Jelenia Góra - wspaniałe miasto, idealne do odpoczynku, a Termy Cieplickie to niezwykle udana inwestycja - taki obraz wyłaniał się z niedzielnego programu "Szkło kontaktowe", gdzie obok dziennikarzy siedział Marcin Zawiła i opowiadał o urokach miasta i uzdrowiska. Informujemy jednak, że nie za darmo. Reklama cieplickich term, które od maja, jak chwalił się prezydent na antenie, odwiedziło ponad 100 tysięcy klientów, kosztowała. Telewizji trzeba będzie zapłacić 45 tys. zł. Do tego dochodzą też noclegi ekipy w dwóch hotelach. Kto za to zapłaci?
- Złotówka na ten cel nie popłynie z miejskiego budżetu - przekonuje rzecznik prezydenta Cezariusz Wiklik. Dodaje, że za reklamę w telewizji zapłacą Uzdrowisko Cieplice i Termy Cieplickie. To drugie to miejska spółka. Po emisji programu już pojawiły się komentarze, że prezydent rozpoczął kampanię i wykorzystał moment do promocji swojej osoby. - Są ludzie, którym nie podoba się wszystko. Miasto i Termy trzeba promować, czy się to komuś podoba, czy nie - mówi rzecznik.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?