Wrocław: Tramwaj wykoleił się na Krzykach (ZDJĘCIA)

    Wrocław: Tramwaj wykoleił się na Krzykach (ZDJĘCIA)

    MAW

    Gazeta Wrocławska

    Aktualizacja:

    Gazeta Wrocławska

    Wrocław: Tramwaj wykoleił się na Krzykach (ZDJĘCIA)
    1/13
    przejdź do galerii

    ©fot. Marcin Hołubowicz

    Tramwaj wykoleił się na pętli Krzyki. Na tory postawił go dźwig techniczny MPK. Przez około godzinę występowały utrudnienia w ruchu - skrócone były trasy linii 2, 5, 6, 7 i 17. Pojazdy te zawracały w zajezdni tramwajowej przy ul. Powstańców Śląskich.

    Czytaj także

      Komentarze (22)

      Dodajesz komentarz jako: Gość

      Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

      Liczba znaków do wpisania:

      zaloguj się

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Kazdy tramwaj powinien mieć taki wysuwane hydraulicznie nogi - podpory ... z 4 pary.

      Majstersztyk (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 1

      Wówczas w kilka chwil sam postawiłby się na tory.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Czas już wysłać Dutkiewicza i jego "szkody" do Ramiszowa.

      złodzieje, lanserzy i ich przydupasy (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 7 / 1

      Moim zdaniem temat zakupu tych tramwajów powinien być zbadany przez CBA.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      który to już raz w tym roku mamy paraliż tramwajowy?

      stop tramwajowej paranoi (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 1 / 9

      Buspas to przyszłość, tramwaj to więcej kłopotów niż korzyści.
      - inwestycja w infrastrukturę tramwajową jest dużo droższa niż w buspas,
      - przystanki autobusowe są bezpieczniejsze bo są na skraju...rozwiń całość

      Buspas to przyszłość, tramwaj to więcej kłopotów niż korzyści.
      - inwestycja w infrastrukturę tramwajową jest dużo droższa niż w buspas,
      - przystanki autobusowe są bezpieczniejsze bo są na skraju drogi, tylko część pasażerów musi przechodzić przez jezdnie żeby dostać się na przystanek.
      - buspas nie szpeci miasta słupami z trakcją,
      - buspas łatwo wyremontować i podczas remontu linia autobusowa jest czynna,
      - remont i konserwacja torowiska jest dużo droższe i do tego w czasie remontu linia tramwajowa jest nieczynna,
      - buspas może służyć wszystkim służba ratowniczym a linia tramwajowa w większości przypadków nie,
      - tramwaj podczas awarii lub kolizji blokuje całą linie tramwajową co doprowadza do sytuacji, że nie ma tygodnia żeby ludzie się nie spóźniali do pracy tylko dlatego, że Wrocław zamiast buspasów ma tramwaje,
      - nie jest prawdą, że tramwaj jest tańszy w eksploatacji ponieważ zwolennicy tej teorii do kosztów nie doliczają kosztów inwestycji w torowiska, dodatkowe mosty, wyższe koszty konserwacji infrastruktury nie mówiąc już o kosztach wynikających z blokowania miasta przez zepsute tramwaje,
      - torowiska przyczyniają się do przyspieszonego zużycia zawierzeń samochodów,
      - trudniej się jeździ rowerami, wózkami inwalidzkimi przez skrzyżowania przysypane z torowiskami,
      - zimą jazda rowerem przez skrzyżowanie z torowiskiem jest bardzo niebezpieczna.

      Jeśli ktoś się nie zgadza to proszę punktować każdy argument a nie pisać w stylu „ Tramwaj jest lepszy bo zabiera więcej pasażerów a reszta się nie liczy” albo „tramwaj ma hamulec bezpieczeństwa” który zresztą nie działa.
      zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      i dalej te sam pierdoły gadasz

      kiler (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 1

      mimo tego, że juz ci cos tłumaczyłem.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Idioto gdzie w tym ciasnym mieście zmieścisz buspasy

      tedi (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 6

      Poza tym właśnie twoje niezawodne autobusy zaczynają tak smrodzić, że można puścić pawia, mowa o niedawno przecież zakupionych citaro.


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Jakby były na gaz zmiemny to nie byłoby smrodu

      Majstersztyk (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 2

      Dodatkowo ekonomicznie.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Znowu szkodilak

      Greg (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 5 / 1

      Powinnin zmienic nazwę czeskich skód ze "skodilaki" na "szkodilaki" , bo tylko wyrządzają szkody. Niszczą torowiska, bo są za ciężkie, wypadają z szyn, bo mają za mało osi, co opóźnia inne...rozwiń całość

      Powinnin zmienic nazwę czeskich skód ze "skodilaki" na "szkodilaki" , bo tylko wyrządzają szkody. Niszczą torowiska, bo są za ciężkie, wypadają z szyn, bo mają za mało osi, co opóźnia inne tramwaje, a przez to wyrządzają same szkody.zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      hmm

      hmm (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 3 / 2

      noc coz. tramwaje beda musialy znowu zwolnic :) wiwa rower i brak sciezek. wiwa dutkiewicz.


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      daj spokój

      chory (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 3 / 1

      nie każdy może jeździć na rowerze

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Dajcie już spokój skodom !!

      Mac (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 2

      Wybory prezydenta miasta już blisko a co będzie jak nasz pogromca siedemnastek
      ( tramwaj numer 17) czyta te komentarze i wpadnie na pomysł aby po Wrocławiu jeździło dwusystemowe Pendolino ?

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Wrocław miał stawiać NA tramwaje

      leiter84 (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 6

      Na razie stawia tramwaje :)

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Nie da się zwalić

      vALDI (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 5

      Nie da się zwalić winy ani na przedwojennych Niemców, ani na komunę, bo i ta pętla od podstaw była budowana po 1989-tym, i ten tramwaj to symbol "dynamizmu"...


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      pętla Krzyki

      wr (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 3

      Zbudowali ją w ok. 1998-99

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      A Praga się ich pozbywa...

      Fisz (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 10 / 1

      tamtejsze MPK sprzedaje skody 14T (16T i 19T to ta sama rodzina), bo niszczą tory, są zawodne... Ale we Wro na bogajto...


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Praga 14T

      AF (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 6

      Praga je złomuje.


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      szukają kupca na nie na... Wschodzie...

      Normalny (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 1

      szukają kto je kupi w Rosji za Uralem. Tak "Fejm" szkodnika jeszcze nie dotarł.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      ale jest chętny

      podatnik (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 4

      Dutkiewicz ze swoimi podnóżkami na pewno kupie je za podwójną cenę, zapłacą jak za nówki

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      sępolno

      karol (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 14 / 1

      kto beknie za kupienie takiego szajsu?

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      Najczęściej czytane

      Polecamy

      Wideo

      Gry On Line - Zagraj Reklama