Wrocław: Drogowcy łatają, a dziur wciąż przybywa

    Wrocław: Drogowcy łatają, a dziur wciąż przybywa

    Jarosław Garbacz

    Gazeta Wrocławska

    Aktualizacja:

    Gazeta Wrocławska

    Wrocław: Drogowcy łatają, a dziur wciąż przybywa

    ©Fot. Michał Pawlik

    Trzy zespoły inspektorów drogowych i pięć nadzorców poszczególnych dzielnic z Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta każdego dnia patrolują wrocławskie drogi w poszukiwaniu dziur. Uzupełniają listę ulic przewidzianych do pilnej naprawy.
    Wrocław: Drogowcy łatają, a dziur wciąż przybywa

    ©Fot. Michał Pawlik

    - Prócz regularnego łatania pojedynczych ubytków, przewidujemy też wymianę większych powierzchni - nawet do kilkuset metrów kwadratowych. Robotnicy najpierw sfrezują spękaną nawierzchnię, a później układają nową - wyjaśnia Ewa Mazur ze ZDiUM. Tak będzie w tym tygodniu na ul. Czajkowskiego.

    Na liście ulic przewidzianych do łatania w tym tygodniu jest 25 jezdni: Bierutowska, Krzywoustego, Kowalska, Kłokoczycka, Legnicka, Lotnicza Kosmonautów, Kochanowskiego, Ślężna, Borowska, Wiśniowa, pl.
    Społeczny, Buforowa, Traugutta, Poleska, Dyrekcyjna, Zakładowa, Brucknera, Gorlicka, Osobowicka, Toruńska, skrzyżowanie Powstańców Śl., Wiśniowej i Hallera, Karkonoska, Krzycka, Karwińska, Ślężna przy Armii Krajowej. Zlecenia na naprawę kolejnych ulic są już w przygotowaniu.
    Na osobnej liście znalazły się torowiska tramwajowe na: Curie-Skłodowskiej, moście Zwierzynieckim, Nowowiejskiej, Drobnera, moście Uniwersyteckim i Pomorskim, Osobowickiej, Obornickiej przy Bałtyckiej, pl. Wróblewskiego, Pomorskiej, Pułaskiego.

    Kolejne ulice do niezbędnej naprawy zgłosili nam czytelnicy. Spis przesłaliśmy do ZDiUM. Na Państwa liście znalazły się: Mińska w pobliżu Stanisławowskiej; Nowowiejska, skrzyżowanie Sienkiewicza i Piastowskiej, Mościckiego, most Milenijny, Hutnicza przy Pilczyckiej, Poświęcka, Litewska (między pętlą a kościołem), Dąbrowskiego (od Małachowskiego do Kościuszki), Kutrzeby, Parafialna, Żmigrodzka, Sułowska, Avicenny, most Uniwersytecki, Strzegomska (od Śrubowej do Gądowianki), Staszica, Reymonta, Poznańska, Sołtysowicka, Kamieńskiego, Starościńska, Poprzeczna, Kochanowskiego, Toruńska, Skrajna, Zakrzowska, Kłokoczycka, Gorlicka, Ożynowa, Parafialna, Kozanowska, Starogroblowa, Miłoszycka, Krakowska, Krzywoustego, Bierutowska, Kopańskiego, Rakietowa, Buforowa.

    ZDiUM cały czas przyjmuje zgłoszenia dotyczące naprawy kolejnych ulic. Urzędnicy apelują o możliwie jak najbardziej precyzyjne zgłaszanie dziurawych miejsc. Można to zrobić pod adresem: zgloszenia@zdium.wroc.pl oraz pod nr. tel. 71-376-00-22 i 19-501.

    Czytaj także

      Komentarze (16)

      Dodajesz komentarz jako: Gość

      Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

      Liczba znaków do wpisania:

      zaloguj się

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      kiedy w koncu pojawia sie na Gorlickiej

      Piotr (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 16 / 11

      w artykule wspomniana jest ul. Gorlicka, ale ekipy to ja tu jeszcze nie widzialem. od rynku PP do szkoly jedzie sie 20km/h bo dziura na dziurze! halo - kasa byla i juz nie ma, ale roboty nie...rozwiń całość

      w artykule wspomniana jest ul. Gorlicka, ale ekipy to ja tu jeszcze nie widzialem. od rynku PP do szkoly jedzie sie 20km/h bo dziura na dziurze! halo - kasa byla i juz nie ma, ale roboty nie wykonano???zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      to kiedyś powiedział ZDiUM w TV

      vbv (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 14 / 15

      Cytat z wypowiedzi rzecznika ZDiUM - "Dlaczego jest tyle dziur we Wrocławiu? Wrocław to specyficzne miasto w którym istnieje mikroklimat i powtaje więcej dziur niż w innych miastach."

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Remedium

      neron13 (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 25 / 13

      Jak się nie chce dziur to trzeba łatać wyrwy na całą szerokość pasa a nie samą dziurę. Naprężenia na spaw starej nawierzchni z nową rozejdą się wtedy na całą szerokość jezdni i łata pozostanie...rozwiń całość

      Jak się nie chce dziur to trzeba łatać wyrwy na całą szerokość pasa a nie samą dziurę. Naprężenia na spaw starej nawierzchni z nową rozejdą się wtedy na całą szerokość jezdni i łata pozostanie dłużej. Ale kiedy "oszczędzamy" co sezon to będziemy tę samą dziurę łatać przez kilka sezonów z rzędu a w końcu i tak wymienimy całą nawierzchnię. Czy nasi drogowcy nie potrafią wystudiowanych zasad fizyki wcielać w życie, czy tylko niedorobieni ekonomiści wypaczają ich wiedzę? Każda z tych opcji jest fatalna.zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      ok 70% dziur... mialo byc

      sdrt (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 13 / 17

      j/w

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      na ul Mościckiego .. zalatali 70 dziur.

      sdrt (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 14 / 18

      Mam tu na myśli duże dziury .. sporo pominięto kolo wiaduktu jak i od skrzyżowania z ul Topolowa.
      Ale tam bez chodnika i latarni .. to istry karmagedon.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Zgłaszać dziury?

      irreality (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 17 / 13

      Chyba prościej byłoby zgłaszać gdzie ich nie ma?

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      kłokoczyce

      aoo (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 17 / 22

      fajnie by bylo jakby mega dziury zalatano na klokoczycach a nie tylko na skromnym odcinku klokoczyckiej, na zakrecie tuz przed osiedlem, w koncu autobus dojezdza na petle.....a dziur takich swiat...rozwiń całość

      fajnie by bylo jakby mega dziury zalatano na klokoczycach a nie tylko na skromnym odcinku klokoczyckiej, na zakrecie tuz przed osiedlem, w koncu autobus dojezdza na petle.....a dziur takich swiat chyba nie widzial, jazda slalomem po klokoczyckiej to wyczyn!zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Pięć nadzorców

      czytelnik (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 18 / 18

      chyba pięciu nadzorców... błędy jak w podstawówce..

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      @kde44

      Gość (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 21 / 16

      Tak tak Krzycka... Jak byś nie wiedział nawierzchnię zmienili tylko do połowy ulicy !! (Chyba tylko w Polsce jest możliwe że jak drogowcy zmieniają nawierzchnię to nie cała ulicę tylko połowę... )...rozwiń całość

      Tak tak Krzycka... Jak byś nie wiedział nawierzchnię zmienili tylko do połowy ulicy !! (Chyba tylko w Polsce jest możliwe że jak drogowcy zmieniają nawierzchnię to nie cała ulicę tylko połowę... ) Po Biedronce w stronę Kleciny dalej jest stara nawierzchnia i dziury tam wychodzą jak grzyby po deszczu...

      Na dodatek jest tam jedna dziura specyficzna, która jest zalewana nowym asfaltem 2/3 razy na rok. Jak by k**wa nie mogli wyciąć m2 dziury, usztywnili podłoże i raz na zawsze zrobi ja porządnie... !!!zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      pracujcie za urzędników!!!!!!!

      plik setek (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 20 / 15

      Precyzyjne zgłaszanie dziurawych miejsc????to jak ktoś jedzie na wizje to nie widzi innych dziur niż te zgłaszane???albo łatac wszystkie albo wypłacac kase za remont zawieszenia! I nie chodzi tu o...rozwiń całość

      Precyzyjne zgłaszanie dziurawych miejsc????to jak ktoś jedzie na wizje to nie widzi innych dziur niż te zgłaszane???albo łatac wszystkie albo wypłacac kase za remont zawieszenia! I nie chodzi tu o urywanie kół bo na dziurach juz każdy nauczył sie zwalniać tyle ich jest ale o cztreokrotnie przyspieszony czas zuzywania się podzespołów zawieszenia i układu kierowniczego..to miasto jest strasznezwiń

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      Najczęściej czytane

      Polecamy

      Wideo

      Gry On Line - Zagraj Reklama