”
      zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      m.

      m. (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 9

      Generalnie się z Tobą zgadzam. Ale można mieć tramwaje i tramwaje. To co jest we Wrocławiu to jakiś archaiczny system komunikacji w archaicznym wydaniu - centryczny układ linii, fatalne zwrotnice,...rozwiń całość

      Generalnie się z Tobą zgadzam. Ale można mieć tramwaje i tramwaje. To co jest we Wrocławiu to jakiś archaiczny system komunikacji w archaicznym wydaniu - centryczny układ linii, fatalne zwrotnice, przystanki w niektórych miejscach co 200-300 metrów, centra przesiadkowe ale tylko z nazwy...zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Dzisiaj mamy

      Wiktor (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 12 / 2

      Dzisiaj mamy "Dzień Pieszego Pasażera". Twoje serce przypomina: piechotą zdrowiej.
      :-)

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      Najczęściej czytane

      Polecamy

      Wideo

      Gry On Line - Zagraj Reklama