Koniec remontu Przyjaźni 28 czerwca. Tramwaj linii 17 wróci...

    Koniec remontu Przyjaźni 28 czerwca. Tramwaj linii 17 wróci na swoją trasę (ZDJĘCIA)

    Bartosz Józefiak

    Gazeta Wrocławska

    Aktualizacja:

    Gazeta Wrocławska

    Koniec remontu Przyjaźni 28 czerwca. Tramwaj linii 17 wróci na swoją trasę (ZDJĘCIA)
    1/6
    przejdź do galerii
    Prawdopodobnie 28 czerwca kierowcy pojadą po wyremontowanej ulicy Przyjaźni. Wtedy też na swoją stałą trasę wróci tramwaj linii nr 17.
    Remont ulicy Przyjaźni jest już prawie skończony. Wykonano już wszystkie prace związane z nawierzchnią na remontowanym odcinku tej drogi. Prace wykończeniowe prowadzone są jeszcze na chodnikach i peronach tramwajowych, a także na skrzyżowaniu Krzyckiej i Przyjaźni.

    Ułożono już także torowisko wzdłuż ul. Przyjaźni. – Najważniejsze prace dotyczą jeszcze torowiska przy pętli tramwajowej – mówi Piotr Wilkosz z firmy Bickhardt Bau, która jest wykonawcą remontu.


    Prawie zakończyła się też wycinka drzew przy torowisku. – Do przycięcia zostały nam cztery drzewa. Zajmiemy się tym jeszcze w tym tygodniu – dodaje Piotr Wilkosz.

    We wtorek drogowcy spawali tory tramwajowe przy pętli Klecina. Robotnicy pracujący przy remoncie Przyjaźni twierdzą, że ok. 20 czerwca planowany jest pierwszy, próbny przejazd tramwaju po nowym torowisku. Oddanie drogi kierowcom ma zaś nastąpić ok. 28 czerwca. Wtedy też tramwaj linii 17 wróci na swoją stałą trasę i będzie dojeżdżał do odnowionej pętli tramwajowej Klecina.
    - Pogoda wiosną nas nie rozpieszczała, dlatego teraz musimy nadrobić roboty – mówi Piotr Wilkosz.

    Czytaj także

      Komentarze (35)

      Dodajesz komentarz jako: Gość

      Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

      Liczba znaków do wpisania:

      zaloguj się

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Bickhardt Bau... i wszystko jasne

      Tom Budowniczy (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 4

      nie spodziewałem się, że nagle zdarzy się cud i zaczną pracować zgodnie z arkanami sztuki budowlanej.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Wszystko napisali przedmówcy...

      Zwycięska mysz postępu i tradycji (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 7 / 1

      Ten remont, jeżeli porówna się zakres robót, czas i efekt, to jakaś paranoja (a pewnie podobnie z kosztem). Biorąc pod uwagę rozwój zabudowy, pewnie za parę lat trzeba będzie wracać do pierwotnej...rozwiń całość

      Ten remont, jeżeli porówna się zakres robót, czas i efekt, to jakaś paranoja (a pewnie podobnie z kosztem). Biorąc pod uwagę rozwój zabudowy, pewnie za parę lat trzeba będzie wracać do pierwotnej koncepcji, z dwoma pasmami i dwoma torami. Nowy przetarg, nowe koszty, nowe możliwości nachapania się pod stołem. Gdyby chociaż pomyślano o jakiejś kilkudziesięciometrowej mijance tramwajowej w połowie ulicy, można by w miarę spokojnie przedłużyć do Kleciny jeszcze jedną linię, a tak - nic. Jedyne plusy to zapewne mniejsze hałasy powodowane przez tramwaje, może lekkie usprawnienie kursowania, bo odcinek do pętli da się przejechać szybciej, ale jak znam życie, nie dołożą nawet tego jednego kursu na godzinę w dni powszednie.zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Trzysta bilionów malkontentów...

      xenomorf (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 1 / 3

      a Ty trzysta bilion pierwszy i to tylko w polskim internecie!!! Także nie marudź.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      17 ma "swoją" trasę koło dworca PKP

      havranek (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 1 / 1

      Więc mówienie o wracaniu na "swoją" trasę to stwierdzenie na wyrost. Inna sprawa to skandaliczne zaniechanie budowy drugiego toru. W ostatnim czasie osiedle Przyjaźni się rozbudowało a oferta...rozwiń całość

      Więc mówienie o wracaniu na "swoją" trasę to stwierdzenie na wyrost. Inna sprawa to skandaliczne zaniechanie budowy drugiego toru. W ostatnim czasie osiedle Przyjaźni się rozbudowało a oferta komunikacyjna nadal jak w latach '50.zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      co się stało z jezdnią?

      ? (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 5 / 1

      zamiast remontu jezdni zrobili jakiś deptak ze ścieżką rowerową.
      Czyżby wybudowano jakiś inny nowy wygodny dojazd na Klecinę i ten stał się niepotrzebny?

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Odcinanie Kleciny od Wrocławia

      KK (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 7 / 1

      Ulice Przyjaźni i Krzycka będące łącznikami Kleciny z Wrocławiem nie dość, że zostały znacznie zwężone ale i wskutek braku wyobraźni zablokowana została możliwość ewentualnego poszerzenia tych ulic...rozwiń całość

      Ulice Przyjaźni i Krzycka będące łącznikami Kleciny z Wrocławiem nie dość, że zostały znacznie zwężone ale i wskutek braku wyobraźni zablokowana została możliwość ewentualnego poszerzenia tych ulic przez wydanie pozwoleń na budowę lokali mieszkalnych zbyt blisko jezdni. zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Pogoda

      Mieszkaniec (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 5 / 2

      Odnośnie narzekania na pogodę przedstawionego w artykule, to można podpowiedzieć wykonawcy, aby spojrzał na dewelopera budującego przy przyjaźni duże osiedle, które w listopadzie jeszcze było na...rozwiń całość

      Odnośnie narzekania na pogodę przedstawionego w artykule, to można podpowiedzieć wykonawcy, aby spojrzał na dewelopera budującego przy przyjaźni duże osiedle, które w listopadzie jeszcze było na poziomie gruntu, a teraz jest już dach i zaczęły się prace przy tynkowaniu. To jest tempo prac godne podziwu - i w tych samych warunkach pogodowych.zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      aa

      aa (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 2 / 2

      w tym wypadku pośpiech nie jest wskazany, deweloper buduje szybko, a potem będzie dużo usterek bo prace nie są prowadzone zgodnie ze sztuką.


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Pogoda

      Mieszkaniec (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 3

      Nie chwalę dewelopera za jakość, bo nie wiem jak buduje, tylko chciałem powiedzieć, że w tych samym warunkach pogodowych potrafili prowadzić pracę niejednokrotnie od wczesnych godzin porannych do...rozwiń całość

      Nie chwalę dewelopera za jakość, bo nie wiem jak buduje, tylko chciałem powiedzieć, że w tych samym warunkach pogodowych potrafili prowadzić pracę niejednokrotnie od wczesnych godzin porannych do późnego wieczora, kiedy budowlańców od drogi już dawno nie było. Remont ul.Przyjaźni mnie wyjątkowo irytuje, bo od prawie roku muszę nadrabiać codziennie po kilka kilometrów. Gdyby wykonawca drogi był choć w połowie tak zmobilizowany jak deweloper, to myślę, że na jakości nie byłoby uszczerbku.zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Nie dość, że utrudnienia w ruchu to jeszcze cholerne robole łążą po fragmencie ulicy jak po własnym

      Kierowca klasy DW (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 4 / 5

      i te tępe spojrzenia, gdy się na takiego zatrąbi... nic dziwnego, że pseudoremont trwał prawie rok.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Drewniane podkłady na pętli (!), już wykop w nowej nawierzchni koło mostu...

      mieszkaniec kleciny (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 7 / 1

      ..Ślimacze tempo przebudowy wąziutkiej jednopasmowej drogi na odcinku może 700 metrów, zimy praktycznie nie było, można było wykonywac pełen zakres robót ziemnych a nawet betonowań

      A ci się...rozwiń całość

      ..Ślimacze tempo przebudowy wąziutkiej jednopasmowej drogi na odcinku może 700 metrów, zimy praktycznie nie było, można było wykonywac pełen zakres robót ziemnych a nawet betonowań

      A ci się dalej... pie...lą i mam sięcieszyć, że jeszcze tylko miesiąc!!!! hahahahazwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Projektantów tego "remontu" nalezy powiesić za jaja na kilku ostałych sie drzewach...

      xc (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 9 / 3

      1) Na początku XXi wieku nawet najmniejsze osiedlowe uliczki mają szerokośc dwukierunkową - właśnie "na wszelki wypadek" zmiany organizacji ruchu czy natężenia. Nikt i nigdzie obecnie nie wylewa...rozwiń całość

      1) Na początku XXi wieku nawet najmniejsze osiedlowe uliczki mają szerokośc dwukierunkową - właśnie "na wszelki wypadek" zmiany organizacji ruchu czy natężenia. Nikt i nigdzie obecnie nie wylewa 2,5 metrowego pasemka asfaltu na którymz trudem zmieścisię autobus czy cięzarówka, tym bardziej żeokolica się bardzo rozbudowała!

      2) Zachowanie jednego toru tramwajowego to skandal, tym bardziej że wycięto mase drzew.

      3) Konkluzja? Ulica ta ma obecnie kształt i przepustowśc z 1910 roku kiedy raz na pół dnia jechał nią automobil a co 5 minut koń z bryczkązwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Przycięto

      Wrocławianin (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 1 / 1

      No drzew to raczej nie wycięto :)
      Raczej przycięto gałęzie.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Sluzalcza gazeta

      mieszkaniec_przyjazni (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 13

      ten artykul nadaje sie do "Kroniki Ludowej". Jeszcze nie widzialem krytycznego w stosunku do wladz miejskich artykulu na gazecie wroclawskiej.
      Ten remont to skandal. Robotnicy przychodza tam w...rozwiń całość

      ten artykul nadaje sie do "Kroniki Ludowej". Jeszcze nie widzialem krytycznego w stosunku do wladz miejskich artykulu na gazecie wroclawskiej.
      Ten remont to skandal. Robotnicy przychodza tam w kratke (teraz sa bo jakis "termin" sie zbliza).
      Skret z Krzyckiej do Przyjazni to juz widac ze bedzie tragedia (tak jak jest teraz z zakretem w strone parku). Zamiast jakies ronda przygotowac przez taki dlugi okres czasu - mamy teraz taka tragedie. zwiń

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      Najczęściej czytane

      Polecamy

      Wideo

      Gry On Line - Zagraj Reklama