Intercity przeprasza za fałszywe komunikaty o zakupie biletu

    Intercity przeprasza za fałszywe komunikaty o zakupie biletu

    TR

    Głos Wielkopolski

    Aktualizacja:

    Głos Wielkopolski

    Intercity przeprasza za fałszywe komunikaty o zakupie biletu
    1/3
    przejdź do galerii

    Intercity przeprasza za fałszywe komunikaty o zakupie biletu ©Tomasz Bolt/Polskapresse

    Pasażerowie Intercity, którzy w przeszłości kupili bilet przez internet, w nocy zostali zaskoczeni wiadomością, że bez ich wiedzy dokonano kolejnej transakcji. Okazuje się, że przyczyną całego zamieszania był test nowych funkcjonalności w internetowym systemie sprzedaży biletów. Intercity przeprasza.
    "Witamy,

    Informujemy, że odnotowaliśmy rozpoczęcie transakcji zakupu biletu PKP Intercity o numerze XXX. W momencie zakończenia transakcji, poinformujemy o tym w oddzielnym mailu. Jeżeli transakcja została zakończona pozytywnie, a mail z potwierdzeniem nie dotrze, prosimy o próbę zalogowania się do panelu Użytkownika i sprawdzenie, czy bilet jest dostępny.

    Prosimy o zapisanie pliku z biletem na dysku lokalnym komputera lub wydrukowanie zakupionego biletu. Pozwoli to na uniknięcie ewentualnych problemów z dostępem do biletu w przypadku problemów z internetem, przerwy technicznej systemu sprzedaży biletów PKP Intercity lub awarii.

    pozdrawiamy
    Zespół PKP Intercity"


    "Witamy,

    Dziękujemy za zakup biletu PKP Intercity. Numer zakupionego biletu to: XXX. Prosimy o zapisanie pliku z biletem na dysku lokalnym komputera lub wydrukowanie zakupionego biletu. Pozwoli to na uniknięcie ewentualnych problemów z dostępem do biletu w przypadku problemów z internetem, przerwy technicznej systemu sprzedaży biletów PKP Intercity lub awarii.

    Zapraszamy do korzystania z funkcji dostępnych w panelu Użytkownika.

    pozdrawiamy
    Zespół PKP Intercity"


    Wiadomości takiej treści trafiły w środę w nocy do pasażerów, którzy w przeszłości choć raz kupili bilet przez internet. Szkopuł w tym, że nie byli to pasażerowie, którzy akurat tej nocy myśleli o podróży. Wielu z nich nie kryło obaw, czy dokonana bez ich wiedzy transakcja nie została również bez ich wiedzy opłacona. Przewoźnik wyjaśnia i uspokaja.

    - Dzisiejszej nocy testowane były nowe funkcjonalności w internetowym systemie sprzedaży biletów - mówi Beata Czemerajda, rzecznik Intercity. - Podczas prac doszło do nieplanowanej wysyłki komunikatów o rozpoczęciu i zakończeniu transakcji zakupowych. Klientom, którzy w tym czasie nie dokonywali transakcji, nie pobrano środków z konta. Wszystkie osoby, które dostały tego typu maile a nie dokonywały transakcji, serdecznie przepraszamy.

    Awaria została już usunięta.

    Czytaj także

      Komentarze (1)

      Dodajesz komentarz jako: Gość

      Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

      Liczba znaków do wpisania:

      zaloguj się

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Dobrze, że nie wpadli nocą

      trambus (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 3

      do domu podróżnego, nie wyrwali go z łóżka i nie przewieźli w jedną stronę… :)

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      Najczęściej czytane

      Polecamy

      Wideo

      Gry On Line - Zagraj Reklama