Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Intercity przeprasza za fałszywe komunikaty o zakupie biletu

TR
Intercity przeprasza za fałszywe komunikaty o zakupie biletu
Intercity przeprasza za fałszywe komunikaty o zakupie biletu Tomasz Bolt/Polskapresse
Pasażerowie Intercity, którzy w przeszłości kupili bilet przez internet, w nocy zostali zaskoczeni wiadomością, że bez ich wiedzy dokonano kolejnej transakcji. Okazuje się, że przyczyną całego zamieszania był test nowych funkcjonalności w internetowym systemie sprzedaży biletów. Intercity przeprasza.

"Witamy,

Informujemy, że odnotowaliśmy rozpoczęcie transakcji zakupu biletu PKP Intercity o numerze XXX. W momencie zakończenia transakcji, poinformujemy o tym w oddzielnym mailu. Jeżeli transakcja została zakończona pozytywnie, a mail z potwierdzeniem nie dotrze, prosimy o próbę zalogowania się do panelu Użytkownika i sprawdzenie, czy bilet jest dostępny.

Prosimy o zapisanie pliku z biletem na dysku lokalnym komputera lub wydrukowanie zakupionego biletu. Pozwoli to na uniknięcie ewentualnych problemów z dostępem do biletu w przypadku problemów z internetem, przerwy technicznej systemu sprzedaży biletów PKP Intercity lub awarii.

pozdrawiamy
Zespół PKP Intercity"

"Witamy,

Dziękujemy za zakup biletu PKP Intercity. Numer zakupionego biletu to: XXX. Prosimy o zapisanie pliku z biletem na dysku lokalnym komputera lub wydrukowanie zakupionego biletu. Pozwoli to na uniknięcie ewentualnych problemów z dostępem do biletu w przypadku problemów z internetem, przerwy technicznej systemu sprzedaży biletów PKP Intercity lub awarii.

Zapraszamy do korzystania z funkcji dostępnych w panelu Użytkownika.

pozdrawiamy
Zespół PKP Intercity"

Wiadomości takiej treści trafiły w środę w nocy do pasażerów, którzy w przeszłości choć raz kupili bilet przez internet. Szkopuł w tym, że nie byli to pasażerowie, którzy akurat tej nocy myśleli o podróży. Wielu z nich nie kryło obaw, czy dokonana bez ich wiedzy transakcja nie została również bez ich wiedzy opłacona. Przewoźnik wyjaśnia i uspokaja.

- Dzisiejszej nocy testowane były nowe funkcjonalności w internetowym systemie sprzedaży biletów - mówi Beata Czemerajda, rzecznik Intercity. - Podczas prac doszło do nieplanowanej wysyłki komunikatów o rozpoczęciu i zakończeniu transakcji zakupowych. Klientom, którzy w tym czasie nie dokonywali transakcji, nie pobrano środków z konta. Wszystkie osoby, które dostały tego typu maile a nie dokonywały transakcji, serdecznie przepraszamy.

Awaria została już usunięta.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Intercity przeprasza za fałszywe komunikaty o zakupie biletu - Głos Wielkopolski

Wróć na gazetawroclawska.pl Gazeta Wrocławska