Wrocławski magistrat chce, żeby w kampanii był przekaz promocji roweru jako: pojazdu najtańszego z dostępnych środków komunikacji, najszybszego sposobu poruszania się po mieście w odległości do 5 km, modnego i podnoszącego status społeczny środka transportu.
Kampania ma być realizowana we Wrocławiu od kwietnia do października w 2015 roku. Grupę docelową mają stanowić studenci i osoby aktywne zawodowo w przedziale 25-45 lat. Wrocławski urząd chce, żeby nowa akcja wpisywała się w politykę rowerową miasta. Najważniejsze rzeczy jakie mają wybrzmiewać z przekazu to: Wrocław jest miastem ludzi młodych, aktywnych kulturalnie i zawodowo, rower stanowi doskonałą alternatywę dla innych środków komunikacji i jest nowoczesnym sposobem życia.
Swoje propozycje można składać we wrocławskim magistracie do 18 listopada. Zwycięzca otrzyma 10 tys. zł, a laureat drugiego miejsca 5 tys. zł.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?