Wrocław: Ulica Curie-Skłodowskiej pełna aut po remoncie....

    Wrocław: Ulica Curie-Skłodowskiej pełna aut po remoncie. Będą korki? (ZDJĘCIA)

    Bartosz Józefiak

    Gazeta Wrocławska

    Gazeta Wrocławska

    Wrocław: Ulica Curie-Skłodowskiej pełna aut po remoncie. Będą korki? (ZDJĘCIA)
    1/13
    przejdź do galerii

    ©fot. Bartosz Józefiak

    Poniedziałek jest pierwszym roboczym dniem, kiedy samochody wróciły na wyremontowaną ulicę Curie – Skłodowskiej. Mimo sporego ruchu, auta jechały dziś w miarę płynnie, choć przybyły aż cztery nowe sygnalizacje świetlne!
    Remontowaną ulicę Curie – Skłodowską udało się oddać do ruchu kilka tygodni przed oficjalnym terminem zakończenia robót. Auta pierwszy raz pojechały po odnowionej ulicy w sobotę. Kierowcy zyskali nową nawierzchnię i pasy do prawo – i lewoskrętów, tramwaje – nowe torowisko. Dla pieszych pojawiło się zaś aż cztery nowe przejścia dla pieszych z sygnalizacją.

    Przypomnijmy: Dotąd na Curie-Skłodowskiej od mostu Zwierzynieckiego do Norwida sygnalizacja świetlna działała tylko przy skrzyżowaniu z Norwida.
    Teraz światła zatrzymają kierowców jadących do centrum także za skrzyżowaniem z wybrzeżem Pasteura i wybrzeżem Wyspiańskiego (przejście dla pieszych), przy skrzyżowaniu z Chałubińskiego i Łukasiewicza (dawny przystanek Kliniki"), między ulicą Chałubińskiego a Norwida (tu powstał nowy przystanek autobusowo-tramwajowy "Kliniki") oraz - jak dawniej - przy skrzyżowaniu z Norwida.

    W pierwszy dzień roboczy od zakończenia robót ruch na ulicy odbywał się bez większych przeszkód, choć auta jadą po Curie - Skłodowskiej wolniej, niż przed remontem.

    - Dziś korków nie ma, ale co będzie, kiedy zacznie się rok szkolny? – zastanawia się Janusz Mordawski, który jeździ tędy do pracy.

    Wciąż lekko korkuje się wjazd na most Zwierzyniecki od strony wybrzeża Wyspiańskiego. Sygnalizacja świetlna przy Curie- Skłodowskiej zostanie podłączona do programu ITS 21 sierpnia. Ma to usprawnić ruch na tej ulicy.

    Kierowcy stracili sporo miejsc parkingowych wzdłuż jezdni. Pozostało ich tylko kilka w zatoczkach przy drodze.
    Remont jeszcze się nie skończył. Drogowcy kończą prace przy chodnikach, krawężnikach i pasach zieleni. Roboty potrwają do października.

    Koniec robót na jezdni to także koniec objazdów. Odcinki al. Różyckiego i Moniuszki (przy skrzyżowaniu z al. Kochanowskiego) na powrót stały się dwukierunkowe. Ale nie wszyscy o tym pamiętają. Jeszcze wczoraj można było zobaczyć kierowców jadących tymi ulicami w stronę centrum- tyle, że pod prąd. Na szczęście nie doszło do żadnego wypadku.

    Czytaj także

      Komentarze (28)

      Dodajesz komentarz jako: Gość

      Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

      Liczba znaków do wpisania:

      zaloguj się

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      i jeszcze dodam...

      Breslauczyk (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 5 / 7

      Teee redaktory zwanej dalej pismakami... czy Wy nie wiecie o ochronie danych osobowych? Nie wolno upubliczniać zdjęć tablic rejestracyjnych bez zgody! Google jest tego świadome i zna tego...rozwiń całość

      Teee redaktory zwanej dalej pismakami... czy Wy nie wiecie o ochronie danych osobowych? Nie wolno upubliczniać zdjęć tablic rejestracyjnych bez zgody! Google jest tego świadome i zna tego konsekwencje....A jeżeli ja tym białym busem T4 ze zdjęcia nr 7 oficjalnie jestem w Łodzi, a we Wrocławiu jestem z kochanką???Jeżli takie zdjęcie będzie dowodem w sprawie rozwodowej, to ja Was w tym wypadku pozywam... i się poszarpiemy i pociągamy po sądach....bezsens prawda?
      Apel do kierowników/dyrektorów kontrolujcie co publikuje młodzież giertychowska (gimbaza się mówi?)!zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Nie jest

      Cyrograf (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 3

      Tablica nie jest daną osobową gdyż identyfikuje samochód a nie osobę. Kiedyś w TV jakiś spec się wypowiadał, że tablica nie podlega ustawie o ochronie danych osobowych a to, że żona dojdzie do...rozwiń całość

      Tablica nie jest daną osobową gdyż identyfikuje samochód a nie osobę. Kiedyś w TV jakiś spec się wypowiadał, że tablica nie podlega ustawie o ochronie danych osobowych a to, że żona dojdzie do tego, że byłeś z kochanką w Grudziądzu to już twoja sprawa. Krótko! Tablica nie podlega ustawie!zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      ktoś ty?

      kolo (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 5 / 1

      detektyw czy przestępca? pokaż mi uczciwego człowieka, którego obchodzi, czy ktokolwiek cyknął fot jego samochodowi, a stawiam piwo. Każdy może zrobić zdjęcie samochodom w tle swojego selfi i...rozwiń całość

      detektyw czy przestępca? pokaż mi uczciwego człowieka, którego obchodzi, czy ktokolwiek cyknął fot jego samochodowi, a stawiam piwo. Każdy może zrobić zdjęcie samochodom w tle swojego selfi i wrzucić na fb, tysiące spraw sadowych mogłoby być o takie bzdury.zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Tablica to nie dana osobowa

      cromo (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 7 / 1

      Tablica nie jest daną osobową. Tablica identyfikuje pojazd, nie kierującego pojazdem.


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      zapomniałem dodać

      Breslauczyk (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 7

      Znając nr polisy OC wiem kto jest właścicielem itd. itd. albo jeszcze nie wiesz na czym polega komputeryzacja systemów, albo nie umiesz się odnaleźć w sieci...Chłopie obudź się!!! Żyjesz w świecie...rozwiń całość

      Znając nr polisy OC wiem kto jest właścicielem itd. itd. albo jeszcze nie wiesz na czym polega komputeryzacja systemów, albo nie umiesz się odnaleźć w sieci...Chłopie obudź się!!! Żyjesz w świecie inwigilacji...Wszystko wszyscy wiedzą... zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      ojjj nie wierzysz chyba w MOC internetu i inwigilacji!

      Breslauczyk (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 4

      ojjj nie wierzysz chyba w MOC internetu i inwigilacji!
      Wiesz dlaczego podałem akurat ten przykład?
      Bo ten gość nie widnieje w rejestrze ubezpieczeniowym OC...
      Na dzień 19.08.2014 nie ma...rozwiń całość

      ojjj nie wierzysz chyba w MOC internetu i inwigilacji!
      Wiesz dlaczego podałem akurat ten przykład?
      Bo ten gość nie widnieje w rejestrze ubezpieczeniowym OC...
      Na dzień 19.08.2014 nie ma aktualnego OC....
      Jak chcesz to Ci podam stronę gdzie się takie rzeczy sprawdza po nr rejestracyjnym... ;)
      zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      żadna ulic apo remoncie nie wygląda dobrze....

      Breslauczyk (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 10 / 4

      Po remoncie ulicy Pułaskiego, to już żaden inny wygląd ulicy mnie nie zdziwi....
      Za PRLu Pułaskiego dwa pasy + torowisko środkiem...po remoncie torowisko poprowadzono bezkolizyjnie, a jezdnie...rozwiń całość

      Po remoncie ulicy Pułaskiego, to już żaden inny wygląd ulicy mnie nie zdziwi....
      Za PRLu Pułaskiego dwa pasy + torowisko środkiem...po remoncie torowisko poprowadzono bezkolizyjnie, a jezdnie zrobiono na 1,5 samochodu... Oczywiście wszyscy jeżdżą na 2, tylko że jeden jedzie przy krawężniku 10-20cm, a drugi jedzie po linii ciągłej...a dla zabawy "chłopaki" czyt. inżyniery zrobili odcinek od Komuny Paryskiej do Traugutta szerszy... Ja się pytam...co to za ku*wa magister inżynier tak zrobił??? To już lepiej było jeździć po kostce i torowisku, ale bezpieczniej... niż po czymś co nie przypomina jezdni dwupasmowej, gdzie jeździ się na żyletki...
      Teee prezydent...która następna ulica do remontu...?zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      błagam nie!

      Realista (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 9 / 1

      "Sygnalizacja świetlna przy Curie- Skłodowskiej zostanie podłączona do programu ITS 21 sierpnia. Ma to usprawnić ruch na tej ulicy."
      1. NIE USPRAWNI
      2. NIE BYŁO ITS, NIE BYŁO ABSURDALNYCH...rozwiń całość

      "Sygnalizacja świetlna przy Curie- Skłodowskiej zostanie podłączona do programu ITS 21 sierpnia. Ma to usprawnić ruch na tej ulicy."
      1. NIE USPRAWNI
      2. NIE BYŁO ITS, NIE BYŁO ABSURDALNYCH SYTUACJI, GDZIE WSZYSCY STOJĄ 20 SEK

      zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      czy ktoś sprawował kontrolę nad budową?

      Breslauczyk (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 7 / 3

      Na zdjęciu nr 3 widać surrealizm torowiska w stronę ZOO... to tak ma być oczywiście?
      Za PRLu torowisko było proste....pamiętajcie....kapitalizm zakrzywia rzeczywistość... ;)

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      .

      Pseudonim (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 5

      Czy ktos wie, kiedy chodnik zostanie oddany? Powaznie sie pytam, bez zadnej ironii.
      Bo jak narazie piesi chodza po DDR.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Wzorcowo działająca czerwona fala

      Jaro (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 21 / 3

      W kierunku do pl. Grunwaldzkiego działa wzorcowa czerwona fala: w momencie, gdy się rusza, na następnym skrzyżowaniu zapala się czewone światło. Także stoi się czterokrotnie. Pewnie jakaś kretynka...rozwiń całość

      W kierunku do pl. Grunwaldzkiego działa wzorcowa czerwona fala: w momencie, gdy się rusza, na następnym skrzyżowaniu zapala się czewone światło. Także stoi się czterokrotnie. Pewnie jakaś kretynka w pokroju Elwiry stwierdziła, że korki mają być i basta !
      Do tego korek na Wyb. Wyspiańskiego w przeciwną stronę. Nie rozumiem, dlaczego nie ma zielonych strzałek dopuszczających wjazd na Curie-Skłodowskiej od strony właśnie Wybrzeża, czy Norwida. Szczególnie, że samochody stoją w korku, by wjechać na C-S, a na tej ulicy ruch jest bardzo mały. Dutkiewicz i spółka jak zwykle spartolili to, co się dało. W tym przypadku wzorcowo: przy stosunkowo niewielkim, wakacyjnym ruchu i tak udało im się zrobić korek. zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Piękny widok

      Ekonomista (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 21 / 18

      Puste szerokie torowiska z przystankami, i sznur samochodów na zawężonej jezdni. Wygląda na to, że lobby tramwajowe w UM jeszcze nie poległo. Konsekwentnie utrudnia życie mieszkańcom.


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Jakie lobby?

      havranek (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 16 / 3

      Jeden wspólny pas dla autobusów i tramwajów i 2 pasy dla samochodów. Proporcja 2:1 na korzyść samochodów. To gdzie tu dyskryminacja? Rozumiem, że jakby było 5:0 dla aut to byłbyś zadowolony.


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      policz havranku

      Policz havranku ilość (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 5 / 8

      ludu pracującego w środkach musowego transportu i w samochodach. Kolektywizacja Panie, kolektywizacja. Kopie się w tym mieście kierowców po kroczu aż miło. A jak już wielu pozbędzie się samochodów...rozwiń całość

      ludu pracującego w środkach musowego transportu i w samochodach. Kolektywizacja Panie, kolektywizacja. Kopie się w tym mieście kierowców po kroczu aż miło. A jak już wielu pozbędzie się samochodów bo ich krew zaleje bilety będą w cenie parkingu przy ZOO. Czy to takie trudne?Aaaa i jeszcze te zapachy w ŚMK...I komfort jazdy....Kobiety na traktory, wrocławianie do autobusów. zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      ty sobie policz ilu ludzi przewozi tramwaj czy autobus?

      kiler (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 4 / 3

      a ile jedzie w szesciu autach? na te j samej powierczhni


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      rozróżniasz baranku?

      mx (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 1

      nie chodzi o ilość potencjalnie a faktycznie przewożonych osób. Bo kiedy stoję wraz z setkami aut w korku na jezdni wykastrowanej ścieżkami rowerowymi i torowiskami to dokładne liczę. Stoją setki,...rozwiń całość

      nie chodzi o ilość potencjalnie a faktycznie przewożonych osób. Bo kiedy stoję wraz z setkami aut w korku na jezdni wykastrowanej ścieżkami rowerowymi i torowiskami to dokładne liczę. Stoją setki, a jadą jednostki. Chyba, że jednostki stoją bo któryś tramwaj nie wyhamuje, czy wypadnie z szyn. Wtedy tłumek posłusznie drepta w błotku na awaryjny. Bo pan prezydent stawia na zbiorowość. No chyba, że po 16-tej. Wtedy mam cudny widok na tulące się do siebie jednostki stłoczone jak śledzie w beczce.zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      pomnóż sobie

      te powierzchnię tej kupy złomu (gość)

      Zgłoś naruszenie treści

      Tramwaju razy sześć bo ona jedzie sześć razy wolniej. I jeszcze razy dziesięć bo ona nigdy nie jedzie dokładnie tam gdzie potrzeba się dostać.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      "ulica C-S pelna aut po remoncie".....

      izka (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 31 / 2

      skad pan Jozefiak wie,ze te auta sa po remoncie?Wiele z nich wygladalo na nowe. Gramatyka sie klania panie redaktorze.


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      auta po remoncie

      malko (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 11

      Panu Józefiakowi potrzebny remont,


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      droga po przebudowie

      b. (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 8

      Panu Józefiakowi potrzebny powrót do szkoły, bo remontu od przebudowy nie odróżnia.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Ha ha ha?

      Maciek (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 39 / 3

      "Sygnalizacja świetlna przy Curie- Skłodowskiej zostanie podłączona do programu ITS 21 sierpnia. Ma to usprawnić ruch na tej ulicy."

      Udał się wam żart, nie powiem. Już widzę te korki w każdą...rozwiń całość

      "Sygnalizacja świetlna przy Curie- Skłodowskiej zostanie podłączona do programu ITS 21 sierpnia. Ma to usprawnić ruch na tej ulicy."

      Udał się wam żart, nie powiem. Już widzę te korki w każdą stronę :)zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      ITS

      MI$ (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 15 / 2

      A tego ITS to przypadkiem nie wyłączyli już ?? Plusy zlikwidowali i stoją grzecznie na każdych światłach to ja sie pytam jaki ITS ??


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      no niestety działa....

      Breslauczyk (gość)

      Zgłoś naruszenie treści

      Stań sobie na skrzyżowaniu Borowskiej i Glinianej.
      Borowska na czerwonym ok. 20-50 samochodów stoi długo, ojjj dłłłuuuugoooo....a Gliniana z tramwajami ma non stop zielone.... :) tam czerwone...rozwiń całość

      Stań sobie na skrzyżowaniu Borowskiej i Glinianej.
      Borowska na czerwonym ok. 20-50 samochodów stoi długo, ojjj dłłłuuuugoooo....a Gliniana z tramwajami ma non stop zielone.... :) tam czerwone zapala się na 45 sekund i jest przez 3 minuty....a na Borowskiej jest odwrotnie i Ci co nie znają Wrocławia, a prawo jazdy wygrali w chrupkach serowych stoją po 5 minut... ;) a potem taki jeden z drugim narzeka, że korki, że 1,5 godziny z południa Wrocka na północ...Bo jeżdżąc trzeba używać mózgu zamiast GPS !
      PS mnie max 25 minut zajmuje przejazd z jednego końca miasta na drugi, nie przekraczając prędkości, nie stwarzając zagrożenia i jeżdżąc na zielonym... zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      ...

      ... (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 16 / 4

      zdjęcie nr 3 - te tory w stronę Biskupina to jakiś pijany układał ? pasy też namalowane jak by kogoś lekko znosiło w jedną bądź drugą stronę


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      zaplanowali to

      kokosz (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 15

      Więcej skrętów - szybciej sie zużyją, kolesie będą wymieniać.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      tory

      Krasnal Adamu (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 4 / 6

      Pewnie tak zaprojektowali. Najpierw odpowiednio blisko peronu przystanku, potem oddala się od pasa dla samochodów. Tam i tak staje na przystanku, więc nie będzie przejeżdżał tego odcinka z dużą...rozwiń całość

      Pewnie tak zaprojektowali. Najpierw odpowiednio blisko peronu przystanku, potem oddala się od pasa dla samochodów. Tam i tak staje na przystanku, więc nie będzie przejeżdżał tego odcinka z dużą prędkością.zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Tramwaj

      podróżujący do pracy (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 8 / 4

      i tak zawsze się wlecze. Pomimo tych wszystkich priorytetów, i wydzielonych torów (zgroza!!!) to jedzie 4 razy wolniej niż taxi lub własne autko. Wyobrażam sobie, że to muszą być ogromne straty...rozwiń całość

      i tak zawsze się wlecze. Pomimo tych wszystkich priorytetów, i wydzielonych torów (zgroza!!!) to jedzie 4 razy wolniej niż taxi lub własne autko. Wyobrażam sobie, że to muszą być ogromne straty czasu (=pieniędzy) dla mieszkańców. zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      -

      kulawy (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 2 / 2

      Z tramwaju można wysiąść i pójść na piechotę jak jest korek albo wypadek a co auto weźmiesz na plecy. Jeździj sobie swoim autem ja wybieram tramwaj.

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      Najczęściej czytane

      Polecamy

      Wideo

      Gry On Line - Zagraj Reklama