Wrocław: Korki na Krzemienieckiej spowodował wyjątkowo...

    Wrocław: Korki na Krzemienieckiej spowodował wyjątkowo długi... pociąg towarowy

    BJO

    Gazeta Wrocławska

    Gazeta Wrocławska

    Korki długie na kilkaset metrów na ul. Krzemienieckiej. Przyczyna? Przejazd wyjątkowo długiego pociągu towarowego przez przejazd kolejowy przecinający tę ulicę.
    Dlatego w bardzo krótkim czasie obu stron utworzyły się bardzo długie korki. Stały w nich również autobusy komunikacji miejskiej.

    Czytaj także

      Komentarze (8)

      Dodajesz komentarz jako: Gość

      Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

      Liczba znaków do wpisania:

      zaloguj się

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Gdzie informacja, że pociąg już przejechał

      słoik (gość)

      Zgłoś naruszenie treści

      no pytam gdzie?

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      BJO -czyli psmackie bajo -bongo

      zibi (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 6 / 1

      pismaku nie ma wyjątkowo długiego pociągu, Pociągi na P

      Na PKP długośc pociągu nie może przekraczac długośći torów na na których są chowane . Składy liczy się od ilości osi w składzie pociągu

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Nie wierzę w to co tutaj czytam

      gosc (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 5 / 1

      Wszedłem tylko utwierdzić się czy faktycznie w tej redakcji pracują d3bile i jednak... Gratuluję tekstów autorowi który kryje się pod nikiem BJO. BJO - dno

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      ...

      a (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 2

      Wiadomość dnia....

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      A to był tylko pociąg

      Geo (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 11 / 2

      Korki na Krzemienieckiej to standard. Są w zasadzie tylko trzy drogi wyjazdu z Muchoboru oraz Smolca i w wszystkie zaczynają się albo Stanisławowską albo Mińską. Obie drogi to jednopasmówki bez...rozwiń całość

      Korki na Krzemienieckiej to standard. Są w zasadzie tylko trzy drogi wyjazdu z Muchoboru oraz Smolca i w wszystkie zaczynają się albo Stanisławowską albo Mińską. Obie drogi to jednopasmówki bez pobocza przecięte dodatkowo liniami kolejowymi od strony Mińskiej i ronda ograniczone wiecznie psującymi się zaporami kolejowymi, a od strony Krzemienieckiej dwoma zaporami oraz bazą logistyczną DB Schenker z ciężarówkami wyjeżdżającymi lub wjeżdżającymi do bazy. Do tego absurdalne skrzyżowanie Stanisławowskiej - Avicenny - Trawowej/Krzemienieckiej. Wystarczy zamknięcie tylko jednej drogi, a korkuje się całe osiedle. Ciekawy jestem czy miasto wydając pozwolenia na budowę kolejnych osiedli ma jakieś plany na modernizację transportu, bo planowany remont Mińskiej to kropla w morzu potrzebzwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Plany miasta

      gość (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 5

      MPK, rower, pieszo...

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Czyżby już otworzono kolej dwusytemową

      zed (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 4 / 1

      stąd te korki

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      sd

      sddds (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 7 / 1

      o ja ! myslalem,ze autobusy teleportowaly sie na druga stroje przejazdu a tu lipa - musialy stac !
      co na to policja ?

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      Najczęściej czytane

      Polecamy

      Wideo

      Gry On Line - Zagraj Reklama