Nowa marka AW10, czyli będzie można ubierać się w... Adama...

    Nowa marka AW10, czyli będzie można ubierać się w... Adama Wójcika

    Jacek Antczak

    Gazeta Wrocławska

    Aktualizacja:

    Gazeta Wrocławska

    Marka AW10 to kurtki, koszulki i  dresy codziennego użytku, które mają trafić w gusta młodych ludzi, nie tylko sportowców
    1/2
    przejdź do galerii

    Marka AW10 to kurtki, koszulki i dresy codziennego użytku, które mają trafić w gusta młodych ludzi, nie tylko sportowców
    ©fot. Artur Lazar

    Adam Wójcik, legendarny koszykarz z Wrocławia, od dawna ma najwyższą markę sportową, a teraz będzie miał jeszcze własną markę... odzieżową. Kurtki, koszulki, spodenki, dresy, bluzy, a wkrótce skarpetki, saszetki i inne akcesoria marki AW10 w połowie maja zamierza wprowadzić na rynek firma UFFO. Polska firma, od 12 lat produkuje sportową odzież, specjalizując się w strojach do koszykówki i siatkówki, często z powodzeniem rywalizując ze światowymi gigantami jak Adidas.
    - To pierwszy polski sportowiec, który będzie miał swoją markę. Nie ukrywam, że inspirowałem się firmą Nike, która od lat promuje markę Jordan, a przede wszystkim litewską firmą, która wypuściła na rynek markę AS220, czyli stroje firmowane przez Arvidasa Sabonisa. W przypadku "220" w nazwie to wzrost, a nasza "10" to numer, który przez całą karierę był przypisany do Adama - opowiada Marek Grabowski, właściciel firmy UFFO, który niedawno podpisał kontrakt z wrocławskim koszykarzem. - Niebagatelne znaczenie ma też fakt, że Adam, z całym szacunkiem dla Marcina Gortata, pozostaje dla mnie najlepszym polskim koszykarzem w historii oraz to, że przez całą karierę był wzorem sportowca i fajnym człowiekiem, wielkim przykładem i autorytetem dla młodych ludzi.


    Firma UFFO, w której strojach grają na Dolnym Śląsku np. koszykarki Ślęzy Wrocław i młodzież z KKS Kobierzyce (klubu, którego Adam Wójcik jest prezesem, a Jerzy Binkowski trenerem), chciałaby, żeby marka AW10 była skierowana nie tylko dla klubów sportowych. - Chcielibyśmy wypuścić linię Adama do "codziennego użytku". Mamy nadzieję, że najwyższa jakość i różne smaczki tych strojów, np. autograf Adama na rękawkach czy nogawkach, spodobają się młodym ludziom - mówi Marek Grabowski, który w młodości sam był koszykarzem (grał w drużynie z Piotrem Szybilskim).

    Stroje AW10 są niebiesko-szare. To ulubione kolory Wójcika. Ale według producenta nic nie stoi na przeszkodzie, by przygotować serię w innych barwach.

    Prapremierowo stroje pokazano na Pomorskiej Gali Koszykówki. Wtedy Adam Wójcik wziął udział w sesji fotograficznej. To dopiero początek promocji, więc niebawem wrocławianin będzie musiał się pojawić na kolejnych. Premierę handlową marki AW10 by UFFO zaplanowano na drugą połowę maja. Niewykluczone, że "na wybiegu" w strojach AW10 będzie można zobaczyć Adama Wójcika także we Wrocławiu.

    Czytaj także

      Komentarze (5)

      Dodajesz komentarz jako: Gość

      Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

      Liczba znaków do wpisania:

      zaloguj się

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      wizerunek

      laik (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 4 / 1

      O firmie UFFO nigdy nie słyszałem. Dlatego zastanowiło mnie to, że rzekomo rywalizuje ona Z POWODZENIEM z takimi gigantami jak Adidas. Niezależnie od tego na czym ta rywalizacja polega...rozwiń całość

      O firmie UFFO nigdy nie słyszałem. Dlatego zastanowiło mnie to, że rzekomo rywalizuje ona Z POWODZENIEM z takimi gigantami jak Adidas. Niezależnie od tego na czym ta rywalizacja polega (podejrzewam, że chodzi jedynie o rynek lokalny, może krajowy) wypadałoby popracować trochę nad wizerunkiem. Prawdopodobnie przeprowadzenie ankiety potwierdziłoby to, że logo firmy w starszych grupach wiekowych może kojarzyć się z dziwną twarzą z dużym nosem (litery FUF szczególnie u odbiorców angielskojęzycznych mogą dodatkowo dopełniać to wrażenie ze względu na akronim kolokwialnego 'fuc*ed up face') a w młodszych grupach po prostu z męskim członkiem. Zastanawiło mnie też od jak dawna na stronie internetowej do zakładki Sklep "zapraszają wkrótce" i czy przypadkiem nie trwa to już od kilku (pięciu?) lat. zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Piękne czasy to były

      2k (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 8 / 2

      Piekne czasy, piekne chwile... Pomysl dobry, kupie cos na pamiatke.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      kolorystyka

      ciekawski (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 6 / 3

      Pan Adam grał w wielu zespołach, ale najbardziej pamiętany jest z wrocławskich Śląska i Gwardii. Sądzę zatem, że lepiej sprzedawała by się kolorystyka z zielonymi i czerwonymi akcentami.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Trochę późno

      Korpo-młot (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 11 / 2

      trzeba to było robić w szczycie swojej popularności , no ale pożyjemy zobaczymy


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Zgadzam się

      fan (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 12 / 2

      I wtedy jeszcze, kiedy Wrocław był polską stolicą koszykówki, a zainteresowanie basketem przewyższało wszystko inne (lata 1999-2004).

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      Najczęściej czytane

      Polecamy

      Wideo

      Gry On Line - Zagraj Reklama