Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

VIP-ów na Stadionie coraz więcej. Pakiety cieszą się dużym zainteresowaniem

Marcin Torz
Choć do rozpoczęcia sezonu zostało jeszcze trochę czasu, to już w najlepsze trwa sprzedaż biletów na mecze Śląska Wrocław. Sporym zainteresowaniem cieszą się bilety VIP, choć ceny za wejściówki niektórych mogą powalić na kolana.

- Czerwiec i lipiec, choć piłki nożnej u nas nie ma, to jest to dla nas najważniejszy czas, jeśli chodzi o sprzedaż biletów VIP - mówi Adam Burak, dyrektor marketingu spółki Wrocław 2012, która zarządza stadionem. - Biorąc pod uwagę zainteresowanie pakietami VIP w ostatnich tygodniach, wszystko wskazuje na to, że w nowym sezonie będziemy mieli najwięcej w dotychczasowej historii kibiców VIP.

Czytaj też: Proces Janicki - Dutkiewicz: Dziś zeznawał szef Dynamicomu. I potwierdził wersję Janickiego

Czym są bilety VIP i ile kosztują? Najtańszy pakiet w Klubie Biznesowym kosztuje 4,8 tys. zł, a najdroższy 6,5 tys. zł. - W ubiegłym sezonie pakiet VIP na co najmniej jeden sezon w klubie posiadało prawie 500 osób. Istnieje jednak również możliwość wykupienia miejsca VIP na pojedynczy mecz. Takie bilety największą popularnością cieszą się, gdy gościmy atrakcyjnego rywala np. Legię Warszawa lub Lecha Poznań. Wtedy w Klubie Biznesowym jest nawet ponad 1000 kibiców VIP - wylicza Burak.

Zamożni kibice - oprócz miejsc na trybunach - mogą liczyć dość ciekawe menu. A także nieograniczoną ilość piwa i wina. - Wielu z naszych gości obecność w klubie traktuje jako miejsce spotkań biznesowych, gdzie np. zapraszają swoich klientów lub partnerów biznesowych. Bardzo często firmy decydują się na wykupienie kilku miejsc VIP, które później jako forma nagrody trafiają do pracowników tego przedsiębiorstwa - mówi Adam Burak.

CZYTAJ WIĘCEJ O STADIONIE WE WROCŁAWIU

Miejsca w klubie biznesowym to prestiż, ale - jak zaznacza Burak - najbardziej prestiżowe są loże. Ceny za loże dla 12 osób wynoszą od 80 do 250 tysięcy złotych za rok. - W ubiegłym sezonie zajęte na stałe były wszystkie loże po stronie zachodniej i połowa lóż po stronie wschodniej. Loże są do dyspozycji gości 24 godziny, 7 dni w tygodniu. - Często są wykorzystywane zatem jako miejsce gdzie właściciele podejmują w nich swoich gości. Podczas meczów goście z lóż mają do dyspozycji nielimitowany catering, dania à la carte, miejsca parkingowe tuż przy wejściu do strefy VIP, możliwość korzystania z baru Wratislavia (gdzie serwowana jest wódka) oraz pakiet reklamowy - wylicza Burak.

- Zdajemy sobie sprawę, że najważniejszym czynnikiem decydującym o skorzystaniu ze strefy VIP jest poziom piłkarski i atrakcyjny rywal. Pokazują to choćby mecze z Legią, czy mecze w europejskich pucharach. Staramy się jednak, aby strefa VIP była miejscem spotkań biznesu, gdzie w atmosferze piłkarskich emocji nasi klienci mają możliwość nawiązywania nowych relacji biznesowych. Nie ma bowiem miejsca w regionie, gdzie regularnie, średnio co 2 tygodnie, spotyka się tylu przedstawicieli biznesu. Tylko na trybunie VIP możemy znaleźć się tuż obok osób, które są właścicielami największych firm w Polsce - kończy Burak.

Przeczytaj też: Wiemy, jak wkrótce może nazywać się Stadion Miejski

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gazetawroclawska.pl Gazeta Wrocławska