Wrocław: Potrącenie pieszego na ul. Grabiszyńskiej

    Wrocław: Potrącenie pieszego na ul. Grabiszyńskiej

    MAW

    Gazeta Wrocławska

    Gazeta Wrocławska

    Na ul. Grabiszyńskiej tramwaj linii 24 potrącił pieszego. Zdarzenie miało miejsce w okolicach FAT-u. Z tego powodu wszystkie tramwaje kursujące przez ul. Grabiszyńską skierowano objazdem przez al. Hallera. Jak informuje Małgorzata Szafran z Centrum Zarządzania Kryzysowego, teraz na odcinku pl. Legionów - FAT ruch tramwajów został już przywrócony. Potrącony pieszy został zabrany do szpitala na badania.

    Czytaj także

      Komentarze (4)

      Dodajesz komentarz jako: Gość

      Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

      Liczba znaków do wpisania:

      zaloguj się

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Przy okazji: kładka by się przydała

      wrocka (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 7 / 5

      Otóż nad skrzyżowaniem Hallera, Grabiszyńskiej i Klecińskiej przydałaby się estakada dla pieszych. Przejść to skrzyżowanie, np. od Hallera do Ostrowskiego, to sztuka. Światła zielone koło stacji BP...rozwiń całość

      Otóż nad skrzyżowaniem Hallera, Grabiszyńskiej i Klecińskiej przydałaby się estakada dla pieszych. Przejść to skrzyżowanie, np. od Hallera do Ostrowskiego, to sztuka. Światła zielone koło stacji BP palą się tak długo, że można przejść przez pasy 3 razy. Ale już na równoległym przejściu w kier. Oporowa trzeba biec, bo jeszcze gdy pali się zielone, przed nosem śmigają nam samochody skręcające od strony Hallera. Tam jest sakramencko niebezpiecznie. Autobusu, oczywiście, się nie złapie, bo człowiek zawsze musi tutaj utknąć. zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      a

      b (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 2 / 3

      cos ci sie chlopie pomylily czasy, kladki to za komuny budowali, najwyzej tunel dla aut i sygnalizacja swietlna stworzona dla peiszych a nie dla aut, przejcia podziemne sa dla aut nie dla ludzi

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      kładki

      nie (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 3

      będzie ale mogliby wydłużyc cykl świecenia bo młodzi ludzie jak wyciągną nogi i szybko przejdą to zdążą przed zmianą świateł. Starszy człowiek nie ma szans aby zdążyć.. światło zmieni mu sie jak...rozwiń całość

      będzie ale mogliby wydłużyc cykl świecenia bo młodzi ludzie jak wyciągną nogi i szybko przejdą to zdążą przed zmianą świateł. Starszy człowiek nie ma szans aby zdążyć.. światło zmieni mu sie jak będzie w połowie drogizwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Przy okazji: kładka by się przydała

      wrockaw (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 3 / 3

      Otóż nad skrzyżowaniem Hallera, Grabiszyńskiej i Klecińskiej przydałaby się estakada dla pieszych. Przejść to skrzyżowanie, np. od Hallera do Ostrowskiego, to sztuka. Światła zielone koło stacji BP...rozwiń całość

      Otóż nad skrzyżowaniem Hallera, Grabiszyńskiej i Klecińskiej przydałaby się estakada dla pieszych. Przejść to skrzyżowanie, np. od Hallera do Ostrowskiego, to sztuka. Światła zielone koło stacji BP palą się tak długo, że można przejść przez pasy 3 razy. Ale już na równoległym przejściu w kier. Oporowa trzeba biec, bo jeszcze gdy pali się zielone, przed nosem śmigają nam samochody skręcające od strony Hallera. Tam jest sakramencko niebezpiecznie. Autobusu, oczywiście, się nie złapie, bo człowiek zawsze musi tutaj utknąć. zwiń

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      Najczęściej czytane

      Polecamy

      Wideo

      Gry On Line - Zagraj Reklama