Zmiany na Dolnym Śląsku dotyczą około miliona klientów. Jako pierwsze nowe faktury dostaną osoby rozliczające się co pół roku, których okres rozliczeniowy skończył się w czerwcu. Od teraz będą otrzymywać pięć zamiast sześciu blankietów. Niedopłata będzie rozliczana wraz z pierwszą nową wpłatą.
- Faktura wygląda inaczej, jest bardziej przejrzysta. Zmienia się numer konta bankowego oraz indywidualny numer klienta - tłumaczy Grzegorz Lot, wiceprezes zarządu Tauron Sprzedaż. Te zmiany to skutek wprowadzania w całym kraju jednego systemu billingowego, czyli rozliczania opłat za energię elektryczną.
- Nowy numer klienta ułatwi kontakt z biurem obsługi klienta, infolinią, od jesieni pozwoli też na dostęp do e-biura przez internet - dodaje Lot. Przestrzega jednocześnie: nie jest potrzebna ani zmiana, ani aktualizacja umów posiadanych przez klientów.
- Tauron nie wysyła handlowców do domów klientów indywidualnych. Jeśli ktoś taki się pojawi, jest oszustem - zapewnia wiceprezes spółki. Dodaje, że w skali kraju dzięki działaniom nieuczciwych handlowców nawet 80 proc. klientów może nie wiedzieć, że zmieniło dostawcę prądu. - Otrzymujemy sygnały, że handlowcy pukając do drzwi, mają nasze smycze i ulotki, które zabierają z punktów obsługi klientów - dodaje Lot.
- Dopóki klient nie otrzyma do domu pocztą przesyłki z nową fakturą, blankietami oraz ulotkami informującymi o zmianach, powinien dokonywać opłat w dotychczasowy sposób - wyjaśnia Grzegorz Lot.
Zobacz: TAK BĘDZIE WYGLĄDAĆ NOWA FAKTURA
Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?